Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Уроци за програмата - кое как се прави.
Post Reply
User avatar
Sadd Facee
Потребител
Потребител
Posts: 71
Joined: 08 Aug 2010, 08:49
CS Nick: Sex4fum
Favorite version: CS: 1.6

Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Post by Sadd Facee »

Здравейте. В този урок ще ви покажа как да направите няколко предмета за BaseBuilder. :)
1. Ще ви покажа как се правят обикновенни стени (хоризонтални,вертикални и диагонални). Това е много лесно стига да се чете внимателно.
1) Направете една стая в която ще гледате как стават предметите и ще ги коригирате.
http://prikachi.com/images/453/4575453l.png
2) Направете един малък правоъгълник които да има голяма дължина и малки височина и широчина.
http://prikachi.com/images/454/4575454B.png
3) Готово вече имаме един от най-използваните предмети. Сега можете да го въртите много лесно, да го правите по-широк, по-тесен, по-висок и т.н. всичко по вас вкус. Ето аз тук съм направил по три от няколко вида такива предмети.
http://prikachi.com/images/458/4575458J.png
4) Сега да направим и другите най-използвани предмети. А именно покривите/подовете. Те се правят по същия начин обаче правите по-голяма широчина, по-малка височина и по-голяма дължина.
http://prikachi.com/images/459/4575459T.png
5) Има още едни покриви/подове които се ползват. Те представляват по-голяма широчина, по-малка височина и средно-голяма дължина.
http://prikachi.com/images/460/4575460r.png
2. Сега е време за по-трудните предмети. Така наречените "траби" или готови тунели.
1) Правите един предмет като в десния бар сменяте Objects: на Cylinder. Да стане:
Categories: Primitives
Objects: Cylinder

Като го направите ще видите един цилиндър. В този цилидър слагате по-малък цилиндър. Маркирате по-малкия цилиндър и натискате Tools>Carve. След това триете малкия цилиндър и ето какво получаваме.
http://prikachi.com/images/461/4575461n.png
Toва вече можете да го въртите и местите както искате. :)
3. Сега ще ви покажа как да направите бодли (spikes). Те се използват много често за направата на стълба към въздушна база.
1) Правите един висок предмет като на Objects (който споменах по горе) избирате spike.
http://prikachi.com/images/462/4575462N.png
И готово. Това беше. :D
4. По същият начин както (1.) се правят и кубчета като тези:
http://prikachi.com/images/467/4575467Y.png
5.По същият начин както (2.) се правят и прави тунели. Ето така:
http://prikachi.com/images/468/4575468a.png

За въпроси питайте на ЛС, Skype: peshoy_the, Еmail: snejkowee@mail.bg или тук. Ще се опитам да ви отговоря колкото мога по скоро.
За съжаление нямах възможности да заснема видео урок и за това направих писмен. В скоро време очаквайте и видео уроци. :).

Урока е писан лично от мен и ако ще го пускате в друг форум/сайт моля да бъда оведомен.
Урока е направен специално за http://www.PhenomSquad.com
User avatar
bLind_
Local GGN Admin
Local GGN Admin
Posts: 11
Joined: 06 Nov 2012, 13:42
Skype: Давам Skype само на ЛС!
CS Nick: a3d
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: 7667122
Location: Зад теб ;]]

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Post by bLind_ »

Ако може направи един видео урок, ако не ти някой друг!
User avatar
danger25
Потребител
Потребител
Posts: 326
Joined: 29 Aug 2009, 20:41
Skype: xtreme-mb
CS Nick: D@NG3R`
Favorite version: CS: 1.6
Location: Асеновград
Contact:

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Post by danger25 »

Накратко казано си направил урок как да се правят блокове ............ а най-важното си забравил, че всеки блок по отделно трябва да е func_wall за да може да се мести от човека
User avatar
G-Welcome
Потребител
Потребител
Posts: 165
Joined: 19 Jan 2014, 17:21
Skype: the_welme
CS Nick: too fasT
Favorite version: CS: 1.6

Re: Как се правят основните предмети в BaseBuilder.

Post by G-Welcome »

danger25 wrote:Накратко казано си направил урок как да се правят блокове ............ а най-важното си забравил, че всеки блок по отделно трябва да е func_wall за да може да се мести от човека
Благодаря, добре че ти прочетох коментара, защото нямаше да им сложа func_wall и всичко щеше да замине!
Post Reply

Return to “Уроци за Valve Hammer Editor”