Как се прави влак[func_tracktrain]

Уроци за програмата - кое как се прави.
Post Reply
User avatar
KrA40n1
Потребител
Потребител
Posts: 366
Joined: 19 Aug 2010, 15:11
CS Nick: KrA40n1
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: OMGwtfOMFGwtfOMG

Как се прави влак[func_tracktrain]

Post by KrA40n1 »

1. Първо правите релсите:
Image
2. Поставяте path_track на местата всяко място където се изисква завой:
Image
Настройки:
Name - Пишете името на path_track-а
Next stop target - Пишете името на предишният path_track

3. Правите влака и origin(там където искате да е оста завиване) маркирате ги и задавате func_tracktrain и един блок с текстура aaa_triger, на който задавате func_traincontrols:
Image
4. Настройки и флагове:
func_tracktrain:
Name - трябва за func_traincontrols
Pitch Yaw Roll - на къде да е завъртян влака
Render FX - ако искате текстурата да мига до FX amount-а
Render mode - Ако искате да е прозрачно или има текстура с {
FX Amount - Колко прозрачно да бъде(само при Render Mode - Texture)
First Stop Target - Там от където започва влакчето
Sound - звука, който издава влака
Distance Between Wheels - разстоянието м/у колелата(в Unit-и)
Height Above Track колко да е над земята
Initial Speed - първоначална скорост(без да е пипано нищо от човек)
Speed - скоростта на влака
Damage on crush - колко dmg да взима на човек при сблъсък с предмет
Volume - силата, с която се чува звука, който издава влака

Флагове:
No Pitch - без да завива по X остта
No User Control - да не се управлява от човек(в случая не трябва)
Passable - при активиран този флаг ще се преминава през влака

func_traincontrols:
Train Name - името на влака

Няма флагове.

RMF и BSP Download

Как се получи влакът показан по-горе в урока:
YouTube видео
Post Reply

Return to “Уроци за Valve Hammer Editor”