Code: Select all
Error: Entity 128, Brush 1, Side 7: has a coplanar plane
Error: Entity 0, Brush 207: outside world
Error: Entity 128, Brush 2, Side 0: plane with no normal
Map>>Go to brush number:
Цък!
Като на Еntity пиште
Code: Select all
Entity 128
Code: Select all
Brush 1
Грешка:
Code: Select all
Brush with coplanar faces
Една страна с "три" ръба:
Цък!
Как да оправим:
Прмахваме тремахваме "третият" ръб като го влачим до единия от истинските. Появятва се едно съобщение на което даваме "Yes".
Грешка:
Code: Select all
Error: Exceeded MAX_PATCHES
Карта е твърде голяма и компилаторът за осветяване не може да възприеме.
Как да оправим:
Ако компилирате чрез Comand Prompt просто добавяте -chop 128 след hlrad. Забележка: това прави сенките по-некачествени!!!
Грешка:
Code: Select all
Error: Bad Surface Extents
Най-често се получава при грешка "texture axis perpendicular to face", когато режете, в Hammera, но може да се получи при твърде голямо разтегляне(>10).
Как да оправим:
Ако е първата причина:
Map>>Check for problems маркирате го и давате "Fix all of type", ако е заради второто - в .log-а пише коя е текстурата търсите и оправяте.
Грешка:
Code: Select all
Error: Exceeded MAX_MAP_MIPTEX
Твърде много използвани текстури или прекалено използване на една текстура
Как да оправим:
Пишете -texdata 8192 след hlcsg
Code: Select all
=== LEAK in hull 0/1/2/3 ===
има дупка в картата(до безкрайността)
Цък!
Как да оправим:
ще дам 2 начина:
1.Чрезleackmarker:
От "Select files давате първо .map файла на карата ви, след това .lin файла и трябва да е отбелязан.
2.Ограждате цялата карта в небе(може да пробвате местата които не се виждат да използвате null.
Code: Select all
Warning: Leaf portals saw into leaf
Problem at portal between leaves 233 and 234:
(1152.000 860.000 818.267)
PsYxOpAt wrote:Visleaf се получава най-често, когато имаш 1 блок нарязан на много части и същият този блок е стена, земя или нещо друго, което ползваш да затвориш картата. Най-лесният начин за оправянето на този проблем е като избереш всички четки и им зададеш func_wall или func_detail. Както и да е, две, три от тези грешки не е проблем и можеш да не се занимаваш да ги оправяш, обаче ако са повече може да имаш проблеми с картата или компилацията.
-- Пон Юли 16, 2012 1:58 pm --
Update