Първо: Редактирате .sma файла на плъгина на VeCo ето така:
Code: Select all
#include <amxmodx>
#include <vzbb_mod>
new cvar_zombie_vip_mdl,cvar_zombie_vip_clawmdl,cvar_zombie_vip_hp,cvar_zombie_vip_grav,cvar_zombie_vip_speed,
zvip_mdl_str[128],zvip_clawmdl_str[128]
public plugin_precache()
{
cvar_zombie_vip_mdl = register_cvar("vzbb_zombie_vip_mdl","zombie_swarm") // Това е скина на зомбито. Тук пишете името на папката, която сте поставили в models (по подразбиране: zombie_swarm)
cvar_zombie_vip_clawmdl = register_cvar("vzbb_zombie_vip_clawmdl","v_claws") // Това са моделите на ръцете на зомбито. Тук пишете името на файла, който сте поставили в папката models (по подразбиране: v_claws)
cvar_zombie_vip_hp = register_cvar("vzbb_zombie_vip_health","2000") // Тук пишете колко кръв искате да има VIP зомбито (по подразбиране: 2000)
cvar_zombie_vip_grav = register_cvar("vzbb_zombie_vip_gravity","0.5") // Тук пишете колко искате да бъде гравитацията на зомбито (по подразбиране: 0.5)
cvar_zombie_vip_speed = register_cvar("vzbb_zombie_vip_speed","1200.0") // Тук пишете колко искате да бъде скоростта на зомбито (по подразбиране: 1200.0)
get_pcvar_string(cvar_zombie_vip_mdl,zvip_mdl_str,127)
get_pcvar_string(cvar_zombie_vip_clawmdl,zvip_clawmdl_str,127)
register_zombie_class("VIP Zombie","VIP",zvip_mdl_str,zvip_clawmdl_str,get_pcvar_num(cvar_zombie_vip_hp),get_pcvar_float(cvar_zombie_vip_grav),get_pcvar_float(cvar_zombie_vip_speed)),read_flags("h") // Тук пишете какъв трябва да бъде флага, за да притежават играчите това зомби (по подразбиране: флаг "h")
}
public plugin_init() {
register_plugin("VZBB Zombie Class : VIP Zombie", "1.0", "<VeCo>")
}
Трето: За да мине компилирането успешно, трябва да имате инсталиран vzbb_mod.inc. Може да го изтеглите оттук:
След инсталацията го поставяте в cstrike/addons/amxmodx/scripting/include папката.
Е, като цяло е това. Ако имате някакви забележки, пишете в коментарите. Копиране е разрешено само ако напишете, че е от името на автора!