Изпуснал съм проверката за нападателя. Обнових кода.
при сървър краш не запазва ????????????????????????????????????????
Много ясно, че не. Данните се запазват след като играчът напусне сървъра. Функцията за напускане не се отчита при краш на сървъра, съответно данните няма да се запазят. За да се предотврати подобно нещо, трябва да се направи данните да се запазват след всяко убийство, което за мен е по-скоро натоварващо, или пък на определен интервал, което отново не ме устройва. Всички плъгини запазват данните по този начин, тъй че нямам намерения да го променям заради проблеми, които не са свързани с него.
При nVault трябва да се отваря nvault_open = което не видях в кода.
Много добре знам как се работи с nVault. Има си го, погледни внимателно.
Вариант с <fvault> е по-добър. Предния потребител е писал защо.
Защо смяташ, че ще е различно? Двете запазват данните по един и същ начин, т.е. когато играчът напусне играта. Останалото съм го обяснил по-горе. Не предпочитам да използвам fVault.
new szName[2][32];
Няма никаква разлика между този начин и моя начин. В случая моят е по-правилен, тъй като не винаги второто име ще се ползва в кода (проверката "if(!iPlayer)").