Как да стана добър играч на CS:Source

В този раздел ще намерите много полезни теми, свързани с CS Source
Post Reply
User avatar
ProSystem
Потребител
Потребител
Posts: 16
Joined: 30 Jan 2010, 00:35

Как да стана добър играч на CS:Source

Post by ProSystem »

Сега ще ви покажа как да станете добър играч на CSS (Урока е повече за тези който сега почват CSS)
1. Да престапим към вашия стил на игра да си изберете мерника Small/Medium/Large, както и резолюцията (хората с по-мощни видео карти могат да се пробват на 800x600)
2. Следващата стъпка конфигорацията на игра
Отваряте Autoexec.cfg и слагате следните команди

Code: Select all

//Cl_ Commands

cl_cmdrate "101"			
cl_drawmonitors "0"			
cl_ejectbrass "0"			
cl_forcepreload "1"			
cl_interp "0.01"			
cl_interpolate "1"			
cl_lagcomp_errorcheck "0"		
cl_lagcompensation "1"			
cl_minmodels "1"			
cl_min_ct "1"				
cl_min_t "1"				
cl_predictweapons "1"			
cl_pred_optimize "2"			
cl_phys_props_max "0"			
cl_ragdoll_physics_enable "1"		
cl_ragdoll_collide "0"			
cl_smooth "1"				
cl_smoothtime "0.01"			
cl_soundscape_flush
cl_updaterate "101"			
cl_show_splashes "0"

Code: Select all

//Mat_ commands

mat_debug_postprocessing_effects "0"
mat_debugdepthmode "0"
mat_debugdepthval "128"
mat_debugdepthvalmax "256" 
mat_parallaxmap	"0"
mat_compressedtextures "1"
mat_filterlightmaps "1"
mat_forcehardwaresync "0"
mat_reducefillrate "1"
mat_disable_bloom "0"
mat_parallaxmap "0"
mat_hdr_enabled "0"
mat_hdr_level"0"
mat_bloomscale "0"
mat_forcemanagedtextureintohardware "0"
mat_fastnobump "0"
mat_trilinear "0"
mat_antialias "0"
mat_specular "0"
mat_bumpmap "0"
mat_bufferprimitives "1"
mat_disable_lightwarp "1"
mat_disable_ps_patch "1"
mat_disable_fancy_blending "1"
mat_envmapsize "0"
mat_envmaptgasize "0"
mat_picmip "2"
mat_clipz "1"
mat_vsync "0"
mat_shadowstate	"0"
mat_wateroverlaysize "8"

Code: Select all

//R_ Commands

r_maxdlights					"0"
r_maxnewsamples					"0"
r_maxsampledist					"0"
r_norefresh 					"0"
r_minnewsamples 				"0"
r_TransitionSensitivity				"0"
r_forcewaterleaf				"0"
r_updaterefracttexture				"0"
r_phong						"0"
r_decal_cullsize 				"0"
r_shadows 					"1"
r_eyes 						"0"
r_eyeglintlodpixels 				"0"
r_eyesize 					"0"
r_eyeshift_z 					"0"
r_shadowrendertotexture 			"1"
flex_smooth					"0"
r_worldlights 					"2"
r_flex 						"0"	
r_eyeshift_y 					"0"
r_worldlightmin 				"0"
r_worldlights 					"0"
r_lightinterp 				        "0" 
r_eyeshift_x 					"0"
r_eyemove 					"0"
r_eyegloss 					"0"
r_teeth 					"0"
r_decals 					"0"
r_waterforceexpensive 				"0"
r_worldlightmin 				"0.0002"
r_waterforcereflectentities			"0"
r_waterforceexpensive 				"0"
r_PhysPropStaticLighting 			"0"
r_cheapwaterend 				"1"
r_cheapwaterstart				"1"
r_updaterefracttexture				"0"
r_WaterDrawReflection 				"0"
r_WaterDrawRefraction				"0"
r_drawflecks 					"0"
r_dopixelvisibility 				"0"
r_renderoverlayfragment 			"0"
r_drawflecks 					"1"
r_occlusion 					"0"
r_shadowmaxrendered 				"1"
r_rootlod 					"2"
r_lod 						"2"
r_lod_noupdate					"1"
r_drawbatchdecals 				"0"
r_spray_lifetime				"1"
showhitlocation 				"1"
r_ambientfraction 				"0.1"
r_ambientboost					"0"
r_ambientfactor					"0"
r_waterdrawreflection 				"0"
r_waterforceexpensive 				"0"
r_drawdetailprops 				"1"
r_ropetranslucent 				"0"
r_drawmodeldecals 				"0"
r_dynamic 					"0"
r_avglight 					"1"
r_lightaverage 					"0"
r_drawbatchdecals                               "1"
r_drawmodeldecals                               "0"
r_modellodscale                                 "-1"
r_shadowlodbias			                "0"
r_maxmodeldecal                                 "25"
r_fastzreject                                   "1"
r_shadows 					"1"
r_shadowmaxrendered 				"32" 
Разбира се може да си редактирате командите не задължавам никой да слага точно тези команди

3. Настройките за bind може да си ги промените през Config.cfg,
Ето ви и някой добри команди за Config.cfg

Code: Select all

cl_righthand "0.000000"
cl_rumblescale "0"
cl_debugrumble "0"
cl_team "default"
cl_class "default"
cl_detail_max_sway "5"
cl_detail_avoid_radius "64"
cl_detail_avoid_force "0.4"
cl_detail_avoid_recover_speed "0.25"
cl_chatfilters "31"
cc_linger_time "1.0"
cc_predisplay_time "0.25"
cc_subtitles "0"
cc_lang ""
crosshair "1"
cl_observercrosshair "0"
cam_snapto "1"
cam_idealyaw "90"
cam_idealpitch "0"
cam_idealdist "64"
c_maxpitch "90"
c_minpitch "0"
c_maxyaw "135"
c_minyaw "-135"
c_maxdistance "200"
c_mindistance "30"
c_orthowidth "100"
c_orthoheight "100"
joy_name "joystick"
joy_forwardthreshold "0.15"
joy_sidethreshold "0.15"
joy_pitchthreshold "0.15"
joy_yawthreshold "0.15"
joy_forwardsensitivity "-1"
joy_sidesensitivity "-1"
joy_pitchsensitivity "1"
joy_yawsensitivity "-1"
joy_response_move "1"
joy_response_look "0"
joy_lowend "1"
joy_lowmap "1"
joy_accelscale "0.6"
joy_autoaimdampenrange "0"
joy_autoaimdampen "0"
joy_diagonalpov "0"
joy_display_input "0"
joy_wingmanwarrior_turnhack "0"
cl_upspeed "320"
cl_forwardspeed "400"
cl_backspeed "400"
lookspring "0"
lookstrafe "0"
joystick "0"
m_pitch "0.022"
m_filter "0"
sensitivity "1.4"
m_side "0.8"
m_yaw "0.022"
m_forward "1"
m_customaccel "0"
m_customaccel_scale "0.04"
m_customaccel_max "0"
m_customaccel_exponent "1"
m_mouseaccel1 "0"
m_mouseaccel2 "0"
m_mousespeed "1"
cl_mouselook "1"
cl_idealpitchscale "0.8"
net_graph "3"
net_scale "5"
net_graphpos "1"
net_graphsolid "1"
voice_modenable "1"
hud_fastswitch "1"
muzzleflash_light "1"
cl_buy_favorite_quiet "0"
cl_buy_favorite_nowarn "0"
cl_autowepswitch "0"
cl_autohelp "0"
cl_radartype "1"
cl_radaralpha "255"
cl_locationalpha "150"
cl_crosshaircolor "4.000000"
cl_dynamiccrosshair "0"
cl_scalecrosshair "1"
cl_crosshairscale "800"
cl_crosshairalpha "999"
cl_crosshairusealpha "0"
cl_radar_locked "0"
overview_preferred_mode "0"
overview_preferred_view_size "600"
hud_classautokill "1"
overview_health "1"
overview_names "1"
overview_tracks "0"
overview_locked "1"
overview_alpha "1.0"
spec_scoreboard "0"
cl_spec_mode "3"
commentary_firstrun "0"
scene_showfaceto "0"
ai_report_task_timings_on_limit "0"
ai_think_limit_label "0"
npc_height_adjust "1"
sv_pvsskipanimation "1"
scene_showlook "0"
scene_showmoveto "0"
commentary "0"
xbox_throttlebias "100"
xbox_throttlespoof "200"
xbox_autothrottle "1"
func_break_max_pieces "15"
suitvolume "0"
sv_noclipaccelerate "5"
sv_noclipspeed "5"
sv_specaccelerate "5"
sv_specspeed "3"
sv_specnoclip "1"
sv_skyname "tides"
sv_backspeed "0.6"
joy_wingmanwarrior_centerhack "0"
joy_axisbutton_threshold "0.3"
voice_forcemicrecord "1"
voice_enable "0"
voice_scale "1"
snd_duckerthreshold "0.15"
snd_duckerreleasetime "2.5"
snd_duckerattacktime "0.5"
snd_ducktovolume "0.55"
adsp_debug "0"
dsp_dist_max "1440.0"
dsp_dist_min "0.0"
snd_mixahead "0.1"
snd_musicvolume "0.000000"
volume "0.1"
snd_pitchquality "1"
snd_digital_surround "0"
vprof_warningmsec "10"
vprof_unaccounted_limit "0.3"
vprof_verbose "1"
vprof_graphheight "1"
vprof_graphwidth "1"
texture_budget_background_alpha "999"
texture_budget_panel_bottom_of_history_fraction ".25"
texture_budget_panel_height "0"
texture_budget_panel_width "0"
texture_budget_panel_y "450"
texture_budget_panel_x "0"
budget_panel_height "384"
budget_panel_width "512"
budget_panel_y "50"
budget_panel_x "0"
budget_background_alpha "0"
budget_bargraph_range_ms "16.6666666667"
budget_panel_bottom_of_history_fraction ".25"
budget_history_range_ms "5"
budget_history_numsamplesvisible "0"
budget_show_history "1"
budget_show_averages "0"
budget_show_peaks "0"
budget_averages_window "0"
budget_peaks_window "0"
budget_bargraph_background_alpha "128"
r_gamma "0.5"
sv_forcepreload "1"
sv_voiceenable "0"
sv_logbans "0"
sv_log_onefile "0"
sv_logecho "1"
sv_logflush "0"
sv_logfile "1"
sv_logsdir "logs"
dsp_enhance_stereo "0"
dsp_volume "1.0"
dsp_slow_cpu "0"
cl_allowupload "0"
mp_decals "500"
r_drawmodelstatsoverlaymax "1.5"
r_drawmodelstatsoverlaymin "0.1"
r_ambientfactor "0"
r_ambientfraction "0.1"
r_ambientmin "0.3"
r_ambientboost "0"
r_eyesize "0"
r_eyeshift_z "0"
r_eyeshift_y "0"
r_eyeshift_x "0"
r_eyemove "0"
r_eyegloss "0"
skill "1"
closecaption "0"
con_enable "1"
cl_downloadfilter "nosounds"
cl_allowdownload "0"
cl_forcepreload "1"
cl_soundfile "sound/player/jingle.wav"
cl_logofile "materials/vgui/logos/Spray_bullseye.vtf"
cl_timeout "30"
cl_showpluginmessages "1"
tv_nochat "0"
sv_unlockedchapters "1"
cl_updaterate "101"
cl_cmdrate "100.000000"
bgmvolume "0"
password "Player"
name "Player"
4. Правите една .cfg файл на име fps.cfg в него слагате

Code: Select all

mat_debug_postprocessing_effects 		"0"
mat_debugdepthmode 				"0"
mat_debugdepthval 				"128"
mat_debugdepthvalmax 				"256" 
texture_budget_background_alpha 		"9999999"
texture_budget_panel_height 			"0"
texture_budget_panel_width 			"0"
mat_compressedtextures 				"1"
mat_filterlightmaps 				"1"
mat_forcehardwaresync 				"0"
r_maxdlights					"32"
cl_detail_avoid_force				"0"
cl_detail_avoid_radius				"0"
cl_detail_avoid_recover_speed			"0"
cl_detail_max_sway				"0"
r_maxnewsamples					"0"
r_maxsampledist					"0"
r_norefresh 					"0"
r_minnewsamples 				"0"
mat_parallaxmap 				"0"
mat_hdr_level					"0"
budget_peaks_window				"0"
mat_bloomscale 					"0"
mat_forcemanagedtextureintohardware 		"0"
mat_fastnobump 					"1"
cl_wpn_sway_interp 				"0"

mat_debug_postprocessing_effects 		"0"
mat_debugdepthmode 				"0"
mat_debugdepthval 				"128"
mat_debugdepthvalmax 				"256" 
cl_forcepreload 				"1"
cl_drawmonitors 				"0"
gl_clear 					"1"
texture_budget_background_alpha 		"9999999"
texture_budget_panel_height 			"0"
texture_budget_panel_width 			"0"
mat_compressedtextures 				"1"
mat_filterlightmaps 				"1"
mat_forcehardwaresync 				"0"
mat_reducefillrate 				"1"
mat_disable_bloom 				"1"
r_maxdlights					"32"
mat_wateroverlaysize 				"8"
cl_show_splashes 				"0"
cl_detail_avoid_force				"0"
cl_detail_avoid_radius				"0"
cl_detail_avoid_recover_speed			"0"
cl_detail_max_sway				"0"
mat_hdr_enabled 				"0"
r_maxnewsamples					"0"
r_maxsampledist					"0"
r_norefresh 					"0"
r_minnewsamples 				"0"
mat_parallaxmap 				"0"
mat_hdr_level					"0"
budget_peaks_window				"0"
mat_bloomscale 					"0"
mat_forcemanagedtextureintohardware 	"0"
mat_fastnobump 					"1"
cl_wpn_sway_interp 				"0"
budget_show_peaks 				"0"
budget_averages_window 				"0"
budget_background_alpha 			"0"
budget_show_averages 				"0"
mat_antialias 					"0"
mat_forceaniso  				"1"
mat_specular 					"0"
mat_bumpmap 					"0"
mat_bufferprimitives				"1"
mat_disable_lightwarp				"1"
budget_show_history 				"0"
mat_framebuffercopyoverlaysize 			"0"
budget_history_range_ms 			"5"
r_forcewaterleaf				"0"
mat_disable_ps_patch				"1"
mat_envmapsize 					"0"
mat_envmaptgasize 				"0"
mat_disable_fancy_blending			"1"
mat_autoexposure_max				"0"
mat_autoexposure_min 				"0"
budget_history_numsamplesvisible 		"0"
mat_picmip 					"2"
mat_clipz 					"1"
r_phong						"0"
lod_TransitionDist			        "0"
mat_vsync 					"0"
r_shadows 					"1"
r_eyes 						"0"
r_eyeglintlodpixels 				"0"
r_eyesize 					"0"
r_eyeshift_z 					"0"
r_shadowrendertotexture 			"1"
flex_smooth					"0"
r_lod_noupdate					"1"
r_flex 						"0"	
r_eyeshift_y 					"0"
mat_shadowstate					"0"
r_eyeshift_x 					"0"
r_eyemove 					"0"
r_eyegloss 					"0"
r_teeth 					"0"
r_worldlightmin 				"0.0002"
r_waterforcereflectentities			"0"
r_worldlights 					"1"
r_PhysPropStaticLighting 			"0"
r_cheapwaterend 				"1"
r_cheapwaterstart				"1"
r_updaterefracttexture				"0"
r_WaterDrawReflection 				"0"
r_WaterDrawRefraction				"0"
r_drawflecks 					"0"
r_dopixelvisibility 				"0"
r_renderoverlayfragment 			"0"
r_occlusion 					"0"
r_shadowmaxrendered 				"32"
r_rootlod 					"2"
r_lod 						"2"
r_drawbatchdecals 				"0"
cl_rumblescale					"0"
net_showevents					"0"
r_spray_lifetime				"1"
showhitlocation 				"1"
r_ambientboost					"0"
r_ambientfactor					"1"
r_waterforceexpensive 				"0"
r_ropetranslucent 				"0"
r_dynamic 					"0"
r_lightaverage 					"1"
g_ragdoll_fadespeed 				"0"
g_ragdoll_lvfadespeed				"0"
lod_enable 					"1"
dsp_water 					"14"
blink_duration 					"0"
Би трябвало като влезнете с CSS да ви показва колко ви е FPS

5. Отваряте listenserver.cfg и слагате:

Code: Select all

sv_maxupdaterate 100
sv_minupdaterate 100
sv_maxcmdrate 100
sv_mincmdrate 100
sv_maxrate 35000
sv_minrate 35000
sv_client_interpolate 0
sv_client_min_interp_ratio 1
sv_client_max_interp_ratio 1
sv_unlag "0"
mp_dynamicpricing "0"
sv_lan "1"
Стига Толкова за Конфигурацията

Стила на игра може да си го изберете само вие, аз ви давам Cfg файлове за подобряване на играта.
Повечето от вас търсят решение на отката в играта, това неможе да се премахне освен с скриптове или програми който са забранени и ще бъдете моментално БАН. Затова с малко повече тренировки можете да овладеете отката.
Един съвет за отката, стреляйте по 3-4 патрона и сваляйте мерника на доло.

Това е от мен, дано съм ви бил полезен
User avatar
Fristys
V.I.P
V.I.P
Posts: 183
Joined: 31 May 2008, 16:14
Skype: fristys
CS Nick: fristys
Favorite version: CS: Global Offensive
Steam Community ID: fristys
Location: Horsens, DK
Contact:

Re: Как да стана добър играч на CS:Source

Post by Fristys »

Това е смешно, при положение, че аз съм в купът "хората с по-мощни видео карти", да не говорим за конфигурация изцяло. Играя играта издута докрай, на максимална за 17 инчовият ми бог резолюция 1280x1024 и винаги съм с 100+ fps.

Как да стана добър играч на CS:Source ? Елементарно скъпи ми Уотсън - игра, игра, игра и постепенно ще се научиш. Няма смисъл от някакви гайдове, който само серат на играта ни. Ако си с Low End машина, малка резолюция и всички на Low/Medium (в зависимост от конфигурацията), а за High End...хъх, тази игра колкото и да я туиквам да изглежда по-добре не мога да я накарам да ми падне fps-a под 80.
Освен това не забравяйте да спрете проклетия Vsync.
User avatar
KoKoOo
Потребител
Потребител
Posts: 117
Joined: 13 Feb 2010, 15:42
CS Nick: HFKoKoOo
Favorite version: CS: Global Offensive
Steam Community ID: HFKoKoOo
Location: Гърция Остров Крит Ретимно
Contact:

Re: Как да стана добър играч на CS:Source

Post by KoKoOo »

да така е не мисля че играч със едни команди ще стане добър сичко зависи от времече на човек му стига да играе секи ден нормално по 2 3 часа нормално и за няколко месеца ще е нормален играч за да станеш максимално добър трябва да играе доста време и никога да не се страхува а да напада
User avatar
hawai
Потребител
Потребител
Posts: 2
Joined: 27 Sep 2008, 13:34
Skype: skarabey_95
CS Nick: know
Favorite version: CS: 1.6
Location: Varna

Re: Как да стана добър играч на CS:Source

Post by hawai »

Супер
User avatar
Mu6o
V.I.P
V.I.P
Posts: 686
Joined: 26 Apr 2009, 16:33
Skype: mihail_ag
CS Nick: Mu6o
Favorite version: CS: Source
Steam Community ID: Mu6o
Location: Русе
Contact:

Re: Как да стана добър играч на CS:Source

Post by Mu6o »

Gambit wrote:хъх, тази игра колкото и да я туиквам да изглежда по-добре не мога да я накарам да ми падне fps-a под 80.
Аз ще ти кажа как: Слагаш си седмица и проблема е решен, аз дето имах 200-300 fps при издута на max всичко. И ти говоря абсолютно всичко ми идваше към 100+ fps на 16:10 - 1280x800.
Отделно наистина това за играта и само играта е вярно, едно време и аз бях n00b в едни съвръри, ама преди 2-3 месеца бих най-големи и съм земал в един масак 12х12 всички противници и другите само се нервиха :bigsmile:. Сега като не съм играл 1-2 месеца, заради тъпата седмица съм позабравил как ставаше номера. Най-важната опция според мен е за дигане на оръжие, ако е от по-голям клас, да не превключва на него :). Така по-лесно се убиват хората, така като като докато дигнеш оръжието и могат да те убият. А най-важната стратегия е да избираш да минаваш/чакалиш всеки път на различно място ;).
User avatar
Hustlerstyle
Потребител
Потребител
Posts: 1
Joined: 11 Jul 2010, 19:43
Skype: simeon_33
CS Nick: HusTLeR
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: 25459465

Re: Как да стана добър играч на CS:Source

Post by Hustlerstyle »

Лефт 4 Деад 2 и Цсс имат най-стъбилен енджин от всички стийм игри..но л4д 2 е със най-стабилният..
Post Reply

Return to “Уроци”