Professional Modification (Професионална модификация)
:: Официален сайт на играта: http://cspromod.com/
:: Български раздел в официалния форум на CSPromod: http://cspromod.com/community/forums/62-Български
:: Официален български сайт на играта: http://cspbg.net/
:: От къде мога да я изтегля/закупя?: играта е напълно безплатна; инструкции за инсталация може да намерите в тази тема.
» История
Проекта се оформя в началото на 2006 година заради мненията на доста хора от професионалната общност. Те твърдят, че CS:Source има пропуски на много ключови места и може да бъде значително подобрен. Идеята е била проста - да се използват само някои неща от CS:Source като звуци, текстури и модели, и да се направи модификация, която да възпроизвежда геймплея на оригиналния HL1 Counter-Strike мод. Така независимите разработчици получават контрол над геймплея, движенията и поведението, а заедно с това използват и обновената графика на CS:Source. Предоставя се и възможността да се добавят някои неща, от които всички се нуждаят от дълго време.
Разработчиците нямат достъп до изходния код нито на оригиналния CS, нито на CS:Source, затова са били принудени да започнат "на чисто", само с това, което предлага HL2SDK.
» Цел на проекта
- Да се подобри визуалното качество на оригиналния Counter-Strike, без да се разваля геймплея.
- Да помогне в съживяването на професионалния Counter-Strike, предоставяйки нова платформа за онлайн и офлайн събития.
- Да се подобри интерфейса и набора инструменти, чрез които медиите и отделните личности могат да наблюдават и излъчват.
- Да осигури платформа, която предлага възвращаемост на инвестициите за потенциалните корпоративни спонсори.
- Да поддържа диалог с общността, така че интересите на всеки да бъдат чути и обмислени.
- Популярността на Counter-Strike 1.6 намалява според всеки обективен статистически отчет. Играта се нуждае от графично освежаване (без промени в геймплея), за да се осигури продължителния успех и да просперира на върха на състезателния гейминг свят. Това не е само с цел да са доволни корпорациите, но също така CS трябва да продължи да привлича още нови и по-млади играчи, и съответно да продължи да се разраства. Факт е, че тези хора купуват само игри с хубава графика. Затова, първоначалната причина за възникването на CSP ("имаме нужда от 1.6 с по-добра графика") все още важи с пълна сила.
- Имайки собствена кодова база, разработчиците могат да добавят нови неща в играта, които значително да разширят възможностите на зрителите и рационализират състезателните интерфейси.
- Независимо колко нови версии на CS излизат и колко нови енджини ще бъдат пуснати, геймплеят на CSP няма да се промени.
:: AIM карти:
:: DE карти:
» Неофициални карти
За други карти посетете официалния CSPromod уебсайт за България - http://cspbg.net/
» Видеоклипове
За официални и неофициални видеоклипове следете страницата в CSPromod България.
Цялата информация, публикувана в тази тема, е взета и преведена от официалния сайт на играта CSPromod от iVoka и WildBeast, и копирането ѝ се забранява! Попитайте някой от двама ни, ако решите да копирате съдържанието ѝ!