Версия: 1.3.1
Вид: Gameplay
Модификация: Counter Strike 1.6
ЛИНК КЪМ ОРИГИНАЛА
Разлики от оригинала:
Максимална сила/здравина: Щетата се удвоява когато енергията е повече от "12".
Максимална скорост: Когато енергията е по-малко от "12" екрана ви става жълт и ако използвате този мод вие ставате по-бърз.
Максимална броня: Когато имате броня и вашата енергия е под "12" зомбитата не могат да ви убият/инфектират. Също така последния уцелял човек има броня трябва енергията му да падне най-малко, за да го убият.
Cloak мод : Когато екрана почва да побелява вие ставате все по-невидим.
Когато енергията ви е висока/ниска има съобщение и глас/звук, който казва какво е състоянието й. (-= All Systems Online =-)
Когато изберете някой мод Ви излиза цвят на екрана и той придобива за 1 секунда цвета определен от мода :
Максимална сила: червен екран (Време: 1 секунда.)
Максимална скорост: жълт екран (Време: 1 секунда.)
Максимална броня: син екран (Време: 1 секунда.)
Забележка/и:
- Nemesis-ите и Survivors не могат да зползват nanosuit.
- Когато вие се превърнете в zombie/nemesis/survivor nanosuit-а изчзва.
- Постоянно ли е пуснат сървъра - ако не - от колко до колко часа всеки ден
- Лекуването на кравта и бронята е премахната, защото хората стават прекалено силни.
- Премахнато е способноста когато имате максимално сила да може да скачате. (Автора т.е. този, който е преправил плъгина, казва че ако иска да бъде върната тази способност потребителите трябва да го напишат в онази тема.)
Cvar's:
- zp_nanosuit_price 0/1 - Включване/Изключване цената на nanosuit. (По подразбиране: 0)
- zp_nanosuit_team_allow 1/2/3 - Това е cvar-а, който определя кой отбор да има nanosuit. 1 - Само зомбита/2 - Само хората/ 3 - И двата отбора
- zp_nanosuit_energy 100 - Колко да е енергията на костюма. (По подразбиране: 100)
- zp_nanosuit_critical 10 - Kолко да е critical-а на костюма. (По подразбиране: 10)
- zp_nanosuit_health 250 - Колко кръв да имате когато сте с костюма. (По подразбирене: 250)