Това ентити се използва за активиране на други ентитита, например врати, състоящи се от повече от 1 func_door, на падащи автоматични капани(нямам пример за CS 1.6 за това от CSS - mg_saw_fix)
1.Правите блок с текстура aaa_multi/aaatriger там където искате и му задавате trigger_multiple
2.Настройки:
Name - ако трябва да е активно преди задействането на друго ентити.
Master - ако трябва определно ентити да е активирано за да може това да е активирано.
Target - името на ентито, което трябва да се активира.
Delay before trigger - Време след което се активира Target-а
Sound style - звук, при активиране...
Delay before reset - време след което ентитито може да се активира отново.
trigger_multiple
- KrA40n1
- Потребител
- Posts: 366
- Joined: 19 Aug 2010, 15:11
- CS Nick: KrA40n1
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: OMGwtfOMFGwtfOMG
trigger_multiple
Last edited by KrA40n1 on 27 Jun 2015, 01:08, edited 1 time in total.
- -lol-
- ®
- Posts: 387
- Joined: 27 Jan 2011, 11:46
- Steam Community ID: Quadcorebg
Re: trigger_multiple
Хубавото е , че лесно се създава.Използва се предимно за врати или капани.
- KrA40n1
- Потребител
- Posts: 366
- Joined: 19 Aug 2010, 15:11
- CS Nick: KrA40n1
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: OMGwtfOMFGwtfOMG
Re: trigger_multiple
Какъв е смисъла да го напишеш като аз вече съм го написал?KrA40n1 wrote:...например врати, състоящи се от повече от 1 func_door, на падащи автоматични капани(нямам пример за CS 1.6 за това от CSS - mg_saw_fix)...