Създаване на BaseBuilder карта

Уроци за програмата - кое как се прави.
Post Reply
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Създаване на BaseBuilder карта

Post by muxaxa »

Всички предмети могат да се местят от CTs, ако са func_wall.
Ако даден предмет е func_wall, но не искате CTs да го местят, сложете му име ignore.
Вратата, която се отваря след изтичане на времето за строене, трябва да е func_wall с име barrier.

Направих една картинка, за да се ориентирате по-добре:

Image

Кликни върху нея за по-голям размер.
Last edited by muxaxa on 11 Mar 2012, 15:31, edited 2 times in total.
User avatar
vesicha6
Потребител
Потребител
Posts: 134
Joined: 17 Mar 2010, 18:12
CS Nick: ves
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: jigul4icata

Re: Създаване на BaseBuilder карта

Post by vesicha6 »

Мислех ,че ще е по-трудно правенето на тези карти ,но изглежда хипер лесно Добър Урок ! :o
User avatar
PachOoO
Потребител
Потребител
Posts: 1
Joined: 28 Jun 2011, 15:39

Re: Създаване на BaseBuilder карта

Post by PachOoO »

Гоблинчо ;д не мисли много ! :Д Всички карти се правят лесно стига да знаеш как .. Браво за урока.
User avatar
Gameplay-BG Support
Потребител
Потребител
Posts: 37
Joined: 22 Oct 2011, 19:58
Skype: Ludiq_S_kifLa
CS Nick: No Bace face ( DGD )
Favorite version: CS: 1.6
Contact:

Re: Създаване на BaseBuilder карта

Post by Gameplay-BG Support »

Значи , само на който предмет си написал Func_wall само той ще се мести от CTs?
User avatar
TheAnimal
Потребител
Потребител
Posts: 363
Joined: 22 Dec 2007, 18:20
CS Nick: skin
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: skincar94
Location: Варна
Contact:

Re: Създаване на BaseBuilder карта

Post by TheAnimal »

На предмет с func_wall, на който НЕ му е зададено никакво име.Тоест, задаваш на предмета func_wall и друго не правиш.
User avatar
Taurus
Потребител
Потребител
Posts: 56
Joined: 12 Sep 2011, 15:25
Steam Community ID: MapperTaurus

Re: Създаване на BaseBuilder карта

Post by Taurus »

Искам да попитам как така предметите се правят func_wall ...(как се преименуват или групират ? И аз не знам точно как да се изразя).
Моля помогнете с screen - начинаещ съм,правя първата си карта получава ми се сравнително добре.
Благодаря предварително ! :wink: http://prikachi.com/images/782/5891782q.jpg
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Създаване на BaseBuilder карта

Post by muxaxa »

Маркираш обекта, натискаш Ctrl+T и избираш func_wall.
User avatar
Taurus
Потребител
Потребител
Posts: 56
Joined: 12 Sep 2011, 15:25
Steam Community ID: MapperTaurus

Re: Създаване на BaseBuilder карта

Post by Taurus »

Благодаря ! Сега обаче имам друг проблем :(
Където съм отбелязал предмета (на снимката) не искам да се мести http://prikachi.com/images/987/5891987n.jpg
Искам да попитам къде се пише това име ''ignore'' ?
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Създаване на BaseBuilder карта

Post by muxaxa »

Ако не си натискал Ctrl+T на този предмет, той няма да се мести. Но ако си му задал функция, ще се мести. Натисни пак Ctrl+T, избери func_wall и в полето "Name" напиши ignore:

Image
Post Reply

Return to “Уроци за Valve Hammer Editor”