ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

За проблеми и въпроси, свързани с вашите сървъри...
Post Reply
User avatar
WaLkZ
Потребител
Потребител
Posts: 98
Joined: 23 Apr 2011, 00:42
Favorite version: CS: 1.6
Location: Варна

ReGameDLL CS - Reverse-engineered CS mod

Post by WaLkZ »

Image
Какво е ReGameDLL CS ?

ReGameDLL CS е резултат от обратен инженеринг (декомпилиране) на оригиналния CS мод за Half-Life (HLDS build 6153 beta) използвайки DWARF информацията за отстраняване на грешки вградена в Linux версията, cs.so.
Просто казано, ReGameDLL е това, което е отговорно цялостно за CS. В него е цялата логика на CS мода. Работата на оръжията, поведението на обектите, условията за край на рунда и т.н.
Какво ще ни предостави ?
  • Проектът е изграден със съвременни компилатори, които дават малко по-голяма производителност.
  • Някои полезни или често използвани елементи могат да се добавят директно в мода без да е необходимо да се добавят с AMXX плъгини.
  • Възможност за използване на ReGameDLL API за Metamod плъгини или AMXX модули.
Цели:
  • Предоставяне на повече разширени API-та за модове и плъгини.
  • Оправяне на бъгове.
  • Оптимизация на кода.
Текущ статус:
CS 1.6 - [100%]
CS:CZ - [100%]

Как се използва ?
ReGameDLL е напълно съвместим с оригиналния CS мод. Всичко, което трябва да направите е да изтеглите бинарния файл и да замените оригиналния mp.dll / cs.so в папка cstrike/dlls. Компилираните файлове може да намерите тук (изберете .zip файла по дата, който последно е качен).

В архива, в папка bin има две папки 'bugfixed' и 'pure'
  • 'pure' направен да работи точно както оригиналния CS мод от Valve
  • 'bugfixed' съдържа няколко корекции и подобрения ReGameDLL CS
Конфигурационния файл game.cfg сложете в главната папка на сървъра или в папка cstrike.
Всички mp_ кварове трябва да се намират в game.cfg

Внимание!
ReGameDLL не е бинарно съвместим с оригиналния, защото е компилиран с друг компилатор. Това означава, че метамод плъгини, които анализират бинарния код (Orpheu, Okapi) вероятно няма да работят с ReGameDLL.

Metamod версии, които поддържа:
Metamod 1.21p37 (Внимание: 1.20 и по-долни НЕ СЕ ПРЕПОРЪЧВАТ)

Известни проблеми и техните решения:
  • Въпрос: Какво да направя ако сървъра крашва и съм с amxmodx 1.8.2 ?
  • Отговор: Трябва да изтеглите специалната версия на cstrike модула за ReGameDLL (архива е прикачен)
  • Въпрос: При мен не работи adminfreelook модула, може ли да се оправи ?
  • Отговор: Използвайте AMXX плъгин AdminFreeLook за ReGameDLL API.
  • Въпрос: Не работи AdminFreeLook, как да го оправя ?
  • Отговор: Стойността на кваровете mp_forcecamera и mp_forcechasecam не трябва да е 0 и mp_fadetoblack трябва да е 0
  • Въпрос: Как да разбера дали ReGameDLL работи ?
  • Отговор: С команда game version
  • Въпрос: Не реагира на команда game version, какво да направя ?
  • Отговор: За начало трябва да направите няколко стъпки:
    - Трябва да се уверите, че сте заместили файла mp.dll (за Windows) или cs.so (за Linux) в директория gamedir/dlls/
    - Ако имате Metamod, трябва да се уверите, че зарежда библиотеката mp.dll / cs.so, напишете команда meta game и ще видите "dll pathname" пътя до библиотеката, която се зарежда.
    - В папка gamedir/dlls не трябва да стоят cs_i386.so и оригиналната библиотека cs.so, така или иначе метамода зарежда по приоритет ReGameDLL.
    Съвет: Можете лесно да определите коя библиотека да се зареди, затова отидете в папката на метамода (addons/metamod) отворете config.ini (ако го няма, създадете го) и добавете:

    Code: Select all

    gamedll dlls/cs.so
cstrike_amxx_1_8_2_fix.zip
Модула се замества, само ако използвате AMXX 1.8.2
(70.84 KiB) Downloaded 258 times
Post Reply

Return to “Помощ и въпроси за сървъри”