Заявка за нож със гравитация и скин

Всичко за скиновете - тук
User avatar
petr0w
Потребител
Потребител
Posts: 73
Joined: 19 Aug 2011, 17:49

Заявка за нож със гравитация и скин

Post by petr0w »

Здравейте, искам да ми се направи ножа да е със гравитация "lowgravity 400" и да е със друг скин, благодаря.
Last edited by Devereaux on 29 Dec 2015, 23:59, edited 1 time in total.
Reason: Нарушена т.2. - Грешен раздел, заглавие или дублиране. Коригиран раздел!
User avatar
kreedztanky
Умникът на форума
Умникът на форума
Posts: 759
Joined: 17 Dec 2014, 20:17
Favorite version: CS: Global Offensive

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by kreedztanky »

Различен нож или оригиналния.
User avatar
petr0w
Потребител
Потребител
Posts: 73
Joined: 19 Aug 2011, 17:49

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by petr0w »

Със някакъв друг скин ..
User avatar
TheRedShoko
Hardwell (Сървър отговорник)
Hardwell (Сървър отговорник)
Posts: 44
Joined: 23 Mar 2015, 18:41
Skype: nqq ti kaa :}
CS Nick: nEpBep3HuK
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: nEpBep3HuK

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by TheRedShoko »

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>

new const model[] = "models/v_newknife.mdl"
new bool:has_gravity_knife[32]

public plugin_init()
{
    register_plugin("Gravity Knife", "1.0", "nEpBep3HuK")
    register_clcmd("say /knife", "cmd_knife")
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache()
    precache_model(model)

public client_putinserver(id)
    has_gravity_knife[id] = false

public client_disconnect(id)
    has_gravity_knife[id] = false

public cmd_knife(id)
{
    if(!has_gravity_knife[id])
    {
        has_gravity_knife[id] = true
        ColorMessage(id, "^x04[Knife]^x01 You've activated your gravity knife!")
    }
    else
    {
        has_gravity_knife[id] = false
        ColorMessage(id, "^x04[Knife]^x01 You've deactivated your gravity knife!")
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}

public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2)
    ChangeKnifeModel(id)    
        
    new Float:gravity = ((has_gravity_knife[id] && weapon == CSW_KNIFE) ? 0.8 : 1.0)
    set_user_gravity(id, gravity)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public ChangeKnifeModel(id)
{
    new weapon = get_user_weapon(id)
    if(weapon != CSW_KNIFE)
        return PLUGIN_HANDLED
    new vmodel[64]
    if(has_gravity_knife[id])
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model)
    else
    {
        format(vmodel, charsmax(vmodel), "models/v_knife.mdl")
        entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, vmodel)
    }
    return PLUGIN_HANDLED
}
stock ColorMessage(const id, const input[], any:...)
{
    new count = 1, players[32];
    static msg[191];
    vformat(msg, 190, input, 3);
                
    if (id) players[0] = id; else get_players(players , count , "ch");
    {
        for (new i = 0; i < count; i++)
        {
            if (is_user_connected(players[i]))
            {
                message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE , get_user_msgid("SayText"), _, players[i]);
                write_byte(players[i]);
                write_string(msg);
                message_end();
            }
        }
    }
} 
заповядай, компилирай и пробвай. Мисля, че е очевадно, откъде се сменя модела на ножа, но за всеки случай:

Code: Select all

new const model[] = "models/v_newknife.mdl"
User avatar
petr0w
Потребител
Потребител
Posts: 73
Joined: 19 Aug 2011, 17:49

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by petr0w »

Още по опростен ако може. Без команда /knife и съобщения. Направо да си е активиран ножа с гравитацията ?
User avatar
TheRedShoko
Hardwell (Сървър отговорник)
Hardwell (Сървър отговорник)
Posts: 44
Joined: 23 Mar 2015, 18:41
Skype: nqq ti kaa :}
CS Nick: nEpBep3HuK
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: nEpBep3HuK

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by TheRedShoko »

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <engine>

new const model[] = "models/v_newknife.mdl"

public plugin_init()
{
    register_plugin("Gravity Knife", "1.0", "nEpBep3HuK")
    register_clcmd("say /knife", "cmd_knife")
    register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
}

public plugin_precache()
    precache_model(model)

public CurWeapon(id)
{
    new weapon = read_data(2)
    ChangeKnifeModel(id)    
        
    if(weapon == CSW_KNIFE)
        set_user_gravity(id, 0.5)
    return PLUGIN_HANDLED
}

public ChangeKnifeModel(id)
{
    new weapon = get_user_weapon(id)
    if(weapon != CSW_KNIFE)
        return PLUGIN_HANDLED
    entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,model)
    return PLUGIN_HANDLED
}
User avatar
petr0w
Потребител
Потребител
Posts: 73
Joined: 19 Aug 2011, 17:49

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by petr0w »

а само един въпрос откъде се променя гравитацията :| :D
User avatar
TheRedShoko
Hardwell (Сървър отговорник)
Hardwell (Сървър отговорник)
Posts: 44
Joined: 23 Mar 2015, 18:41
Skype: nqq ti kaa :}
CS Nick: nEpBep3HuK
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: nEpBep3HuK

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by TheRedShoko »

Code: Select all

set_user_gravity(id, 0.5)
1.0 е нормалната гравитация т.е. 800 ако сравняваш с cvar-a sv_gravity
т.е. 0.5 е 400
User avatar
petr0w
Потребител
Потребител
Posts: 73
Joined: 19 Aug 2011, 17:49

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by petr0w »

Error: server failed to transmit file 'models/v_novknife.mdl'
Error: could not load file models/v_novknife.mdl
Model models/v_novknife.mdl not found and not available from server
Cannot continue without model models/v_novknife.mdl, disconnect
User avatar
OciXCrom
OciXCrom™ Official Profile
OciXCrom™ Official Profile
Posts: 585
Joined: 21 Mar 2013, 14:21
Skype: doctor.crom1234
CS Nick: OciXCrom
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: OciXCrom
Location: jb.iplay.bg:27015
Contact:

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by OciXCrom »

Моделите няма сами да се добавят в сървъра.
User avatar
petr0w
Потребител
Потребител
Posts: 73
Joined: 19 Aug 2011, 17:49

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by petr0w »

Има го във сървъра точно където е указано !
User avatar
OciXCrom
OciXCrom™ Official Profile
OciXCrom™ Official Profile
Posts: 585
Joined: 21 Mar 2013, 14:21
Skype: doctor.crom1234
CS Nick: OciXCrom
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: OciXCrom
Location: jb.iplay.bg:27015
Contact:

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by OciXCrom »

Точно и ясно пише, че го няма, тъй че провери внимателно.
User avatar
DallasK
Екип Заявки
Екип Заявки
Posts: 114
Joined: 29 Aug 2015, 17:53

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by DallasK »

SpongeBob wrote:Има го във сървъра точно където е указано !
"models/v_newknife.mdl" - пътя в плъгина е 1, името на модела друг.
Коригирай го.
"models/v_novknife.mdl"
User avatar
petr0w
Потребител
Потребител
Posts: 73
Joined: 19 Aug 2011, 17:49

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by petr0w »

Променено е и добавих във models v_novknife.mdl и пак .. Пробвах дори модела ми да се казва v_newknife.mdl но пак ..
User avatar
MeTJlaTa
email: ale_1993@abv.bg
email: ale_1993@abv.bg
Posts: 246
Joined: 27 Nov 2011, 19:20
CS Nick: { S p @ W n } +++
Favorite version: CS: 1.6

Re: Заявка за нож със гравитация и скин

Post by MeTJlaTa »

amx_km_gravity "0.4" //настройка за гравитацията

Можеш да си помогнеш със следното:
1.0 - нормален скок
0.5 - висок скок
0.4 - по-висок скок
0.3 - много висок скок


http://dox.bg/files/dw?a=411332a7d9
Post Reply

Return to “Скинове”