Стъпка по стъпка:
- Отваряте http://support.steampowered.com/ и си правите регистрация или си влизате съответно в акаунта, ако вече имате създаден такъв;
- https://support.steampowered.com/newticket.php - отваряте този линк и избирате под product - *STEAM*, а под Category - "Purchases and payments" и след това ще ви се покаже още един падащ списък, където избирате "Purchase Failures";
- Нa Subject пишете "Wrong wallet currency after loading wallet funds; RUB instead of Euro";
- На Your Question попълвате следния текст, като съответно замествате подчертаното съдържание в скобите с вашите данни:
"Hello. I loaded (заредените пари в лева) BGN in Cashterminal for wallet funds, but instead of Euro, the machine added (рублите в акаунта ви) RUB in my wallet. Can you please convert my wallet currency from RUB to Euro ? Thanks!" - На език оставяте английски, в Email е препоръчително да е email-а на вашият Steam акаунт.
- Steam Account Login Name - името, с което влизате в Steam акаунта си (ЗАДЪЛЖИТЕЛНО!), payment method - Steam Wallet, и операционна система си избирате вашата и пращате билета и чакате отговор.
Късмет и ако имате проблеми - пишете един коментар тук, а аз ще се опитам да помогна.