Компилиране чрез Command Prompt

Уроци за програмата - кое как се прави.
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Компилиране чрез Command Prompt

Post by muxaxa »

1. Запаметете картата си в .map файл (File -> Save As...). Напишете име и на Save as type изберете Game Maps (.map). Да предположим, че името на картата ви е de_nuke.

2. Сложете de_nuke.map във <vhe>\tools\.

3. Отворете Notepad и поставете в него следния текст:

Code: Select all

@echo off
set WADROOT=D:\Games\cs1.6\
set mapname=de_nuke

hlcsg.exe -nowadtextures "%mapname%"
hlbsp.exe "%mapname%"
hlvis.exe "%mapname%"
hlrad.exe "%mapname%"
  • На set WADROOT посочваме мястото, където се намират текстурите. Или просто посочете главната директория на играта (при мен, както виждате, е D:\Games\cs1.6\)
  • В set mapname пишем името на картата (de_nuke).
4. Запаметете файла в .bat формат (File -> Save As...). На Save as type изберете All Files. На File Name напишете compile.bat. Запаметете го във <vhe>\tools\.

5. Стартирайте compile.bat и компилирането започва.


Копирането е забранено!
User avatar
Clark Kent
Потребител
Потребител
Posts: 3
Joined: 19 May 2011, 17:42
CS Nick: Clark Kent
Favorite version: CS: 1.6
Location: Lovech

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by Clark Kent »

Пак ми излиза грешка,грешката е : error opening .map:No such file or directory.
Ако го преведа на български език значи,че не съм запаметил мапа в посочената директория на VHE (това съм го направил),или директорията на WADROOT
на мен текстурите сами в CSTRIKE,задавам му set WADROOT=D:\Games\cs 1.6\cstrike\
Направим съм стъпките въведени,но не разбирам къде греша ако може още веднъж съдействие,ще съм много,много благодарен.
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by muxaxa »

Махни cstrike от wadroot.

Поставил ли си map файла в tools?
User avatar
Clark Kent
Потребител
Потребител
Posts: 3
Joined: 19 May 2011, 17:42
CS Nick: Clark Kent
Favorite version: CS: 1.6
Location: Lovech

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by Clark Kent »

Да всичко е ок.но не знам защо излизат такива грешки. :reve:
User avatar
svenn
Потребител
Потребител
Posts: 193
Joined: 12 Oct 2010, 20:13

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by svenn »

Каква е разликата между компилиране чрез cmd и F9(от програмата)?
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by muxaxa »

Почти едни и също е. От CMD следиш процеса, а не да ти забие на първите букви, чак докато се компилира. Също така се избягват някои проблеми.
User avatar
-ArchangelL
Потребител
Потребител
Posts: 6
Joined: 04 Apr 2011, 20:17

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by -ArchangelL »

когато дам саве ас под гаме мап формат ми затваря вхе и ми записва мапа с 0 кб в смис нищо неправи само ме изхварля
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by muxaxa »

Преинсталирай VHE. И пиши по-грамотно...
User avatar
danger25
Потребител
Потребител
Posts: 326
Joined: 29 Aug 2009, 20:41
Skype: xtreme-mb
CS Nick: D@NG3R`
Favorite version: CS: 1.6
Location: Асеновград
Contact:

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by danger25 »

А защо ми се получава така по тези метод? Пише, че не намира .wad файловете а всичко си е там..

http://prikachi.com/images/157/3646157q.jpg
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by muxaxa »

Какво си писал на wadroot?

Ако искаш, премести wad файловете на друго място и пробвай отново.
User avatar
danger25
Потребител
Потребител
Posts: 326
Joined: 29 Aug 2009, 20:41
Skype: xtreme-mb
CS Nick: D@NG3R`
Favorite version: CS: 1.6
Location: Асеновград
Contact:

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by danger25 »

Пробвах от 2-3 места да ги заредя и пак, сега даже отваря прозорчето за 1 секунда и го затваря веднага..

@echo off
set WADROOT=D:\Games\Counter-Strike 1.6\VHE\cstrike
set mapname=test

hlcsg.exe -nowadtextures "%test%"
hlbsp.exe "%test%"
hlvis.exe "%test%"
hlrad.exe "%test%"
User avatar
TheAnimal
Потребител
Потребител
Posts: 363
Joined: 22 Dec 2007, 18:20
CS Nick: skin
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: skincar94
Location: Варна
Contact:

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by TheAnimal »

@echo off
hlcsg -nowadtextures map
hlbsp map
hlvis map
hlrad map
copy map.bsp "D:\C\cs1.6\cstrike\maps"
cd D:\C\cs1.6
pause
hl -dev -console -game cstrike +map map

Така изглежда моят .bat файл, като .wad файловете ми са в главната директория на програмата.Ако сложиш .wad файловете си в директорията на програмата, няма да имаш никакви проблеми от този вид.
User avatar
muxaxa
Потребител
Потребител
Posts: 584
Joined: 29 Dec 2007, 20:34
CS Nick: muxaxa
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: muxaxa

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by muxaxa »

danger25 wrote:Пробвах от 2-3 места да ги заредя и пак, сега даже отваря прозорчето за 1 секунда и го затваря веднага..

@echo off
set WADROOT=D:\Games\Counter-Strike 1.6\VHE\cstrike
set mapname=test

hlcsg.exe -nowadtextures "%test%"
hlbsp.exe "%test%"
hlvis.exe "%test%"
hlrad.exe "%test%"
Направи го така:

Code: Select all

set WADROOT=D:\Games\Counter-Strike 1.6\VHE\
И там трябва да е %mapname%, не %test%. Името на картата се пише единствено срещу set mapname. Прегледай урока отново!
User avatar
danger25
Потребител
Потребител
Posts: 326
Joined: 29 Aug 2009, 20:41
Skype: xtreme-mb
CS Nick: D@NG3R`
Favorite version: CS: 1.6
Location: Асеновград
Contact:

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by danger25 »

Ползвах този код който даде @Theanimal затова го бях направил така забравих да го върна. Да стана, мерси :o
User avatar
Fr1k1
Потребител
Потребител
Posts: 18
Joined: 13 Oct 2010, 13:45
Skype: kirilchoto
CS Nick: Fr1k1
Favorite version: CS: Global Offensive
Steam Community ID: UltimatePlay
Location: Созопол

Re: Компилиране чрез Command Prompt

Post by Fr1k1 »

hlcsg: Error: Could not open wad file \users\fr1k1\desktop\cs maps\fr1k1.wad

hlcsg: Error: Could not find WAD file
Description: The compile tools could not locate a wad file that the map was referencing.
Howto Fix: Make sure the wad's listed in the level editor actually all exist


hlcsg: Error: Could not open wad file \users\fr1k1\desktop\cs maps\tih.wad

виждам че неще да ми отвори .wad файловете които задавам ноо незнам каде да ги сложа ..
някакво решение ????
Post Reply

Return to “Уроци за Valve Hammer Editor”