Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)

Уроци за програмата - кое как се прави.
Post Reply
User avatar
PsYxOpAt
Потребител
Потребител
Posts: 88
Joined: 20 Oct 2009, 12:02
Skype: eminem4949
CS Nick: PsYxOpAt
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: ocmm
Location: гр. Бургас
Contact:

Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)

Post by PsYxOpAt »

Направете 1 стена която изглежда така от далеч (текстурата няма значение) http://er4o.org/gallery/949e2909ad88448 ... e3bcc1.JPG
Това е много грозно е "ламерско" затова ние ще я скелнем както му викам аз :D.Изберете стената чрез Sellect toola.
след като изберете стената натиснете Toogle texture application Shift+A (кубчето сас 3 различни страни) намира се под Block toola.
Излиза 1 прозорец на които пише Scale Shitf Rotation http://er4o.org/gallery/f710e5e244cbcea ... e86336.JPG Отивате на Scale Виждате че X:1 и Y:1 ние трябва да ги направим на X:3,4,5 Y:3,4,5 до 7 в много редки случаи може и над 10 за X и Y.
Ето това получих аз http://er4o.org/gallery/c237a4a7e55812b ... 1e666a.JPG

ВАЖНО: За земята максималното скелване е 3 за стени скали вода може и над 3,ако скелнете земята над 3 изглежда много грозно.Е това е от мен скоро и още уроци може да напиша ако имате предложение за някои урок пратете ми съобщение тук в саита :)
User avatar
tnk_x5000
Потребител
Потребител
Posts: 66
Joined: 05 Aug 2008, 21:37
Skype: tnk_x5000
Contact:

Re: Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)

Post by tnk_x5000 »

Нека обясня какво става ако текстурата стане по-голяма:
LightMap са едни квадрати от които зависи сянката, а тези квадрати се определят от големината на текстурата.Колкото по-малка е текстурата, толкова по-малки са квадратите, следователно сянката става по-хубава(но и времето за компилация става по-гълго), и колкото по-голяма е текстурата толкова по-големи са квадратите, следователно сянката ще е по-гадна(но ще компилира по-малко).
User avatar
mimodev
Потребител
Потребител
Posts: 20
Joined: 12 Feb 2013, 10:51
Skype: tyrnene_cyti
CS Nick: Mimo
Favorite version: CS: 1.6
Location: Bulgaria
Contact:

Re: Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)

Post by mimodev »

Благодаря ти за урока! Много ще помогне!

А това за сянката... Няма ли да е по - добре изобщо да няма сянка??? Ако няма сенки мисля, че колкото и да е голяма картата няма да насича на потребители с слаби машини като мен например :man_in_love: :sarcastic_hand:
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)

Post by muxaxa »

Не знам доколко fps зависи от сенките, но със сенки определено картата изглежда по-добре.
User avatar
mimodev
Потребител
Потребител
Posts: 20
Joined: 12 Feb 2013, 10:51
Skype: tyrnene_cyti
CS Nick: Mimo
Favorite version: CS: 1.6
Location: Bulgaria
Contact:

Re: Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)

Post by mimodev »

Е така е изглежда по - добре :)
Post Reply

Return to “Уроци за Valve Hammer Editor”