Флагове на текстурите и специялни текстури

Уроци за програмата - кое как се прави.
Post Reply
User avatar
KrA40n1
Потребител
Потребител
Posts: 366
Joined: 19 Aug 2010, 15:11
CS Nick: KrA40n1
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: OMGwtfOMFGwtfOMG

Флагове на текстурите и специялни текстури

Post by KrA40n1 »

Флагове:
+А - изключено копче
+0 - включено копче
-0/а - ако има -0, -1, -2, на места ще изгелжда все едно сте одрязали и сте сложили друга текстура.
{ - прозрачни текстури(при Rneder mode - solid)
! - поставя се пред името на течности
scroll - използва се за водопади, движещ се текст и тн.

Специални текстури:
CLIP - Прозрачна текстура през, която минават патрони
ORIGIN - използва се за всякаккви оси(Примери: панти, ос на завиване на func_vehicle, func_train и func_tracktrain)
aaatriger- използва се за всички trigger ентитита + още някои(който след компилация с каквато и да е текстура не се виждат)
  • aaa_hurt - За улеснение, ползва се за trigger_hurt
  • aaa_multi - За улеснение, ползва се за trigger_multiple
  • aaa_once - За улеснение, ползва се за trigger_once
  • aaa_push - За улеснение, ползва се за trigger_push
  • aaa_push2 -За улеснение, ползва се за trigger_push, но с нея може да се покаже посоката на trigger-а
  • aaa_bubbles**** - За улеснение, ползва се за env_bubbles
  • aaa_controls**** - За улеснение, ползва се за func_traincontrols/func_vehiclecontrols/func_tankcontrols
  • aaa_gravity**** - За улеснение, ползва се за trigger_gravity
  • aaa_ladder**** - За улеснение, ползва се за func_ladder
  • aaa_teleport**** - За улеснение, ползва се за trigger_teleport
  • aaa_winzone**** - За улеснение, ползва се за func_hostage_rescue/func_escapezone/func_vip_safetyzone/func_bomb_target
  • aaa_mortar**** - FAIL!
  • Други "aaa" текстури, които вие си добавите
sky - използва се за небе*
null - напълно прозрачна текстура, която се използва за покриване на страните, които не се виждат.
skycull - също се използва за небе*
skip** -
hint - Намалява полигоните(поставя се на завои)
bevel** -
loc** -
cull** -
bevelbrush**,*** -
black_hidden**,*** -
BoundingBox**,*** -
CLIPhull1**,*** -
CLIPhull2**,*** -
CLIPhull3**,*** -
ContentEmpty**,*** -
ContentWater**,*** -
NoClip**,*** -
SOLIDHINT**,*** -

Поставил съм всички специялни текстури в 1 WAD:
Download

Image

* когато ползвате skycull за небе, то прави sky просто прозрачна текстура, която също може да се ползва, като null.
** не зная за какво служат, ако може някой да ми помогне?
*** работят само с VHLT.
**** измислени от мен.

-- Съб Май 19, 2012 5:16 pm --

Update*
Post Reply

Return to “Уроци за Valve Hammer Editor”