CS-bg.info - форумът на CS-bg :: Counter-Strike фен сайт

Заявка за нож със гравитация и скин

Всичко за скиновете - тук

Модератори: Екип C-Strike, Помощник-модератори

Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот petr0w » 29 Дек 2015, 18:37

Здравейте, искам да ми се направи ножа да е със гравитация "lowgravity 400" и да е със друг скин, благодаря.
Последна промяна Devereaux на 29 Дек 2015, 23:59, променена общо 1 път
Причина: Нарушена т.2. - Грешен раздел, заглавие или дублиране. Коригиран раздел!
petr0w

Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 19 Авг 2011, 17:49
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот Alex -dA k1nG- » 29 Дек 2015, 18:41

Различен нож или оригиналния.
Alex -dA k1nG-

Аватар
Умникът на форума
Умникът на форума
 
Регистриран на: 17 Дек 2014, 20:17
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот petr0w » 29 Дек 2015, 18:53

Със някакъв друг скин ..
petr0w

Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 19 Авг 2011, 17:49
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот TheRedShoko » 29 Дек 2015, 19:44

Код: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>

new const model[] = "models/v_newknife.mdl"
new bool:has_gravity_knife[32]

public plugin_init()
{
    register_plugin("Gravity Knife", "1.0", "nEpBep3HuK")
    register_clcmd("say /knife", "cmd_knife")
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache()
    precache_model(model)

public client_putinserver(id)
    has_gravity_knife[id] = false

public client_disconnect
(id)
    has_gravity_knife[id] = false

public cmd_knife
(id)
{
    if(!has_gravity_knife[id])
    {
        has_gravity_knife[id] = true
        ColorMessage
(id, "^x04[Knife]^x01 You've activated your gravity knife!")
    }
    else
    
{
        has_gravity_knife[id] = false
        ColorMessage
(id, "^x04[Knife]^x01 You've deactivated your gravity knife!")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2)
    ChangeKnifeModel(id)    
        
    new Float
:gravity = ((has_gravity_knife[id] && weapon == CSW_KNIFE) ? 0.8 : 1.0)
    set_user_gravity(id, gravity)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public ChangeKnifeModel(id)
{
    new weapon = get_user_weapon(id)
    if(weapon != CSW_KNIFE)
        return PLUGIN_HANDLED
    new vmodel
[64]
    if(has_gravity_knife[id])
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model)
    else
    
{
        format(vmodel, charsmax(vmodel), "models/v_knife.mdl")
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vmodel)
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
stock ColorMessage(const id, const input[], any:...)
{
    new count = 1, players[32];
    static msg[191];
    vformat(msg, 190, input, 3);
                
    if 
(id) players[0] = id; else get_players(players , count , "ch");
    {
        for (new i = 0; i < count; i++)
        {
            if (is_user_connected(players[i]))
            {
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
                write_byte(players[i]);
                write_string(msg);
                message_end();
            }
        }
    }

заповядай, компилирай и пробвай. Мисля, че е очевадно, откъде се сменя модела на ножа, но за всеки случай:
Код: Избери целия код
new const model[] = "models/v_newknife.mdl"
TheRedShoko

Аватар
Hardwell (Сървър отговорник)
Hardwell (Сървър отговорник)
 
Регистриран на: 23 Мар 2015, 18:41
Skype: nqq ti kaa :}
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот petr0w » 29 Дек 2015, 19:56

Още по опростен ако може. Без команда /knife и съобщения. Направо да си е активиран ножа с гравитацията ?
petr0w

Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 19 Авг 2011, 17:49
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот TheRedShoko » 29 Дек 2015, 20:01

Код: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>

new const model[] = "models/v_newknife.mdl"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Gravity Knife", "1.0", "nEpBep3HuK")
    register_clcmd("say /knife", "cmd_knife")
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache()
    precache_model(model)

public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2)
    ChangeKnifeModel(id)    
        
    if
(weapon == CSW_KNIFE)
        set_user_gravity(id, 0.5)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public ChangeKnifeModel(id)
{
    new weapon = get_user_weapon(id)
    if(weapon != CSW_KNIFE)
        return PLUGIN_HANDLED
    entity_set_string
(id, EV_SZ_viewmodel,model)
    return PLUGIN_HANDLED
}
TheRedShoko

Аватар
Hardwell (Сървър отговорник)
Hardwell (Сървър отговорник)
 
Регистриран на: 23 Мар 2015, 18:41
Skype: nqq ti kaa :}
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот petr0w » 29 Дек 2015, 20:08

а само един въпрос откъде се променя гравитацията :| :D
petr0w

Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 19 Авг 2011, 17:49
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот TheRedShoko » 29 Дек 2015, 20:11

Код: Избери целия код
set_user_gravity(id, 0.5)

1.0 е нормалната гравитация т.е. 800 ако сравняваш с cvar-a sv_gravity
т.е. 0.5 е 400
TheRedShoko

Аватар
Hardwell (Сървър отговорник)
Hardwell (Сървър отговорник)
 
Регистриран на: 23 Мар 2015, 18:41
Skype: nqq ti kaa :}
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот petr0w » 29 Дек 2015, 20:45

Error: server failed to transmit file 'models/v_novknife.mdl'
Error: could not load file models/v_novknife.mdl
Model models/v_novknife.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/v_novknife.mdl, disconnect
petr0w

Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 19 Авг 2011, 17:49
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот OciXCrom » 29 Дек 2015, 20:47

Моделите няма сами да се добавят в сървъра.
OciXCrom

Аватар
OciXCrom™ Official Profile
OciXCrom™ Official Profile
 
Регистриран на: 21 Мар 2013, 14:21
Местоположение: jb.iplay.bg:27015
Skype: doctor.crom1234
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот petr0w » 29 Дек 2015, 20:49

Има го във сървъра точно където е указано !
petr0w

Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 19 Авг 2011, 17:49
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот OciXCrom » 29 Дек 2015, 20:50

Точно и ясно пише, че го няма, тъй че провери внимателно.
OciXCrom

Аватар
OciXCrom™ Official Profile
OciXCrom™ Official Profile
 
Регистриран на: 21 Мар 2013, 14:21
Местоположение: jb.iplay.bg:27015
Skype: doctor.crom1234
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот DallasK » 29 Дек 2015, 20:50

SpongeBob написа:Има го във сървъра точно където е указано !

"models/v_newknife.mdl" - пътя в плъгина е 1, името на модела друг.
Коригирай го.
"models/v_novknife.mdl"
DallasK

Аватар
Екип Заявки
Екип Заявки
 
Регистриран на: 29 Авг 2015, 17:53
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот petr0w » 29 Дек 2015, 21:00

Променено е и добавих във models v_novknife.mdl и пак .. Пробвах дори модела ми да се казва v_newknife.mdl но пак ..
petr0w

Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 19 Авг 2011, 17:49
[ Профил в сайта ]

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Мнениеот MeTJlaTa » 29 Дек 2015, 22:11

amx_km_gravity "0.4" //настройка за гравитацията

Можеш да си помогнеш със следното:
1.0 - нормален скок
0.5 - висок скок
0.4 - по-висок скок
0.3 - много висок скок


http://dox.bg/files/dw?a=411332a7d9
MeTJlaTa

Аватар
email: ale_1993@abv.bg
email: ale_1993@abv.bg
 
Регистриран на: 27 Ное 2011, 19:20
[ Профил в сайта ]

Следваща


Ето че в края на този месец се навършват точно 10 години от официалното пускане на българския CS фен сайт.
ESEA имат удоволствието да обявят сезон 25 на своята лига, който ще включва повече дивизии за някои региони, както и редица подобрения базирани на обратната връзка от сезон 24.
DreamHack потвърдиха, че Ninjas in Pyjamas и Virtus.pro са получили покани за тяхното събитие Masters в Малмьо.

Назад към Скинове

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Creative Commons License

Valve, Steam, поредицата Counter-Strike и логото на всяко от изброените са търговски марки и/или
регистрирани търговски марки на Valve Corporation. Всички други търговски марки са собственост на съответните им собственици.

Design: iVoka • Special thanks: VaRkOlAKA
За сайта | Екип | За реклама | Карта на сайта | За контакти

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | Theme by A1ex, edit by iVoka
Превод: Йоан Арнаудов | Корекции: Ивомир Петров
Условия за ползване | Политика на поверителност