Летяща птица

Уроци за програмата - кое как се прави.
Post Reply
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Летяща птица

Post by muxaxa »

Ще ви покажа как да направите летяща птица. Такава, като на de_survivor (ако сте я виждали изобщо).

В края на темата съм прикачил rmf, bsp и нужните текстури от урока.



1. Направете блокче 128х64 с текстура {3dmeagle (това е птицата).
2. В средата на птицата поставете друго блокче с текстура origin.

Image

3. Маркирайте двата блока и ги направете func_tracktrain със следните настройки:
  • Render mode: Solid(no lights)
  • FX Amount: 255
  • First stop target: 1
  • Distance between the wheels: 100
  • Initial speed: 240
  • Speed: 240
  • Flags:
  • No User Control
  • Passable
4. Трябва да покажем пътя на птицата. Това става с entity-то path_track. Поставете колкото са ви нужни, но трябва да са на еднакво разстояние един от друг. На мен ми трябват 8.

5. Параметри на path_track:
  • Първи:
  • Name: 1
  • Next stop target: 2
  • Втори:
  • Name: 2
  • Next stop target: 3
>>> Така ги правим до последния. >>>
  • Осми:
  • Name: 8
  • Next stop target: 1
Image

Главата на птицата трябва да е обърната на ляво в 2d top изгледа!

Ето го крайния резултат:

Image

RMF, WAD, BSP:
>> DOWNLOAD <<


Копирането е забранено!
Attachments
flying_bird.rar
(2.51 MiB) Downloaded 196 times
Last edited by muxaxa on 27 Oct 2015, 21:13, edited 3 times in total.
User avatar
Game Tracker
Потребител
Потребител
Posts: 15
Joined: 04 May 2011, 18:51
Skype: miglenivanov
CS Nick: MuPowe
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: Weile
Location: Граф Игнатиево (авиобаза)
Contact:

Re: Летяща птица

Post by Game Tracker »

Добър урок :clapp: ,само кадето аз не успях да го направя :yelling::
User avatar
supermendancho
Потребител
Потребител
Posts: 11
Joined: 13 Feb 2012, 15:09
Skype: supermendancho1
CS Nick: ~FlaSh~ DaKaTa
Favorite version: CS: 1.6

Re: Летяща птица

Post by supermendancho »

как да напража хеликоптер като птицата!!!
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Летяща птица

Post by muxaxa »

Същото е. Просто вместо птица, правиш хеликоптер и нататък следваш урока.
User avatar
Sentence.
V.I.P
V.I.P
Posts: 465
Joined: 02 Sep 2011, 13:42

Re: Летяща птица

Post by Sentence. »

muxaxa wrote:Същото е. Просто вместо птица, правиш хеликоптер и нататък следваш урока.
По този урок може ли да се направи движещ се блок за Deathrun. (примерно deahtrun_temple) ?
User avatar
TheAnimal
Потребител
Потребител
Posts: 363
Joined: 22 Dec 2007, 18:20
CS Nick: skin
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: skincar94
Location: Варна
Contact:

Re: Летяща птица

Post by TheAnimal »

Може, но надали ще е приятно да гледаш летящ блок!Тази функция като на deathrun_temple се прави чрез функцията func_train(блокът) и Entity Tool-a(path_track играчката).

Правиш си блока и му задаваш func_train, именуваш, а на First stop target пишеш да речем track1.Създаваш няколко path_track от Entity Tool-а, наименуваш ги последователно.Отиваш на първия, на който името му ще е track1, а на полето Next stop track ще пишеш track2.Отиваш на втория track, наименуваш го track2, а на Next stop track ще е track3 и т.н., а на последния пишеш в Next stop track името на първия(за да се върне в началото естествено).Обясних го по прословут начин, но с малко опити и ще го усвоиш.

Ако има нещо, не се бой да питаш.
User avatar
Soit DX
Потребител
Потребител
Posts: 11
Joined: 30 Dec 2014, 22:42
Skype: amirisko0202
CS Nick: Soit DX
Favorite version: CS: 1.6
Location: Sofia
Contact:

Re: Летяща птица

Post by Soit DX »

Въпросът ми е като ми е готова картата какво трябва да направя (как да я сейвна), за да е готова за игра в цс?
Last edited by enco on 31 Dec 2014, 15:44, edited 1 time in total.
Reason: Безсмислен коментар / СПАМ !
Post Reply

Return to “Уроци за Valve Hammer Editor”