Как да компилирам карта?

Ако нещо не ви е ясно относно направата на карти за Counter-Strike, раздела е точното място, където да попитате.
User avatar
daveb
Потребител
Потребител
Posts: 151
Joined: 28 Mar 2010, 21:53
Skype: sharemylove1
CS Nick: eoL cLaN | eLemenT
Favorite version: CS: 1.6
Location: В форума!
Contact:

Как да компилирам карта?

Post by daveb »

Заглавието! Правя мап с Валвето и излизат накрая 2 файла които не знам как да ги превърна в .bsp
User avatar
TheAnimal
Потребител
Потребител
Posts: 363
Joined: 22 Dec 2007, 18:20
CS Nick: skin
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: skincar94
Location: Варна
Contact:

Re: Как да компилирам карта?

Post by TheAnimal »

Начина за компилиране не може да бъде по-прост от този..

Правите си нов текстов документ с каквото и име да е.Отваряте го и пишете:

@echo off
hlcsg -nowadtextures mapname
hlbsp mapname
hlvis mapname
hlrad mapname
copy mapname.bsp "C:\D\CS 1.6 vlvo\cstrike\maps"
cd C:\D\Cs 1.6 vlvo
pause
hl -dev -console -game cstrike +map mapname


Като на mapname слагате името на вашата карта, а на директорията слагате директорията на цс-а ви и директорията на папката ви с карти в цс-а.

Цъкате на Save As../Запази като.. и запазвате файла примерно с името compile.bat, а като тип изберете Всички файлове/All files.Трябва да ви се появи такъв файл --> Image След като сте направили всичко както трябва, пускате bat файла и ако нямате грешки и проблеми по картата, тя ще се компилира за нула време(зависи от големината й).

Запомнете едно нещо.. При всяка нова карта, трябва да променяте bat файла.Давате му Properties/Свойства и цъкате на Edit/Редактирай.Сменяте името на картата и след това давате само Save/Запази и всичко е готово.

Това е малко по-сложния начин на компилиране, но е правилен.Другият начин е чрез F9 във Valve Hammer Editor, но чрез него можете само да си правите тестове, а чрез начина, който ви казах, картата ще се компилира в .bsp файл.

Дано съм помогнал.

Успех ! :)
Last edited by Mu6o on 17 Jun 2010, 12:50, edited 1 time in total.
Reason: Обясни и тука, за да няма предупреждения.. става ли? И това можеше да го напишеш на ЛС!
User avatar
FoReX
Потребител
Потребител
Posts: 2
Joined: 08 Jul 2010, 18:31
Skype: valko_97
CS Nick: LuDaK c |{yP
Favorite version: CS: 1.6

Re: Как да компилирам карта?

Post by FoReX »

Здравейте, аз имам малък проблем с компелиране или аз така си мисля , защото името на КАРТАТА е "de_mal4o0_prisovo.err" някой да помогне :cry: :cry:
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Как да компилирам карта?

Post by muxaxa »

Това е error файл. Отвори го с Notepad и го покажи тук.
User avatar
h0st4o
Потребител
Потребител
Posts: 352
Joined: 12 Jun 2009, 09:25
Skype: yonka_ta
CS Nick: h0st4o ;]
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: h0st4o_bg
Location: Г.Оряховица

Re: Как да компилирам карта?

Post by h0st4o »

Аз имам същия проблем ,като на forex ,

Code: Select all

hlcsg v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlcsg -----
Command line: D:\instal\tools\hlcsg.exe "E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o"
Entering E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o.map

Current hlcsg Settings
Name                 |  Setting  |  Default
---------------------|-----------|-------------------------
threads               [       1 ] [  Varies ]
verbose               [     off ] [     off ]
log                   [      on ] [      on ]
developer             [       0 ] [       0 ]
chart                 [     off ] [     off ]
estimate              [     off ] [     off ]
max texture memory    [ 4194304 ] [ 4194304 ]
max lighting memory   [ 6291456 ] [ 6291456 ]
priority              [  Normal ] [  Normal ]

noclip                [     off ] [     off ]
null texture stripping[      on ] [      on ]
clipnode economy mode [      on ] [      on ]
clip hull type        [  legacy ] [  legacy ]
onlyents              [     off ] [     off ]
wadtextures           [      on ] [      on ]
skyclip               [      on ] [      on ]
hullfile              [    None ] [    None ]
nullfile              [    None ] [    None ]
min surface area      [   0.500 ] [   0.500 ]
brush union threshold [   0.000 ] [   0.000 ]

Using mapfile wad configuration
Wadinclude list :
[zhlt.wad]

0 brushes (totalling 0 sides) discarded from clipping hulls
CreateBrush:
 (0.00 seconds)
SetModelCenters:
 (0.00 seconds)
CSGBrush:
 (0.02 seconds)

Warning: Wad file '\mega edition\counter-strike 1.6\valve\halflife.wad' not found
Warning: Wad file '\mega edition\counter-strike 1.6\cstrike\cstrike.wad' not found
Error: Could not open wad file \mega edition\counter-strike 1.6\valve\halflife.wad
Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist

Error: Could not open wad file \mega edition\counter-strike 1.6\cstrike\cstrike.wad
Including Wadfile: \instal\tools\zhlt.wad
 - Contains 0 used textures, 0.00 percent of map (8 textures in wad)


-----   END   hlcsg -----



hlbsp v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlbsp -----
Command line: D:\instal\tools\hlbsp.exe "E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o.log for the cause.

-----   END   hlbsp -----



hlvis v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlvis -----
Command line: D:\instal\tools\hlvis.exe "E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o.log for the cause.

-----   END   hlvis -----



hlrad v3.4 Final (Feb 25 2006)
Zoner's Half-Life Compilation Tools -- Custom Build
Based on code modifications by Sean 'Zoner' Cavanaugh
Based on Valve's version, modified with permission.
Submit detailed bug reports to (amckern@yahoo.com)
-----  BEGIN  hlrad -----
Command line: D:\instal\tools\hlrad.exe "E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o"
>> There was a problem compiling the map.
>> Check the file E:\Mega edition\Counter-Strike 1.6\cstrike\maps\aim_h0st4o.log for the cause.

-----   END   hlrad -----


User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Как да компилирам карта?

Post by muxaxa »

Компилирай по начина на TheAnimal.
User avatar
h0st4o
Потребител
Потребител
Posts: 352
Joined: 12 Jun 2009, 09:25
Skype: yonka_ta
CS Nick: h0st4o ;]
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: h0st4o_bg
Location: Г.Оряховица

Re: Как да компилирам карта?

Post by h0st4o »

muxaxa wrote:Компилирай по начина на TheAnimal.
Е по неговия начин ?
Ама ми излиза това???
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Как да компилирам карта?

Post by muxaxa »

h0st4o wrote:
muxaxa wrote:Компилирай по начина на TheAnimal.
Е по неговия начин ?
Ама ми излиза това???
Той не е задал wadroot, не съм видял. Погледни тук: http://virtual.new.bg/forum/viewtopic.php?f=100&t=995
User avatar
h0st4o
Потребител
Потребител
Posts: 352
Joined: 12 Jun 2009, 09:25
Skype: yonka_ta
CS Nick: h0st4o ;]
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: h0st4o_bg
Location: Г.Оряховица

Re: Как да компилирам карта?

Post by h0st4o »

Не става ,за 1-2 сек и се затваря ,а в папката tools излизат файл ERR ::inlove::
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Как да компилирам карта?

Post by muxaxa »

Покажи error файла.
User avatar
TheAnimal
Потребител
Потребител
Posts: 363
Joined: 22 Dec 2007, 18:20
CS Nick: skin
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: skincar94
Location: Варна
Contact:

Re: Как да компилирам карта?

Post by TheAnimal »

Аз пък компилирам без проблеми без да посочвам къде са текстурите(wadroot). :)
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Как да компилирам карта?

Post by muxaxa »

TheAnimal wrote:Аз пък компилирам без проблеми без да посочвам къде са текстурите(wadroot). :)
VHE не намира текстурите при някои хора. За това се използва wadroot. Иначе и при мен ги намира.
User avatar
h0st4o
Потребител
Потребител
Posts: 352
Joined: 12 Jun 2009, 09:25
Skype: yonka_ta
CS Nick: h0st4o ;]
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: h0st4o_bg
Location: Г.Оряховица

Re: Как да компилирам карта?

Post by h0st4o »

muxaxa wrote:Покажи error файла.
Товали ?

Code: Select all

hlcsg: Error: Error opening .map: No such file or directory
User avatar
TheAnimal
Потребител
Потребител
Posts: 363
Joined: 22 Dec 2007, 18:20
CS Nick: skin
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: skincar94
Location: Варна
Contact:

Re: Как да компилирам карта?

Post by TheAnimal »

При този проблем, мисля че ти изписва, че нямаш .map файл. :)
User avatar
h0st4o
Потребител
Потребител
Posts: 352
Joined: 12 Jun 2009, 09:25
Skype: yonka_ta
CS Nick: h0st4o ;]
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: h0st4o_bg
Location: Г.Оряховица

Re: Как да компилирам карта?

Post by h0st4o »

Имам map файла ,но незнам как да си го напрая него да компилира
Post Reply

Return to “Въпроси и проблеми”