ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

За проблеми и въпроси, свързани с вашите сървъри...
Post Reply
User avatar
WaLkZ
Потребител
Потребител
Posts: 98
Joined: 23 Apr 2011, 00:42
Favorite version: CS: 1.6
Location: Варна

ReHLDS - Reverse-engineered HLDS

Post by WaLkZ »

Image
Какво е ReHLDS ?

ReHLDS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния HLDS (build 6152/6153), използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията на HLDS, engine_i486.so.
В процеса на декомпилиране са установени и оправени много недостатъци и потенциални бъгове.
Мотивация:
Главната мотивация - Valve нищо не прави и няма възможност нормално да се оправят бъгове.

Цели:
  • Предоставяне на по-стабилен HLDS с разширени API-та за модове и плъгини.
  • Оптимизация на производителността в бъдеще.
Текущ статус:
Двигателя е стабилен.

Как се използва ?
ReHLDS е напълно съвместим с оригиналния HLDS. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния swds.dll / engine_i486.so. Използвайте последен билд на HLDS 6153 изтеглен през steamcmd. Компилираните файлове на двигателя може да намерите тук (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).

В архива, в папка bin има две папки 'bugfixed' и 'pure'
  • 'pure' направен да работи точно както HLDS от Valve
  • 'bugfixed' съдържа всички корекции и подобрения ReHLDS
Внимание!
ReHLDS не е бинарно съвместим с оригиналния HLDS, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReHLDS.
Post Reply

Return to “Помощ и въпроси за сървъри”