Как да компилирам карта?
- daveb
- Потребител
- Posts: 151
- Joined: 28 Mar 2010, 21:53
- Skype: sharemylove1
- CS Nick: eoL cLaN | eLemenT
- Favorite version: CS: 1.6
- Location: В форума!
- Contact:
Как да компилирам карта?
Заглавието! Правя мап с Валвето и излизат накрая 2 файла които не знам как да ги превърна в .bsp
- TheAnimal
- Потребител
- Posts: 363
- Joined: 22 Dec 2007, 18:20
- CS Nick: skin
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: skincar94
- Location: Варна
- Contact:
Re: Как да компилирам карта?
Начина за компилиране не може да бъде по-прост от този..
Правите си нов текстов документ с каквото и име да е.Отваряте го и пишете:
@echo off
hlcsg -nowadtextures mapname
hlbsp mapname
hlvis mapname
hlrad mapname
copy mapname.bsp "C:\D\CS 1.6 vlvo\cstrike\maps"
cd C:\D\Cs 1.6 vlvo
pause
hl -dev -console -game cstrike +map mapname
Като на mapname слагате името на вашата карта, а на директорията слагате директорията на цс-а ви и директорията на папката ви с карти в цс-а.
Цъкате на Save As../Запази като.. и запазвате файла примерно с името compile.bat, а като тип изберете Всички файлове/All files.Трябва да ви се появи такъв файл --> След като сте направили всичко както трябва, пускате bat файла и ако нямате грешки и проблеми по картата, тя ще се компилира за нула време(зависи от големината й).
Запомнете едно нещо.. При всяка нова карта, трябва да променяте bat файла.Давате му Properties/Свойства и цъкате на Edit/Редактирай.Сменяте името на картата и след това давате само Save/Запази и всичко е готово.
Това е малко по-сложния начин на компилиране, но е правилен.Другият начин е чрез F9 във Valve Hammer Editor, но чрез него можете само да си правите тестове, а чрез начина, който ви казах, картата ще се компилира в .bsp файл.
Дано съм помогнал.
Успех !
Правите си нов текстов документ с каквото и име да е.Отваряте го и пишете:
@echo off
hlcsg -nowadtextures mapname
hlbsp mapname
hlvis mapname
hlrad mapname
copy mapname.bsp "C:\D\CS 1.6 vlvo\cstrike\maps"
cd C:\D\Cs 1.6 vlvo
pause
hl -dev -console -game cstrike +map mapname
Като на mapname слагате името на вашата карта, а на директорията слагате директорията на цс-а ви и директорията на папката ви с карти в цс-а.
Цъкате на Save As../Запази като.. и запазвате файла примерно с името compile.bat, а като тип изберете Всички файлове/All files.Трябва да ви се появи такъв файл --> След като сте направили всичко както трябва, пускате bat файла и ако нямате грешки и проблеми по картата, тя ще се компилира за нула време(зависи от големината й).
Запомнете едно нещо.. При всяка нова карта, трябва да променяте bat файла.Давате му Properties/Свойства и цъкате на Edit/Редактирай.Сменяте името на картата и след това давате само Save/Запази и всичко е готово.
Това е малко по-сложния начин на компилиране, но е правилен.Другият начин е чрез F9 във Valve Hammer Editor, но чрез него можете само да си правите тестове, а чрез начина, който ви казах, картата ще се компилира в .bsp файл.
Дано съм помогнал.
Успех !
Last edited by Mu6o on 17 Jun 2010, 12:50, edited 1 time in total.
Reason: Обясни и тука, за да няма предупреждения.. става ли? И това можеше да го напишеш на ЛС!
Reason: Обясни и тука, за да няма предупреждения.. става ли? И това можеше да го напишеш на ЛС!
- FoReX
- Потребител
- Posts: 2
- Joined: 08 Jul 2010, 18:31
- Skype: valko_97
- CS Nick: LuDaK c |{yP
- Favorite version: CS: 1.6
Re: Как да компилирам карта?
Здравейте, аз имам малък проблем с компелиране или аз така си мисля , защото името на КАРТАТА е "de_mal4o0_prisovo.err" някой да помогне
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Как да компилирам карта?
Това е error файл. Отвори го с Notepad и го покажи тук.
- h0st4o
- Потребител
- Posts: 352
- Joined: 12 Jun 2009, 09:25
- Skype: yonka_ta
- CS Nick: h0st4o ;]
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: h0st4o_bg
- Location: Г.Оряховица
Re: Как да компилирам карта?
Аз имам същия проблем ,като на forex ,
Code: Select all
hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlcsg -----
Command line: D:\instal\tools\hlcsg.exe "E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o"
Entering E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o.map
Current hlcsg Settings
Name | Setting | Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads [ 1 ] [ Varies ]
verbose [ off ] [ off ]
log [ on ] [ on ]
developer [ 0 ] [ 0 ]
chart [ off ] [ off ]
estimate [ off ] [ off ]
max texture memory [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority [ Normal ] [ Normal ]
noclip [ off ] [ off ]
null texture stripping[ on ] [ on ]
clipnode economy mode [ on ] [ on ]
clip hull type [ legacy ] [ legacy ]
onlyents [ off ] [ off ]
wadtextures [ on ] [ on ]
skyclip [ on ] [ on ]
hullfile [ None ] [ None ]
nullfile [ None ] [ None ]
min surface area [ 0.500 ] [ 0.500 ]
brush union threshold [ 0.000 ] [ 0.000 ]
Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]
0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
(0.00 seconds)
SetModelCenters:
(0.00 seconds)
CSGBrush:
(0.02 seconds)
Warning: Wad file '\mega edition\counter-strike 1.6\valve\halflife.wad' not found
Warning: Wad file '\mega edition\counter-strike 1.6\cstrike\cstrike.wad' not found
Error: Could not open wad file \mega edition\counter-strike 1.6\valve\halflife.wad
Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist
Error: Could not open wad file \mega edition\counter-strike 1.6\cstrike\cstrike.wad
Including Wadfile: \instal\tools\zhlt.wad
- Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)
----- END hlcsg -----
hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlbsp -----
Command line: D:\instal\tools\hlbsp.exe "E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o.log for the cause.
----- END hlbsp -----
hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlvis -----
Command line: D:\instal\tools\hlvis.exe "E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o.log for the cause.
----- END hlvis -----
hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
----- BEGIN hlrad -----
Command line: D:\instal\tools\hlrad.exe "E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o.log for the cause.
----- END hlrad -----
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Как да компилирам карта?
Компилирай по начина на TheAnimal.
- h0st4o
- Потребител
- Posts: 352
- Joined: 12 Jun 2009, 09:25
- Skype: yonka_ta
- CS Nick: h0st4o ;]
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: h0st4o_bg
- Location: Г.Оряховица
Re: Как да компилирам карта?
Е по неговия начин ?muxaxa wrote:Компилирай по начина на TheAnimal.
Ама ми излиза това???
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Как да компилирам карта?
Той не е задал wadroot, не съм видял. Погледни тук: http://virtual.new.bg/forum/viewtopic.php?f=100&t=995h0st4o wrote:Е по неговия начин ?muxaxa wrote:Компилирай по начина на TheAnimal.
Ама ми излиза това???
- h0st4o
- Потребител
- Posts: 352
- Joined: 12 Jun 2009, 09:25
- Skype: yonka_ta
- CS Nick: h0st4o ;]
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: h0st4o_bg
- Location: Г.Оряховица
Re: Как да компилирам карта?
Не става ,за 1-2 сек и се затваря ,а в папката tools излизат файл ERR
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Как да компилирам карта?
Покажи error файла.
- TheAnimal
- Потребител
- Posts: 363
- Joined: 22 Dec 2007, 18:20
- CS Nick: skin
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: skincar94
- Location: Варна
- Contact:
Re: Как да компилирам карта?
Аз пък компилирам без проблеми без да посочвам къде са текстурите(wadroot).
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Как да компилирам карта?
VHE не намира текстурите при някои хора. За това се използва wadroot. Иначе и при мен ги намира.TheAnimal wrote:Аз пък компилирам без проблеми без да посочвам къде са текстурите(wadroot).
- h0st4o
- Потребител
- Posts: 352
- Joined: 12 Jun 2009, 09:25
- Skype: yonka_ta
- CS Nick: h0st4o ;]
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: h0st4o_bg
- Location: Г.Оряховица
Re: Как да компилирам карта?
Товали ?muxaxa wrote:Покажи error файла.
Code: Select all
hlcsg: Error: Error opening .map: No such file or directory
- TheAnimal
- Потребител
- Posts: 363
- Joined: 22 Dec 2007, 18:20
- CS Nick: skin
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: skincar94
- Location: Варна
- Contact:
Re: Как да компилирам карта?
При този проблем, мисля че ти изписва, че нямаш .map файл.
- h0st4o
- Потребител
- Posts: 352
- Joined: 12 Jun 2009, 09:25
- Skype: yonka_ta
- CS Nick: h0st4o ;]
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: h0st4o_bg
- Location: Г.Оряховица
Re: Как да компилирам карта?
Имам map файла ,но незнам как да си го напрая него да компилира