Работа с Wally

Уроци за програмата - кое как се прави.
Post Reply
User avatar
KrA40n1
Потребител
Потребител
Posts: 366
Joined: 19 Aug 2010, 15:11
CS Nick: KrA40n1
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: OMGwtfOMFGwtfOMG

Работа с Wally

Post by KrA40n1 »

1. Създаване на файл - Избирате Half-Life Package[wad3](.wad):
Image

2. Добавяне на текстури - отваряте папката в която са копирате ги и ги поставяте в .wad файлът.

3. Запазвате.

4. Допълнителна информация:
  • Текстури с фон 0 0 255 са прозрачни при име започващо с '{' и Render Mode - Solid
  • Текстури с фон 255 255 255 са decals и ще се показват, като такъв, ако пред името си имат '{'.
  • Текстури с фон 0 0 0 се използват с Render mode - Additive.
  • Флагове на текстури:
    • +А - изключено копче
    • +0 - включено копче
    • -0/а - ако има -0, -1, -2, на места ще изгелжда все едно сте одрязали и сте сложили друга текстура.
    • { - прозрачни текстури(при Rneder mode - solid)
    • ! - поставя се пред името на течности
    • scroll - използва се за водопади, движещ се текст и тн.
Post Reply

Return to “Уроци за Valve Hammer Editor”