Хора с VAG автомобили, главно 2.0TDI

Дискусии, свързани с МПС.
Locked
User avatar
NikolayDONG
V.I.P
V.I.P
Posts: 839
Joined: 14 Jan 2010, 20:31
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: lastsummerbg

Хора с VAG автомобили, главно 2.0TDI

Post by NikolayDONG »

Имам въпрос към колегите, каращи VAG автомобил с въпросния двигател, независимо 140 или 170, дали е сменявал привода (шестограма) на маслената помпа, тъй като нещо съм се наплашил, а всеки казват, че е необходимо да се смени... :mrgreen:
User avatar
WonG
Audi Fan.
Audi Fan.
Posts: 276
Joined: 24 Jun 2013, 17:02
Contact:

Re: Хора с VAG автомобили, главно 2.0TDI

Post by WonG »

Питай тук: https://www.facebook.com/groups/bloodgroupAudi/
Там ще отговорят. :)
User avatar
impossibleartist
Потребител
Потребител
Posts: 291
Joined: 01 Dec 2013, 13:43
Skype: ЛС!
CS Nick: ` Imp0ss!bLe ;]]
Favorite version: CS: Global Offensive
Steam Community ID: impossibleartist
Location: var/www
Contact:

Re: Хора с VAG автомобили, главно 2.0TDI

Post by impossibleartist »

Ако колата ти е на 100000км и още не ти е дал проблем, значи скоро ще трябва да смениш този шестограма. Този проблем го има на автомобилите с надлъжен мотор (Audi A4/A6, Passat) и е свързан с балансиращите валове. Преди имах Golf 4ка 1.9 TDI един приятел от сервиза ми каза "Ако е с верига чупи обтегача, ако е с зъбни колела замазва шестограма защото всичко е на твърда връзка и се получава голямо натоварване на шестограма". Всички двигатели 2.0 TDI имат този проблем. Съвета ми е да смениш този шестограм и да си караш на спокойствие. :mrgreen:
User avatar
NikolayDONG
V.I.P
V.I.P
Posts: 839
Joined: 14 Jan 2010, 20:31
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: lastsummerbg

Re: Хора с VAG автомобили, главно 2.0TDI

Post by NikolayDONG »

Гарантираш ли спокойствието? :mrgreen: Тези дни ще намина до Порше за оригинален шестограм и влиза в сервиза за "спокойствие".
Locked

Return to “Авто-мото”