Част 1: управление
bot_chatter: off / radio / minimal / normal
Колко често ботът исползва радио команди.
bot_defer_to_human: 0/1
Сложете на 0, за да изпълни мисия на картата.
bot_difficulty: 0/1/2/3
Сложността на бота: 0 - Лесно, 1 - Нормално, 2 – Трудно, 3 - Професионално.
bot_join_after_player: 0/1
Бота чака, когато човек влезне, и само тогава той се включва.
bot_join_team: any/CT/T
Добавяне на бота в отбор(по избор) или случайно.
bot_add
Добавяне на бота в отбор, където играчите са по-малко.
bot_add_ct
Добавяне на бот CT.
bot_add_t
Добавяне на бот T.
bot_kick
Кик на определен бот, или всички, ако името на бота не е било написано.
bot_kill
Убиване на бот, или всички, ако името на бота не е било написано.
bot_prefix: "string"
Определя се префикс пред имената на ботовете.
bot_quota
Задаване на минимален брой ботове в сървъра.
bot_quota_mode normal / fill
Определя типа на квотата на ботовете. Ползва се: 'normal' и 'fill'. Ако е 'fill', тогава сървъра ще киква толкова ботове, колкото и включващите се хора.
bot_auto_vacate
Ако не е равно на 0, ботовете автоматично ще излизат от сървъра, за да освободят място за играчите.
bot_auto_follow
Ако не е 0, ботовете ще могат да следват играчите.
bot_memory_usage
Докладване за заемащата памет от ботове.
bot_allow_rogues: 0/1
Ако не е 0, ботовете понякога могат да "лудеят". В този режим ботовете не слушат радио командите и не изпълняват задачата на картата.
bot_eco_limit
Ако не е 0, тогава ботовете няма да купуват, ако сумата на парите е по-малко от тази цифра.
bot_profile_db
Име на профила на ботовете.
Част 2: ограничения по оръжията
bot_all_weapons
Позволява на ботовете да ползват всички оръжия.
bot_knives_only
Ползват само ножове.
bot_pistols_only
Ползват само пистолети.
bot_snipers_only
Ползват само снайпери.
bot_allow_grenades: 0/1
Забранява или разрешава на ботовете да ползват гранати.
bot_allow_machine_guns: 0/1
Забранява или разрешава на ботовете да ползват картечници.
bot_allow_pistols: 0/1
Забранява или разрешава на ботовете да ползват пистолети.
bot_allow_rifles / shotguns: 0/1
Забранява или разрешава на ботовете да ползват пушки.
bot_allow_snipers: 0/1
Забранява или разрешава на ботовете да ползват снайпери.
bot_allow_sub_machine_guns: 0/1
Забранява или разрешава на ботовете да ползват автомати.
Част 3: редактиране на навигацията
sv_cheats 0 / 1
трябва да има значение за да редактира навигацията на ботовете.
nav_quicksave
1 за пропуск на фазата за анализа, взимаща много време. Полезно за тестване и събиране на данни.
nav_generate
Генерира уейпойнти за текущата карта.
nav_analyze
Обновява уейпойнтите за текущата карта и ги запазва на диска.
nav_edit
Ако е 1, тогава може да се редактират уейпойнти.
nav_mark_walkable
Маркира текущото място като as a проходимо.
nav_clear_walkable_marks
Изтрива предишната маркирана проходима позиция.
nav_load
Зареждане на уейпойнтове за текущата карта.
nav_save
Запазва уейпойнтовете на диска.
nav_mark
Избиране на зона под курсора за следващите манипулаций за командите.
nav_crouch
Включва / Изключва флаг 'must crouch in this area'
nav_delete
Изтрива маркирана област.
nav_jump
Включва / Изключва флаг 'traverse this area by jumping'
nav_merge
За сливане на 2 области в 1, избирате първата, маркирате 2та слагайки курскор на нея и пуснете командата merge.
nav_no_jump
Включва / Изключва флаг 'dont jump in this area'
nav_precise
Включва / Изключва флаг 'dont avoid obstacles'
nav_show_approach_points
Показва точките на приближението в навигационата мрежа.
nav_show_danger
Показва текущите 'нива на опасност'
nav_area_bgcolor
Цвят в формата RGBA за използване за заден фон в обласитите на навигацията при редактиране.
nav_check_floor
Обновява статуса блокирано/ънблокирано за всички области на навигацията.
nav_clear_walkable_marks
Изтрива всички проходими маркирани места.
nav_split_place_on_ground
При значение TRUE областите на навигацията ще бъдът расположени на 1 ниво с земята при разделяне.
nav_transient
Включва/изключва флаг 'area is transient and may become blocked'
nav_avoid
Включва/изключва флаг 'avoid this area when possible'
nav_dont_hide
Включва/изключва флаг 'area is not suitable for hiding spots'
nav_run
Включва/изключва флаг 'traverse this area by running'
nav_stand
Включва/изключва флаг 'stand while hiding'
nav_warp_to_mark
Създава играч в маркирана област.
Част 4: контролиране на навигацията на ботовете
bot_crouch: 0/1
Маркира област за клякане на ботовете.
bot_debug: 0/1
Използва се за отстраняване на информация отнсоно поведение на бот.
bot_freeze: 0/1
Спира всички ботове; 1 вкл, 0 изкл.
bot_goto_mark
Праща бот на избрано място.
bot_show_nav: 0/1
Показва навигационите пътища на бота.
bot_stop: 0/1
Спиране на ботовете. Седят и нищо не правят.
bot_traceview: 0/1
Виждате полето на зрението на ботовете при навигация по картата.
bot_walk: 0/1
Само ходят. Не бягат.
bot_zombie: 0/1
Седят и нищо не правят, но за разлика от bot_stop реагират на действията на играча.
Това беше всичко.Урок от alians ( Extreme-GamingBG.net )
Всички команди на ботовете в CS Source
- alians
- Потребител
- Posts: 197
- Joined: 11 Mar 2008, 19:19
- Skype: mask331
- CS Nick: WINNER * alians
- Favorite version: CS: 1.6
- Location: София
- Contact:
- Mu6o
- V.I.P
- Posts: 686
- Joined: 26 Apr 2009, 16:33
- Skype: mihail_ag
- CS Nick: Mu6o
- Favorite version: CS: Source
- Steam Community ID: Mu6o
- Location: Русе
- Contact:
Настройки на ботовете!
Да добавя в този урок:
Ако искате ботовете Ви да са с различни имена да говорят или да не говорят, почвате и редактирате botprofile.db
Там където видите
И нататък почвате да редактирате. Ако не искате ботовете въобще да не говорят "VoicePitch = 0". За смяна на skins "Skin = 1" и избирате от 1 до 4.
За оръжия вземаме първата част от Elite+Rifle Cliffe, където Elite са двойните пищови, а Rifle e някакво огнестрелно оръжие. Cliffe му е името точно там трябва да смените, например го направете Mu6o и готово, вече ще имате бот с името Mu6o, а за да му смените оръжията просто пишете Deagle+Rifle Mu6o и сега бота ще е с огнестрелно оръжие и Deagle и ще се казва Mu6o.
Skill е колко да са точни!
Aggression е за колко да са "тъпи" или по-точно да влизат напред или да си стоят и чакат!
ReactionTime е времето до което те чакат за да стрелят.
Difficulty е самата трудност на даден бот, има 6 трудности или поне за толкова знам аз, EXPERT, EASY, NORMAL, HARD, Fair, Tough.
VoicePitch както казах по-горе мисля е за колко да са пискливи и да съобщават за човек или просто да си говорят .
Там не бутайте, ако не знаете точно какво правите...
Това е за всичките профили, които са по default и като си ги нагласите там няма да има ефект долните, ако са с по-големи или по-малки стойности от тези зададени там.
Ако ботовете ви са на съврър Ви препоръчвам да използвате и Bot ping, за да залъжете хората, които играят там, че играят и с други играчи. Е зависи и колко сте настроили ботовете си!
Ако искате ботовете Ви да са с различни имена да говорят или да не говорят, почвате и редактирате botprofile.db
Там където видите
Code: Select all
//----------------------------------------------------------------------------
//
// These are the individual bot profiles, which inherit first from
// Default and then the specified Template(s), in order
//
За оръжия вземаме първата част от Elite+Rifle Cliffe, където Elite са двойните пищови, а Rifle e някакво огнестрелно оръжие. Cliffe му е името точно там трябва да смените, например го направете Mu6o и готово, вече ще имате бот с името Mu6o, а за да му смените оръжията просто пишете Deagle+Rifle Mu6o и сега бота ще е с огнестрелно оръжие и Deagle и ще се казва Mu6o.
Code: Select all
// skill templates
Aggression е за колко да са "тъпи" или по-точно да влизат напред или да си стоят и чакат!
ReactionTime е времето до което те чакат за да стрелят.
Difficulty е самата трудност на даден бот, има 6 трудности или поне за толкова знам аз, EXPERT, EASY, NORMAL, HARD, Fair, Tough.
VoicePitch както казах по-горе мисля е за колко да са пискливи и да съобщават за човек или просто да си говорят .
Code: Select all
// weapon preference templates
Code: Select all
// All profiles begin with this data and overwrite their own
Ако ботовете ви са на съврър Ви препоръчвам да използвате и Bot ping, за да залъжете хората, които играят там, че играят и с други играчи. Е зависи и колко сте настроили ботовете си!
- ParaNormaL
- Потребител
- Posts: 62
- Joined: 14 Feb 2010, 18:06
- Location: БУРГАС И МОРЕТО
- Contact:
Re: Всички команди на ботовете
Браво супер е темата
- NASK
- Потребител
- Posts: 27
- Joined: 24 Dec 2009, 09:32
- Skype: fennake4a
- CS Nick: 5tuNNiNG
- Favorite version: CS: Global Offensive
- Steam Community ID: 76561198035292785
- Location: Враца
- Contact:
Re: Всички команди на ботовете
Пич урока е супер самоче е копнат защото съм го виждъл и преди
Last edited by alians on 07 Apr 2010, 18:03, edited 1 time in total.
Reason: Няма го. :)
Reason: Няма го. :)
- sm0ke 0n 7h3 w473r
- Потребител
- Posts: 149
- Joined: 03 Sep 2009, 21:04
- DarkGaming
- Потребител
- Posts: 24
- Joined: 06 Mar 2010, 16:45
Re: Всички команди на ботовете
Полезно.
- daveb
- Потребител
- Posts: 151
- Joined: 28 Mar 2010, 21:53
- Skype: sharemylove1
- CS Nick: eoL cLaN | eLemenT
- Favorite version: CS: 1.6
- Location: В форума!
- Contact:
Re: Всички команди на ботовете
Браво за урока нищо незнаех за тия ботове как се оправляват