Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Желаете модифициране на даден плъгин? Всичко това, както и още за езика Pawn само в този раздел!
Post Reply
User avatar
DeviLeR
Потребител
Потребител
Posts: 292
Joined: 06 Jun 2009, 15:36
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: TheRealDeviLeR

Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by DeviLeR »

Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]
- Информация:
Здравейте, тъй като ми остана малко свободно време, реших да преработя плъгина End Round Sounds. Добавих му .mp3 support(да работи и с .mp3 звуци). Също така направих 20 Mp3 End round sounds(по 10 за всеки отбор). Тоест съм преработил плъгина да работи с .mp3 файлове и съм ви го настроил с 20 забавни mp3 звука, изрязани от мен. Искам само да се извиня, защото някои звукове много не се получиха точни(спират, когато певецът още пее и т.н.), но, все пак е плъгинът работи безотказно и се получи невероятно. :)

Плъгинът е тестван от мен и работи! Ако имате проблеми или въпроси, пишете! :wink:

Изтеглете звуците от тук - http://www.4shared.com/file/cfPrnfFi/ul ... sound.html
Изтеглете плъгина от тук:
Attachments
ultimateroundsounds.rar
Олекотената версия на DiDo_ThE_VikinG.
(3.15 KiB) Downloaded 4803 times
ultimroundsoundplugin.rar
Нормална версия.
(3.64 KiB) Downloaded 3378 times
User avatar
DiDo_ThE_VikinG
Потребител
Потребител
Posts: 31
Joined: 23 Apr 2011, 14:48
Location: Силистра City

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by DiDo_ThE_VikinG »

Dev ако искаш да ти дам мойта олекотената версийка, която само и адваш в два реда песничките? :) Нека като ще е нещо да е докрай? :)
User avatar
DeviLeR
Потребител
Потребител
Posts: 292
Joined: 06 Jun 2009, 15:36
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: TheRealDeviLeR

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by DeviLeR »

Ами дай да я видя. :)
User avatar
DiDo_ThE_VikinG
Потребител
Потребител
Posts: 31
Joined: 23 Apr 2011, 14:48
Location: Силистра City

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by DiDo_ThE_VikinG »

Code: Select all

#include <amxmodx>

new cton, ton;
new const sounds_TWin[2][] = { "papka/s_win_humans8.wav", "papka/zm_win2.wav" }
new const sounds_CTWin[2][] = { "papka/s_win_humans1.wav", "papka/zombiewin4.wav" }

public plugin_init()
{
register_plugin("Round Sound", "0.1", "A.Y.O--->ss<---ZoMbIyE")
register_event("SendAudio", "Round_WinT", "a", "2=%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "Round_WinCT", "a", "2=%!MRAD_ctwin") 
cton = register_cvar("cvar_ctwon", "1")
ton = register_cvar("cvar_twon", "1")
}

public plugin_precache()
{
//Precache T-Win sounds
static c
for(c = 0; c < sizeof sounds_TWin; c++)
precache_sound(sounds_TWin[c])

//Precache CT-Win sounds
static r
for(r = 0; r < sizeof sounds_CTWin; r++)
precache_sound(sounds_CTWin[r])
}

public Round_WinT()
{
if(get_pcvar_num(ton) == 1)
{
client_cmd(0, "spk %s", sounds_TWin[random_num(0, sizeof sounds_TWin -1)])
}

}

public Round_WinCT()
{
if(get_pcvar_num(cton) == 1)
{
client_cmd(0, "spk %s", sounds_CTWin[random_num(0, sizeof sounds_CTWin -1)])
}
}
Тествано и работи!
User avatar
DeviLeR
Потребител
Потребител
Posts: 292
Joined: 06 Jun 2009, 15:36
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: TheRealDeviLeR

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by DeviLeR »

Но явно ще трябва да добавя .mp3 support-а, но няма проблеми. :) Мерси, ей сега ще го добавя.
User avatar
DiDo_ThE_VikinG
Потребител
Потребител
Posts: 31
Joined: 23 Apr 2011, 14:48
Location: Силистра City

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by DiDo_ThE_VikinG »

Добре.
User avatar
DeviLeR
Потребител
Потребител
Posts: 292
Joined: 06 Jun 2009, 15:36
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: TheRealDeviLeR

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by DeviLeR »

Вече добавих и олекотения End Round Sound плъгин на DiDo_ThE_VikinG. Благодаря му, че ми позволи да го редактирам и да го пусна тук! :) Неговата версия също е преработена да работи с .mp3 файлове и е настроена с 20-те звука, направени от мен. :)
User avatar
a4k0
Потребител
Потребител
Posts: 124
Joined: 13 Jan 2011, 22:56
CS Nick: a4k0
Favorite version: CS: 1.6
Location: Димитровград

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by a4k0 »

Определено @DeviLeR има вкус за музика! Само да се пребера след 1 седмица в България го слагам в Deathrun-a си!
Благодаря @DeviLeR & @DiDo_ThE_VikinG :]
User avatar
DeviLeR
Потребител
Потребител
Posts: 292
Joined: 06 Jun 2009, 15:36
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: TheRealDeviLeR

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by DeviLeR »

Благодаря, радвам се, че ви харесва!
User avatar
stambeto2006
Потребител
Потребител
Posts: 22
Joined: 30 Aug 2009, 15:29
Favorite version: CS: 1.6

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by stambeto2006 »

Браво страхотен плъгин.
User avatar
hackera457
Потребител
Потребител
Posts: 124
Joined: 19 Feb 2011, 11:20
CS Nick: hackera_vd
Favorite version: CS: 1.6
Location: Видин

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by hackera457 »

А как мога да си го направя да работи и със mp3 и със wav?
User avatar
DeviLeR
Потребител
Потребител
Posts: 292
Joined: 06 Jun 2009, 15:36
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: TheRealDeviLeR

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by DeviLeR »

hackera457 wrote:А как мога да си го направя да работи и със mp3 и със wav?
Ами затова ще трябва да ползваш една лека редакция на неолекотената версия на плъгина.
User avatar
hackera457
Потребител
Потребител
Posts: 124
Joined: 19 Feb 2011, 11:20
CS Nick: hackera_vd
Favorite version: CS: 1.6
Location: Видин

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by hackera457 »

Това знам въпроса е как ще стане, защото примерно имам звуци, които искам във .wav да са. Пробвах нещо да направа

Ето кода на това, което се опитах да редактирам

Code: Select all

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
	register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
	register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
	register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public t_win()
{
	new rand = random_num(0, 9)

	client_cmd(0,"stopsound")

	switch(rand)
	{
		case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound1.mp3")
		case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound2.mp3")
		case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound3.mp3")
		case 3: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound4")
		case 4: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound5")
		case 5: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound6")
		case 6: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound7")
		case 7: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound8")
		case 8: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound9")
		case 9: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound10")
		case 10: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound11")
           }

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
  new rand = random_num(0,2)

  client_cmd(0,"stopsound")

  switch(rand)
  {
                  case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound1.mp3")
		case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound2.mp3")
		case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound3.mp3")
		case 3: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound4")
		case 4: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound5")
		case 5: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound6")
		case 6: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound7")
		case 7: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound8")
		case 8: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound9")
		case 9: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound10")
		case 10: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound11")	
		
	}

  return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() 
{
	precache_generic("sound/flamesteps-deathrun/sound1.mp3")
	precache_generic("sound/flamesteps-deathrun/sound2.mp3")
	precache_generic("sound/flamesteps-deathrun/sound3.mp3")
	precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound4.wav")
	precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound5.wav")
	precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound6.wav")
	precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound7.wav")
	precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound8.wav")
	precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound9.wav")
	precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound10.wav")
	precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound11.wav")
	
return PLUGIN_CONTINUE
}
но ми дава тази грешка

Code: Select all

Warning: Loose indentation on line 31
Warning: Loose indentation on line 73
User avatar
DeviLeR
Потребител
Потребител
Posts: 292
Joined: 06 Jun 2009, 15:36
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: TheRealDeviLeR

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by DeviLeR »

Пробвай така:

Code: Select all

#include <amxmodx>

public plugin_init() 
{ 
    register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
    register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
    register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")  
}

public t_win()
{
    new rand = random_num(0, 10)

    client_cmd(0,"stopsound")

    switch(rand)
    {
        case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound1.mp3")
        case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound2.mp3")
        case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound3.mp3")
        case 3: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound4")
        case 4: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound5")
        case 5: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound6")
        case 6: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound7")
        case 7: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound8")
        case 8: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound9")
        case 9: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound10")
        case 10: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound11")
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public ct_win()
{
    new rand = random_num(0, 10)

    client_cmd(0,"stopsound")

    switch(rand)
    {
        case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound1.mp3")
        case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound2.mp3")
        case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/flamesteps-deathrun/sound3.mp3")
        case 3: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound4")
        case 4: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound5")
        case 5: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound6")
        case 6: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound7")
        case 7: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound8")
        case 8: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound9")
        case 9: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound10")
        case 10: client_cmd(0,"spk sound/flamesteps-deathrun/sound11")   
    }
    return PLUGIN_CONTINUE
}

public plugin_precache() 
{
    precache_generic("sound/flamesteps-deathrun/sound1.mp3")
    precache_generic("sound/flamesteps-deathrun/sound2.mp3")
    precache_generic("sound/flamesteps-deathrun/sound3.mp3")
    precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound4.wav")
    precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound5.wav")
    precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound6.wav")
    precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound7.wav")
    precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound8.wav")
    precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound9.wav")
    precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound10.wav")
    precache_sound("spk sound/flamesteps-deathrun/sound11.wav")
   
    return PLUGIN_CONTINUE
} 
User avatar
hackera457
Потребител
Потребител
Posts: 124
Joined: 19 Feb 2011, 11:20
CS Nick: hackera_vd
Favorite version: CS: 1.6
Location: Видин

Re: Ultimate End Round Sounds [Mp3 Sound Support]

Post by hackera457 »

Като влеза във сървъра ми изписва

Code: Select all

Error: server failed to transmit file 'sound/spk'
с неще да ме пусне
Post Reply

Return to “Scripting (Скриптиране)”