Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Тук ще получите мнения за картите, направени от вас. Обсъждат се и всякакви въпроси, свързани с картите и mapping-а.
User avatar
vankobanko
Потребител
Потребител
Posts: 4
Joined: 16 Feb 2011, 22:04
Skype: ivkamban3
CS Nick: Fire_in_the_Hole!
Favorite version: CS: 1.6

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by vankobanko »

Ммм не намирам .log. Имам само .map и .max.
User avatar
vesicha6
Потребител
Потребител
Posts: 134
Joined: 17 Mar 2010, 18:12
CS Nick: ves
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: jigul4icata

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by vesicha6 »

Неможе да няма дай да спрем офтопика и ме намери на скайп да ти оправя проблема :)
В Профил полето пише какъв ми е скайпът :)
User avatar
vankobanko
Потребител
Потребител
Posts: 4
Joined: 16 Feb 2011, 22:04
Skype: ivkamban3
CS Nick: Fire_in_the_Hole!
Favorite version: CS: 1.6

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by vankobanko »

GoBlIn -_- wrote:Неможе да няма дай да спрем офтопика и ме намери на скайп да ти оправя проблема :)
В Профил полето пише какъв ми е скайпът :)
Изпратих ти заявка ма нещо не приемаш?

-- 16 Сеп 2011 21:19 --

Здравейте, имам още един проблем. Когато си направя мап-а сложа му всички неща и светлините, когато го пусна(мапа) не работят светлините, можете ли да ми помогнете? Ето какво ми пише в лога:

Code: Select all

** Executing...
** Command: E:\VALVEH~1\tools\qcsg.exe
** Parameters: "e:\counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\maps\try"

qcsg.exe v2.8 (Jan 31 2000)
---- qcsg ----
entering e:\counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\maps\try.map
CreateBrush:         0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (0)
CSGBrush:            0...1...2...3...4...5...6...7...8...9... (0)
Using WAD File: \counter-strike 1.6 professional edition v2.0\valve\halflife.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\cstrike.wad
Using WAD File: \valve hammer editor\tools\zhlt.wad
Using WAD File: \counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\zhlt.wad
added 2 additional animating textures.
    1 seconds elapsed

** Executing...
** Command: E:\VALVEH~1\tools\qbsp2.exe
** Parameters: "e:\counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\maps\try"

qbsp2.exe v2.2 (Dec 28 1998)
---- qbsp2 ----

************ ERROR ************
Error opening e:\counter-strike 1.6 professional edition v2.bsp: No such file or directory

** Executing...
** Command: E:\VALVEH~1\tools\vis.exe
** Parameters: "e:\counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\maps\try"

vis.exe v1.3 (Dec 30 1998)
---- vis ----
4 thread(s)
LoadPortals: couldn't read e:\counter-strike 1.6 professional edition v2.prt
No vising performed.

** Executing...
** Command: E:\VALVEH~1\tools\qrad.exe
** Parameters: "e:\counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\maps\try"

qrad.exe v 1.5 (Apr  6 2000)
----- Radiosity ----
4 threads
[Reading texlights from 'E:\VALVEH~1\tools\lights.rad']
ignoring bad texlight '//lights.rad
' in E:\VALVEH~1\tools\lights.radignoring bad texlight '//Add any custom "Texture light" Values into the end of this file
' in E:\VALVEH~1\tools\lights.radignoring bad texlight '//Example - 
' in E:\VALVEH~1\tools\lights.radignoring bad texlight '//This would make the texture "mycustomcomputerscreen" have a yellow light, and emit 1000 brightness
' in E:\VALVEH~1\tools\lights.radignoring bad texlight '//Texture light bright values also tend to be less powerful then there point light sisters, so keep this in mind
' in E:\VALVEH~1\tools\lights.radignoring bad texlight '//when you are complieing your map
' in E:\VALVEH~1\tools\lights.rad[60 texlights parsed from 'E:\VALVEH~1\tools\lights.rad']

[Reading texlights from 'e:\counter-strike 1.6 professional edition v2']
ignoring bad texlight '"wad" "\counter-strike 1.6 professional edition v2.0\valve\halflife.wad;\counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\c' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight 'strike.wad;\valve hammer editor\tools\zhlt.wad;\counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\zhlt.wad"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"mapversion" "220"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"mapversion" "220"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"MaxRange" "4096"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"classname" "worldspawn"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"classname" "worldspawn"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"origin" "192 -257 -192"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"item" "10"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"count" "1"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"angles" "0 0 0"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"classname" "armoury_entity"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"origin" "448 -480 -144"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"angles" "0 0 0"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"classname" "info_player_start"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"origin" "-64 -480 -144"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"angles" "0 0 0"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"classname" "info_player_start"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"origin" "448 32 -144"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"angles" "0 0 0"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"classname" "info_player_deathmatch"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"origin" "-64 32 -144"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"angles" "0 0 0"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"classname" "info_player_deathmatch"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"origin" "64 -64 -192"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"item" "4"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"count" "1"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"angles" "0 0 0"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"classname" "armoury_entity"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"origin" "320 -64 -192"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"item" "4"
' in e:\counter-strike 1.6 professional edition v2ignoring bad texlight '"count" "1"
' in 
** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "e:\counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\maps\try.bsp" "E:\Counter-Strike 1.6 Professional Edition v2.0\cstrike\maps\try.bsp"


** Executing...
** Command: Copy File
** Parameters: "e:\counter-strike 1.6 professional edition v2.0\cstrike\maps\try.pts" "E:\Counter-Strike 1.6 Professional Edition v2.0\cstrike\maps\try.pts"


** Executing...
** Command: E:\COUNTE~1.0\hl.exe
** Parameters: +map "try" -game cstrike -dev -console +deathmatch 1

User avatar
Fr1k1
Потребител
Потребител
Posts: 18
Joined: 13 Oct 2010, 13:45
Skype: kirilchoto
CS Nick: Fr1k1
Favorite version: CS: Global Offensive
Steam Community ID: UltimatePlay
Location: Созопол

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by Fr1k1 »

добре де никои ли неможе да ми помогне ???? като натисна F9 и ми изкарва грешка и ми казва че неможе да намери файла. А от текста които чета разбирам че не ми намира .bsp файла някои да помогнеее :) скайп kirilchoto имаго и на профила ми
User avatar
cool_crazy_boy
Потребител
Потребител
Posts: 1
Joined: 28 Jul 2011, 17:10

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by cool_crazy_boy »

хора как да си направя цс-а да ми четe mapa pls :( :( :(
User avatar
KrA40n1
Потребител
Потребител
Posts: 366
Joined: 19 Aug 2010, 15:11
CS Nick: KrA40n1
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: OMGwtfOMFGwtfOMG

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by KrA40n1 »

cool_crazy_boy wrote:хора как да си направя цс-а да ми четe mapa pls :( :( :(
Като компилираш OMG
User avatar
ZombieWave _Server_
︣
︣
Posts: 31
Joined: 27 Feb 2011, 15:57
Skype: psp-gen
CS Nick: LAMMPARD8_PRO
Favorite version: CS: Online
Steam Community ID: phoenix

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by ZombieWave _Server_ »

Стартирам картата си в new game и някъде към края ми излиза един ерор - AllocBlock:full ..ще ми кажете ли как да го отстраня?
;s
User avatar
KrA40n1
Потребител
Потребител
Posts: 366
Joined: 19 Aug 2010, 15:11
CS Nick: KrA40n1
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: OMGwtfOMFGwtfOMG

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by KrA40n1 »

http://forums.svencoop.com/showthread.php?t=38059

Това са най-новите компилатори.
Защо да ги използваме:
-Няма да има грешки като exeed max_map_miptex(u will never exceed аnything)
-Светлините ще изглеждат по-добре(vhlt will render it and make light look much better)

Благодарим на Skals(Alberts Naumovs) :)
User avatar
severus
Потребител
Потребител
Posts: 2
Joined: 05 Jan 2012, 20:04

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by severus »

Здравейте, имам нужда от помощ. Тръгвам да си инсталирам програмата, изтеглена от линка, даден в началото на темата, но тръгвайки да я инсталирам ми дава следната грешка:

Image

Някой има ли идея как да го оправя тва?

ПС: Не съм прегледал всичките предходни мнения(малко множко са :) ) и се извинявам, ако вече има поставен подобен въпрос.
User avatar
vesicha6
Потребител
Потребител
Posts: 134
Joined: 17 Mar 2010, 18:12
CS Nick: ves
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: jigul4icata

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by vesicha6 »

Трябва да го инсталираш в папка която не съдържа тези символи : / , [ ] и тем подобни , на картинката ти е показано :)
User avatar
severus
Потребител
Потребител
Posts: 2
Joined: 05 Jan 2012, 20:04

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by severus »

GoBlIn -_- wrote:Трябва да го инсталираш в папка която не съдържа тези символи : / , [ ] и тем подобни , на картинката ти е показано :)

Е аз това и пробвам да направя. Единствените, от изброените символи, които присъстват в пътя са : след С, ама тях няма как да махна, вече опитах.
User avatar
lodakaBG
Потребител
Потребител
Posts: 2
Joined: 22 Feb 2011, 21:42

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by lodakaBG »

Аз имам проблем.Нали когато направя блок и натисна create object и става това Image
Плс някой да ми помогне скайпа ми е : aleks22401
П.С.Оправих го все пак мерси ако някой би ми помогнал :)
User avatar
velito96
Потребител
Потребител
Posts: 3
Joined: 27 Feb 2010, 18:46

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by velito96 »

как да си сложа info_player_star някои да ми помогне
User avatar
TheAnimal
Потребител
Потребител
Posts: 363
Joined: 22 Dec 2007, 18:20
CS Nick: skin
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: skincar94
Location: Варна
Contact:

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by TheAnimal »

Избираш "Entity Tool", след това вдясно на екрана ти има едно малко прозорче, под което пише "Create Prefab".Над него има един ред, на който според мен ти пише "ambient_generic".Този ред е с падащо меню и от теб се иска да избереш реда "info_player_start".След като го избереш си правиш обекта, като натиснеш върху един от трите изгледа и натиснеш "Enter".За да нямаш проблеми с играчите(да ги пуска в земята например) ги прави на височина малко над земята.
User avatar
redknappp
Потребител
Потребител
Posts: 3
Joined: 09 Feb 2011, 22:07

Re: Valve Hammer Editor :: Настройка и дискусия

Post by redknappp »

ако някой знае как ся работи с програмата да пиши на скъпе:skelet_bg да ми помогне да сложа лого на де_дуст2
Post Reply

Return to “Карти”