Заявки за rank system-и

Ако искате да поръчате да ви намерим определено нещо, без да става дума за коментиране, пишете тук.
Post Reply
User avatar
HIGHTER
Потребител
Потребител
Posts: 7
Joined: 09 Sep 2016, 14:28

Re: Заявки за rank system-и

Post by HIGHTER »

[Newbie] 0 -30
[Started Playing] 30 - 50
[N.O.V.A] 50 - 100
[Supernova] 100 - 150
[Dead Killer] 150 - 250
[Silence] 250 - 350
[Preview] 350 - 500
[Premium] 500 - 600
[TheBestGamer] 600 - 800
[ReaLeN Igrach] 800 - 1000
[FEMME] 1000 - 1150
[InvisibLe] 1150 - 1250
[Traxlizer] 1250 - 1400
[Cocain] 1400 - 1600
[Extazy] 1600 -2000
[THEBESTPLAYERINTHESERVER] 5000

Моля префикса [Hoster] flag 'a'
[Premium] flag 'd'
[VIP] flag 'c'

И горе да се позазва ХП-то :) колко кила са направили

Това са никовете и Ранксистемите да са по цветове според отбора!
User avatar
psyth1g
Deactivated account
Posts: 69
Joined: 30 May 2016, 18:20
Skype: ЛС.
CS Nick: D4Yz
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: p1tbullwtf
Location: Под масата
Contact:

Re: Заявки за rank system-и

Post by psyth1g »

[NewBie] 0-15
[Killer] 15-50
[Mega Killer] 50-100
[Ultra Killer] 100-150
[Supernova] 150-200
[Ultimate] 200-300
[Kniffer] 300-400
[Freak] 400-500
[Pro] 500-550
[General] 550-600
[Drag-Gaming.EU Player] 600-1000

Admin Prefix
[SMS Admin] - m
[Admin] - n
[Help Admin] - o
[Head Admin] - a
[Server Admin] - q
[V.I.P] - r
[Test Admin] - s

Пример:[Head Admin] [Terminator] Nick : kfo staa
Префикс-зелен
Префикса на ранка да е в зелено
Име-Червено
Чат-Зелено
Името според отбора ако съм T червен ако CT син!
User avatar
bayern93
Потребител
Потребител
Posts: 76
Joined: 25 Nov 2015, 14:06
Skype: Фред Флинтстоун
CS Nick: f0rsaken
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: f0rsa93
Location: jail_crime
Contact:

Re: Заявки за rank system-и

Post by bayern93 »

[NEW] 0-50
[ADVANCED] 50-150
[Mega Killer] 150-300
[Ultra Killer] 300-500
[Supernova] 500-800
[Ultimate] 800-1200
[PRO GAMER] 1200-2000
[Freak] 2000-5000
[KILLER] 5000-8000
[General] 8000-14000
[TERMINATOR] 14000-20000

Пример: [NEW] Nick : hi
Префикса на ранка да е в зелено
Името според отбора ако съм T червен ако CT син!
User avatar
SILAAAAAAAAAA
Потребител
Потребител
Posts: 4
Joined: 20 Oct 2016, 18:27

Re: Заявки за rank system-и

Post by SILAAAAAAAAAA »

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>  
#include <cstrike>
#include <chatcolor>
#include <fvault>

#define MaxLevels 10
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <=  g_iMaxPlayers)


new gMaxPlayers, gMsgSayText, syncObj, Level[33], eXP[33]
new ranks_hud, knife_xp, he_xp, hs_xp, kill_xp, kill_msg

new const g_vault_name[] = "levelsz";

new const Levels[MaxLevels] = 
{
    
    50, 
    100, 
    150, 
    250, 
    400,
    500, 
    600,
    800,
}

new const Prefix[MaxLevels +1][] =
{
    "NEW", 
    "ADVANCED",
    "Mega Killer", 
    "Ultra Killer",
    "Supernova", 
    "Ultimate",
    "PRO GAMER",
    "Freak", 
    "KILLER", 
    "General",
    "TERMINATOR"
 
}

public plugin_init() 
{
    register_plugin("Ranks & XP mod", "1.0", "alt.nick")
    
    register_event("DeathMsg","client_death","a") 
    register_clcmd("say", "hook_say")
    register_clcmd("say_team", "hook_say")
    
    register_clcmd("say /rank", "cmdRank")
    register_clcmd("say_team /rank", "cmdRank")
    
    register_clcmd("say /reset", "reset_xp")
    register_clcmd("say_team /reset", "reset_xp")
    
    ranks_hud = register_cvar("ranks_hud", "1")     // Дали да се появява хъд при влизане в сървъра. Включено 1/0 Изключено
    knife_xp = register_cvar("knife_xp", "1")     // Колко ХР да дава за убийство с нож.
    he_xp = register_cvar("he_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Granata (HE).
    hs_xp = register_cvar("hs_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Headshot.
    kill_xp = register_cvar("kill_xp", "1")        // Колко ХР да дава за нормално убийство.    
    kill_msg = register_cvar("kill_msg", "1")    // Дали да показва кой сте убили и колко ХР сте получили. Включено 1/0 Изключено
    
    register_concmd ("amx_give_xp", "CmdAddXP", ADMIN_LEVEL_A, "<nick | ct | t | @all> <xp>")
    
    gMaxPlayers = get_maxplayers()
    gMsgSayText = get_user_msgid("SayText")

    syncObj     = CreateHudSyncObj()
    
    fvault_load(g_vault_name)
}

public ShowHud(id) 
{
    set_hudmessage(142, 239, 39, -1.0, 0.01, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, syncObj,"Rank: %s ^nXP: %i ^nLevel: %i", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}

public client_putinserver(id)
{
    if(get_pcvar_num(ranks_hud) == 1)
        set_task(1.0, "ShowHud", id, _, _, "b")
        
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_death(killer, victim, weapon, hitgroup, TK)
{        
    if(killer == victim)
        return PLUGIN_HANDLED
        
    new Name[20]
    get_user_name(victim, Name, 19)
    new headshot = (hitgroup == HIT_HEAD) ? 1 : 0
    
    if(get_user_team(killer) == 2 && killer != victim)
    {
        switch(weapon) 
        {
            case CSW_HEGRENADE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(he_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 %d XP^1 poradi ubiistwoto s^4 HE^1 na ^3%s^1.", get_pcvar_num(he_xp), Name)
            } 
            
            case CSW_KNIFE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(knife_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 %d XP^1 poradi ubiistwoto s^4 noj^1 na ^3%s^1.", get_pcvar_num(knife_xp) , Name)
            } 
        }
        
        if(headshot)
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(hs_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 2 XP^1 poradi ubiistwoto s^4 HS^1 na ^3%s^1.",get_pcvar_num(hs_xp),  Name)
        }
        else
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(kill_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 1 XP^1 poradi ubiistwoto na ^3%s^1.", get_pcvar_num(kill_xp), Name)
        }
    }
    CheckLevel(killer)
    SaveData(killer)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public CheckLevel(id)
{
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_connect(id)
{
    LoadData(id)
}


public client_disconnect(id)
{
    SaveData(id)
    eXP[id] = 0
    Level[id] = 0
    remove_task(id)
}
        
public reset_xp(id)
{
    if(eXP[id] != 0)
    {
        Level[id] = 0
        eXP[id] = 0
        CheckLevel(id)
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Yspeshno nulirani washite^4 XP^1 i ^4Level^1.")
    }
    else
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Washite^4 XP^1 i ^4Level^1 weche sa nulirani.")
}
        
public cmdRank(id)
{
    if(is_user_connected(id))
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Rank:^4 %s^1 | XP:^4 %d^1 | Level:^4 %d^1.", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}
        
public CmdAddXP (iPlayer, level, cid)
{
    if(!cmd_access(iPlayer, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED;
        
    new arg [32]
    read_argv (1, arg, 31) 
 
    new AddXP [32]
    read_argv (2, AddXP, charsmax (AddXP))
 
    new XPtoGive = str_to_num (AddXP)
        
    new AdminName [32]
    new TargetName [32]
    get_user_name (iPlayer, AdminName, charsmax (AdminName))
        
    if(arg[0]=='@')
    { 
        if(equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL"))
        {
            new players[32], totalplayers, All
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                All = players[i]
                        
                eXP[All] += XPtoGive
            }
            
            CheckLevel(All)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3igrachi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t"))
        {
            new players[32], totalplayers, T
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if (get_user_team(players[i]) == 1)
                {
                    T = players[i]
                            
                    eXP[T] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(T)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3 Teroristi^1.", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct"))
        {
            new players[32], totalplayers, CT
            get_players(players, totalplayers)
             
            for(new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if(get_user_team(players[i]) == 2)
                {
                    CT = players[i]
                            
                    eXP[CT] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(CT)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na wsichki ^3 Kontra-Teroristi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
    }
    else
    {
        new iTarget = cmd_target(iPlayer, arg, 3)
        get_user_name (iTarget, TargetName, charsmax (TargetName))
        
        if(iTarget)
        {
            eXP[iTarget] += XPtoGive
            
            CheckLevel(iTarget)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na^3 %s^1.", AdminName, XPtoGive, TargetName)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

bool:IsValidMessage( szMessage[ ], iLen )
{
    read_args( szMessage, iLen )
    remove_quotes( szMessage )
   
    new iPos, cChar
    while( 0 <= ( cChar = szMessage[ iPos++ ] ) <= 255 )
    {
        if( cChar != ' ' && cChar != '%' )
        {
            return true
        }
    }
   
    return false
}

public hook_say(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN
    
    new szArgs[192]
    
    if( !IsValidMessage(szArgs, charsmax(szArgs))) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    if(equal(szArgs,"")) return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    
    new szName[32]
    get_user_name(id, szName, sizeof szName-1)

    new alive = is_user_alive(id)

    if(contain(szArgs,"@") >= 0) 
    return  PLUGIN_HANDLED_MAIN
 
    format(szArgs, 191, "^x04[^x03%s^x04] ^x03%s^x01 :  %s",  Prefix[Level[id]], szName, szArgs)

    for(new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue
    
        if(alive && is_user_alive(i))
        {
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(szArgs)
            message_end()
        } 
        else if(!alive && !is_user_alive(i)) 
        {
            new format[192]
            formatex(format,191,"^x01* DEAD %s",szArgs)
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(format)
            message_end()
        }
    }
        
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public SaveData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s", name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_set_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LoadData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s",name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_get_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata,charsmax(vaultdata));
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    new playerxp[32], playerlevel[32];
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
    
    eXP[id] = str_to_num(playerxp);
    Level[id] = str_to_num(playerlevel);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


Заповядай!
User avatar
sladura_1687
Потребител
Потребител
Posts: 7
Joined: 21 Nov 2016, 23:43

Re: Заявки за rank system-и

Post by sladura_1687 »

[Infected Silent] 0 - 50
[Player understands fashion] 50 - 100
[Good Player] 100 - 150
[Scray Gamer] 150 - 200
[Noisy Boy] 200 - 300
[Perfect Player] 300 - 500
[Silent Perfect Gamer] 500- 700
[It Can Be Controlled] 700 - 1000
[Just Player] 1000 - 1200
[Perfect] 1200 - 1500
[Unique Player!] 1500 - 2500

Когато напише /myrank да, излиза ранка му до колко килове ще е другия ранк! на худ да, има киловете му.
User avatar
bayern93
Потребител
Потребител
Posts: 76
Joined: 25 Nov 2015, 14:06
Skype: Фред Флинтстоун
CS Nick: f0rsaken
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: f0rsa93
Location: jail_crime
Contact:

Re: Заявки за rank system-и

Post by bayern93 »

SILAAAAAAAAAA wrote:

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>  
#include <cstrike>
#include <chatcolor>
#include <fvault>

#define MaxLevels 10
#define IsPlayer(%1) (1 <= %1 <=  g_iMaxPlayers)


new gMaxPlayers, gMsgSayText, syncObj, Level[33], eXP[33]
new ranks_hud, knife_xp, he_xp, hs_xp, kill_xp, kill_msg

new const g_vault_name[] = "levelsz";

new const Levels[MaxLevels] = 
{
    
    50, 
    100, 
    150, 
    250, 
    400,
    500, 
    600,
    800,
}

new const Prefix[MaxLevels +1][] =
{
    "NEW", 
    "ADVANCED",
    "Mega Killer", 
    "Ultra Killer",
    "Supernova", 
    "Ultimate",
    "PRO GAMER",
    "Freak", 
    "KILLER", 
    "General",
    "TERMINATOR"
 
}

public plugin_init() 
{
    register_plugin("Ranks & XP mod", "1.0", "alt.nick")
    
    register_event("DeathMsg","client_death","a") 
    register_clcmd("say", "hook_say")
    register_clcmd("say_team", "hook_say")
    
    register_clcmd("say /rank", "cmdRank")
    register_clcmd("say_team /rank", "cmdRank")
    
    register_clcmd("say /reset", "reset_xp")
    register_clcmd("say_team /reset", "reset_xp")
    
    ranks_hud = register_cvar("ranks_hud", "1")     // Дали да се появява хъд при влизане в сървъра. Включено 1/0 Изключено
    knife_xp = register_cvar("knife_xp", "1")     // Колко ХР да дава за убийство с нож.
    he_xp = register_cvar("he_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Granata (HE).
    hs_xp = register_cvar("hs_xp", "1")        // Колко ХР да дава за убийство с Headshot.
    kill_xp = register_cvar("kill_xp", "1")        // Колко ХР да дава за нормално убийство.    
    kill_msg = register_cvar("kill_msg", "1")    // Дали да показва кой сте убили и колко ХР сте получили. Включено 1/0 Изключено
    
    register_concmd ("amx_give_xp", "CmdAddXP", ADMIN_LEVEL_A, "<nick | ct | t | @all> <xp>")
    
    gMaxPlayers = get_maxplayers()
    gMsgSayText = get_user_msgid("SayText")

    syncObj     = CreateHudSyncObj()
    
    fvault_load(g_vault_name)
}

public ShowHud(id) 
{
    set_hudmessage(142, 239, 39, -1.0, 0.01, 0, 6.0, 1.0, 0.0, 0.0, -1)
    ShowSyncHudMsg(id, syncObj,"Rank: %s ^nXP: %i ^nLevel: %i", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}

public client_putinserver(id)
{
    if(get_pcvar_num(ranks_hud) == 1)
        set_task(1.0, "ShowHud", id, _, _, "b")
        
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_death(killer, victim, weapon, hitgroup, TK)
{        
    if(killer == victim)
        return PLUGIN_HANDLED
        
    new Name[20]
    get_user_name(victim, Name, 19)
    new headshot = (hitgroup == HIT_HEAD) ? 1 : 0
    
    if(get_user_team(killer) == 2 && killer != victim)
    {
        switch(weapon) 
        {
            case CSW_HEGRENADE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(he_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 %d XP^1 poradi ubiistwoto s^4 HE^1 na ^3%s^1.", get_pcvar_num(he_xp), Name)
            } 
            
            case CSW_KNIFE:
            {
                eXP[killer] += get_pcvar_num(knife_xp)
                CheckLevel(killer)
                SaveData(killer)
                if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                    client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 %d XP^1 poradi ubiistwoto s^4 noj^1 na ^3%s^1.", get_pcvar_num(knife_xp) , Name)
            } 
        }
        
        if(headshot)
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(hs_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 2 XP^1 poradi ubiistwoto s^4 HS^1 na ^3%s^1.",get_pcvar_num(hs_xp),  Name)
        }
        else
        {
            eXP[killer] += get_pcvar_num(kill_xp)
            CheckLevel(killer)
            SaveData(killer)
            if(get_pcvar_num(kill_msg) == 1)
                client_print_color(killer, print_chat, "^4[Ranks]^1 poluchihte^4 1 XP^1 poradi ubiistwoto na ^3%s^1.", get_pcvar_num(kill_xp), Name)
        }
    }
    CheckLevel(killer)
    SaveData(killer)
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public CheckLevel(id)
{
    if(Level[id] < MaxLevels-1)
        while(eXP[id] >= Levels[Level[id]])
            Level[id] += 1 
}

public client_connect(id)
{
    LoadData(id)
}


public client_disconnect(id)
{
    SaveData(id)
    eXP[id] = 0
    Level[id] = 0
    remove_task(id)
}
        
public reset_xp(id)
{
    if(eXP[id] != 0)
    {
        Level[id] = 0
        eXP[id] = 0
        CheckLevel(id)
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Yspeshno nulirani washite^4 XP^1 i ^4Level^1.")
    }
    else
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Washite^4 XP^1 i ^4Level^1 weche sa nulirani.")
}
        
public cmdRank(id)
{
    if(is_user_connected(id))
        client_print_color(id, print_chat, "^4[Ranks]^1 Rank:^4 %s^1 | XP:^4 %d^1 | Level:^4 %d^1.", Prefix[Level[id]], eXP[id], Level[id])
}
        
public CmdAddXP (iPlayer, level, cid)
{
    if(!cmd_access(iPlayer, level, cid, 3)) return PLUGIN_HANDLED;
        
    new arg [32]
    read_argv (1, arg, 31) 
 
    new AddXP [32]
    read_argv (2, AddXP, charsmax (AddXP))
 
    new XPtoGive = str_to_num (AddXP)
        
    new AdminName [32]
    new TargetName [32]
    get_user_name (iPlayer, AdminName, charsmax (AdminName))
        
    if(arg[0]=='@')
    { 
        if(equali(arg[1],"All") || equali(arg[1],"ALL"))
        {
            new players[32], totalplayers, All
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                All = players[i]
                        
                eXP[All] += XPtoGive
            }
            
            CheckLevel(All)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3igrachi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"T") || equali(arg[1],"t"))
        {
            new players[32], totalplayers, T
            get_players(players, totalplayers)
             
            for (new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if (get_user_team(players[i]) == 1)
                {
                    T = players[i]
                            
                    eXP[T] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(T)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na vsichki ^3 Teroristi^1.", AdminName, XPtoGive)
        }
        else if(equali(arg[1],"CT") || equali(arg[1],"ct"))
        {
            new players[32], totalplayers, CT
            get_players(players, totalplayers)
             
            for(new i = 0; i < totalplayers; i++)
            {
                if(get_user_team(players[i]) == 2)
                {
                    CT = players[i]
                            
                    eXP[CT] += XPtoGive
                }
            }
            
            CheckLevel(CT)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na wsichki ^3 Kontra-Teroristi^1!", AdminName, XPtoGive)
        }
    }
    else
    {
        new iTarget = cmd_target(iPlayer, arg, 3)
        get_user_name (iTarget, TargetName, charsmax (TargetName))
        
        if(iTarget)
        {
            eXP[iTarget] += XPtoGive
            
            CheckLevel(iTarget)
            client_print_color(0, print_chat, "^4[Ranks]^1 ^3%s^1 dade^3 %i^1 XP na^3 %s^1.", AdminName, XPtoGive, TargetName)
        }
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

bool:IsValidMessage( szMessage[ ], iLen )
{
    read_args( szMessage, iLen )
    remove_quotes( szMessage )
   
    new iPos, cChar
    while( 0 <= ( cChar = szMessage[ iPos++ ] ) <= 255 )
    {
        if( cChar != ' ' && cChar != '%' )
        {
            return true
        }
    }
   
    return false
}

public hook_say(id)
{
    if(!is_user_connected(id)) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN
    
    new szArgs[192]
    
    if( !IsValidMessage(szArgs, charsmax(szArgs))) 
        return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    if(equal(szArgs,"")) return PLUGIN_HANDLED_MAIN

    
    new szName[32]
    get_user_name(id, szName, sizeof szName-1)

    new alive = is_user_alive(id)

    if(contain(szArgs,"@") >= 0) 
    return  PLUGIN_HANDLED_MAIN
 
    format(szArgs, 191, "^x04[^x03%s^x04] ^x03%s^x01 :  %s",  Prefix[Level[id]], szName, szArgs)

    for(new i = 1; i <= gMaxPlayers; i++)
    {
        if(!is_user_connected(i))
            continue
    
        if(alive && is_user_alive(i))
        {
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(szArgs)
            message_end()
        } 
        else if(!alive && !is_user_alive(i)) 
        {
            new format[192]
            formatex(format,191,"^x01* DEAD %s",szArgs)
            message_begin(MSG_ONE, gMsgSayText, {0, 0, 0}, i)
            write_byte(id)
            write_string(format)
            message_end()
        }
    }
        
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}

public SaveData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s", name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_set_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
public LoadData(id)
{
    new name[32];
    get_user_name(id,name,31);
    new vaultkey[64],vaultdata[256];
    
    format(vaultkey,63,"%s",name);
    format(vaultdata,255,"%i#%i#",eXP[id],Level[id]);
    fvault_get_data(g_vault_name,vaultkey,vaultdata,charsmax(vaultdata));
    
    replace_all(vaultdata, 255, "#", " ");
    new playerxp[32], playerlevel[32];
    parse(vaultdata, playerxp, 31, playerlevel, 31);
    
    eXP[id] = str_to_num(playerxp);
    Level[id] = str_to_num(playerlevel);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}


Заповядай!
Може ли компилиран с фраговете който ти написах ?
User avatar
CloudNine
Потребител
Потребител
Posts: 8
Joined: 24 Nov 2016, 19:33

Re: Заявки за rank system-и

Post by CloudNine »

bayern93 wrote:[NEW] 0-50
[ADVANCED] 50-150
[Mega Killer] 150-300
[Ultra Killer] 300-500
[Supernova] 500-800
[Ultimate] 800-1200
[PRO GAMER] 1200-2000
[Freak] 2000-5000
[KILLER] 5000-8000
[General] 8000-14000
[TERMINATOR] 14000-20000

Пример: [NEW] Nick : hi
Префикса на ранка да е в зелено
Името според отбора ако съм T червен ако CT син!
Ако ги искаш на .amxx и .sma ето ти - AMXX SMA
User avatar
bayern93
Потребител
Потребител
Posts: 76
Joined: 25 Nov 2015, 14:06
Skype: Фред Флинтстоун
CS Nick: f0rsaken
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: f0rsa93
Location: jail_crime
Contact:

Re: Заявки за rank system-и

Post by bayern93 »

Не тръгва ... И пробвах с debug и пак нищо... :(
User avatar
LoShIaA
Потребител
Потребител
Posts: 20
Joined: 09 Jan 2008, 22:59
CS Nick: LoShIaA
Favorite version: CS: 1.6
Location: Стара Загора

Re: Заявки за rank system-и

Post by LoShIaA »

!!! Ще се използва за Deathmatch !!!
Искам да има HUD съобщение горе в средата на екрана със син цвят без да премигва: подредба
Rank: [NewBie]
XP: [0/50]
Убийство: 2xp;
Убийство в главата: 4xp;
Убийство с HE: 6хp;
Убийство с нож: 8xp;
За залагане и обезвреждане: 1xp;
1.При вдигане на левел да изписва в чата само на играча, който е вдигнал левела: [АМХХ] LoShIaA Level Up Rank [Advanced]. Сложи някакви цветове аз ще си ги променя.
2.Ако може да се направи с команда /xp да излиза motd екран със статистика на всички играчи в сървъра: Nick: Rank: XP:, ако не може motd екран тогава без команда за проверка.
3.Да има команда за даване на XP, но да е само за даден играч, a да не може да се дава на цял отбор: say: /givexp loshiaa 50 и да излиза в чата само на админа който е дал: [AMXX]You Gave 50 XP To LoShIaA (Сложи някакви цветове аз ще си ги променя.), а този който го получи да му излиза съобщение: You Received 50 XP From LoShIaA (Сложи някакви цветове аз ще си ги променя.).
4.Не искам админ префикси!
5.Не искам никой да има достъп до рестартиране на ХР-то освен чрез админ команда през конзола.
6.По възможност да не бъгва плъгина, който блокира "/".
[NewBie] 0-50
[Advanced] 50-150
[Killer] 150-250
[Mega Killer] 250-350
[Ultra Killer] 350-450
[Unstoppable] 450-550
[PRO] 550-650
[God Of War] 650-750
[Gamer] 750-850
[Chuck Norris] 850-950
[Machine] 950-1150
[SuperNova] 1150-1400
[Ultimate] 1400-1700
[Hitman] 1700-2050
[Rambo] 2050-2450
[Terminator] 2450-2900
[Freak] 2900-3400
[UNDEAD] 3400-3950
[Monster] 3950-4550
[Master] 4550-5200
User avatar
dmx1
V.I.P
V.I.P
Posts: 26
Joined: 30 Jul 2012, 16:20
Skype: danito19955
CS Nick: sed1
Favorite version: CS: 1.6
Location: Варна
Contact:

Re: Заявки за rank system-и

Post by dmx1 »

Искам rank system ето и какви да са ранговете

"NEWBIE",
"BOT",
"KILLER",
"MEGA KILLER",
"ULTRA KILLER",
"OFFICER",
"COMANNDER",
"GENERAL",
"MEGAPRO PLAYER",
"NL GENERAL"

Ето и какви килове
25,
50,
100,
200,
300,
500,
750,
1000,
1250,
1500


Пример: [NEWBIE] Nick : hi
Префикса на ранка да е в зелено
User avatar
mi00000
Потребител
Потребител
Posts: 10
Joined: 02 Jan 2016, 17:39
Skype: mixael.dimitrov
CS Nick: b00Bch0
Favorite version: CS: 1.6

Re: Заявки за rank system-и

Post by mi00000 »

Ако може РАНК СИСТЕМА + АДМИН ПРЕФИХ, ако не само системата.

[Newbie]
[Player]-При 50 ХР
[Killer]-При 100 ХР
[PR0]-При 200 ХР
[Top]-При 500 ХР
[RAMB0O]-При 1000 ХР
[Th3 B3S7]-При 5000 ХР

Префих:
[HEAD ADMIN]-m
[GLOBAL ADMIN]-n
[AdMiN]-o
[SmS AdMiN]-p
[V.I.P.]-q

Пример НЕ АДМИН:
[Newbie]mi0
[Newbie]mi0
Пример АДМИН:
[HEAD ADMIN] [Newbie] mi0 : hello
[HEAD ADMIN] [Newbie] mi0 : hello
User avatar
TERMINATORA.
Терминатор
Терминатор
Posts: 11
Joined: 04 Oct 2015, 19:47
Skype: terminatora-1-
CS Nick: TERMINATORA
Favorite version: CS: 1.5
Location: Пловдив

Re: Заявки за rank system-и

Post by TERMINATORA. »

[Newbie] 0 - 3
[Jumper] 3 - 5
[Perfect Jumper] 5 - 7
[Perfect Player] 7 - 10
[Supernova] 10 - 13
[Ultimate] 13 - 16
[PRO GAMER] 16 - 20
[Just Player]] 20 - 25
[BOSS] 25 - 31
[Hitman] 31 - 37
[RESPECT Player] 37 - 45

Когато напише /myrank да, излиза ранка му до колко килове ще е другия ранк! на худ да, има киловете му.
User avatar
Jorkata_LFC
Потребител
Потребител
Posts: 7
Joined: 19 Nov 2016, 10:44

Re: Заявки за rank system-и

Post by Jorkata_LFC »

Ранксистема със такъв ред :

[Newbie] 0-150 xp
[Perfect Player] 150-350 xp
[Killer] 350-700 xp
[SuperKiller] 700-1200 xp
[Ultimate] 1200-1800 xp
[PRO GAMER] 1800-2500 xp
[ASSASSIN] 2500-3300 xp
[MEGAKILLER] 3300-4500 xp
[GENERALL] 4500-7000 xp
[MARSHAL] 7000 - 10000 xp
[HIGHT BOSS] 10000-30000 xp

1.Искам да има HUD съобщение горе в средата на екрана със син цвят без да премигва: подредба
Rank: [NewBie]
XP: [0/50]

XP
Убийство: 1xp;
Убийство в главата: 2xp;
Убийство с нож: 4xp;

2.При вдигане на левел да изписва в чата само на играча, който е вдигнал левела

3.Не искам админ префикси!

4.Когато някой напише /rank да, излиза ранка му до колко килове ще е другия ранк! на худ да, има киловете му.

5..По възможност да не бъгва плъгина, който блокира "/".

6. Накрая , една "свежа идея(ако е възможно обаче да се осъществи..:) ???):
При написване /xp - да излиза като motd-екран със НЕЩО ТАКОВА :

W E L C O M E

[Newbie] 0-150 xp
[Perfect Player] 150-350 xp
[Killer] 350-700 xp
[SuperKiller] 700-1200 xp
[Ultimate] 1200-1800 xp
[PRO GAMER] 1800-2500 xp
[ASSASSIN] 2500-3300 xp
[MEGAKILLER] 3300-4500 xp
[GENERALL] 4500-7000 xp = immunity
[MARSHAL] 7000 - 10000 xp = admin flag "abcdeiu"
[HIGHT BOSS] 10000-30000 xp = full admin

YOUR STATS is formed:

KILL - 1 XP
headshot - 2 XP
killing with a knife - 4 XP

PLEASE STOP HACKS , AND HAVE FUN !!!
User avatar
d3ath2435
Потребител
Потребител
Posts: 44
Joined: 13 Mar 2012, 11:25
Skype: d3ath2435
CS Nick: D3atH ;]]
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: d3ath2435
Contact:

Re: Заявки за rank system-и

Post by d3ath2435 »

За Respawn Server
Искам да има HUD съобщение горе в средата на екрана със син цвят без да премигва: подредба
Rank: [NewBie]
XP: [0/50]
Убийство: 2xp;
Убийство в главата: 4xp;
Убийство с HE: 6хp;
Убийство с нож: 8xp;
За залагане и обезвреждане: 1xp;
1.При вдигане на левел да изписва в чата само на играча, който е вдигнал левела: [АМХХ] LoShIaA Level Up Rank [Advanced]. Сложи някакви цветове аз ще си ги променя.
2.Ако може да се направи с команда /xp да излиза motd екран със статистика на всички играчи в сървъра: Nick: Rank: XP:, ако не може motd екран тогава без команда за проверка.
3.Да има команда за даване на XP, но да е само за даден играч, a да не може да се дава на цял отбор: say: /givexp loshiaa 50 и да излиза в чата само на админа който е дал: [AMXX]You Gave 50 XP To LoShIaA (Сложи някакви цветове аз ще си ги променя.), а този който го получи да му излиза съобщение: You Received 50 XP From LoShIaA (Сложи някакви цветове аз ще си ги променя.).
4.Не искам админ префикси!
5.Не искам никой да има достъп до рестартиране на ХР-то освен чрез админ команда през конзола.
6.По възможност да не бъгва плъгина, който блокира "/".
[NewBie] 0-50
[Advanced] 50-150
[Killer] 150-250
[Mega Killer] 250-350
[Ultra Killer] 350-450
[Unstoppable] 450-550
[PRO] 550-650
[God Of War] 650-750
[Gamer] 750-850
[Chuck Norris] 850-950
[Machine] 950-1150
[SuperNova] 1150-1400
[Ultimate] 1400-1700
[Hitman] 1700-2050
[Rambo] 2050-2450
[Terminator] 2450-2900
[Freak] 2900-3400
[UNDEAD] 3400-3950
[Monster] 3950-4550
[Master] 4550-5200
User avatar
itsmebitchez
V.I.P
V.I.P
Posts: 3
Joined: 03 Apr 2015, 15:28
Skype: fucking_loverr
CS Nick: slatkaristika
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: itsmebitchezz

Re: Заявки за rank system-и

Post by itsmebitchez »

Който и код да опитам да компилирам от всичките 20 страници не става дори и .амхх като го сваля и плъгина не работи... ето ерора

/tmp/textpD9az6.sma(1) : error 013: no entry point (no public functions)

1 Error.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/textpD9az6.amx (compile failed).
Post Reply

Return to “Заявки”