За какви символи става дума?! Всички strings вършат една и съща функция, а именно държат име на играч, съответно всички трябва да имат еднакъв размер, именно 32.
szLine[64] - това се ползва за един ред от файла. Щом в един ред се слага един никнейм, който има максимум 32 символа, останалите 32 от това 64 са неизползваеми.
szNames[30] - когато играч влезне в сървъра, никовете биват копирани в този масив. Ако във файла е въведен никнейм, който има 32 символа, същият няма да бъде блокиран, тъй като последните 2 символа няма да бъдат прочетени.
szName[25] - това е името на играча. Ако то надхвърля 25 символа, последните 7 отново няма да бъдат прочетени от плъгина, тъй като името му бива "съкратено" в самия код.
По този начин достатъчно е играчът да смени големината на една буква в името си за да може да влезне в сървъра. Ползвай
equali.
B7W wrote:Не е задължително, по принцип е автоматично.
Силно препоръчително е, тъй като е възможно автоматичното destroy-ване да не успее.
AlliedMods.net wrote:All handles should be cleaned automatically, but depending on context this may fail. Also, it is considered good practice to free anything you used.
Code: Select all
server_cmd("kick #%d ^"You are not allowed to this server!^"", szID)
on this server, а не to.