Ако използвате strcmp като основа на вашите команди пишете това:
Code: Select all
if(!strcmp(cmdtext, "/santahat", true)) // Командата
{ // отваряме командата
return 1;
} // затваряме командата
Code: Select all
new santahaton; // променлива за слагане и махане на шапката.
new santahat; // променлива която ще бъде проверявана дали е използвана или не.
Code: Select all
if(santahat[playerid] == 1)// проверява, ако е използвана вече тази команда ще бъде премахната шапката.
{
}//тази скоба е накрая за затваряне на проверката
Code: Select all
santahaton = SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19065, 2, 0.120000, 0.040000, -0.003500, 0, 100, 100, 1.4, 1.4,1.4); // в нашият случай "19065" е id-то на object-а, т.е шапката на дядо коледа.
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, "Вие си сложихте шапка!"); // това е съобщението, което ще бъде изпратено при използване на командата.
Code: Select all
if(!strcmp(cmdtext, "/santahat", true)) // Командата
{ // отваряме командата
new santahaton; // променлива за слагане и махане на шапката.
new santahat; // променлива която ще бъде проверявана дали е използвана или не.
if(santahat[playerid] == 0)// проверява, ако е използвана вече тази команда ще бъде премахната шапката.
{
santahat[playerid] = 1; //това задава променливата на 1
santahaton = SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19065, 2, 0.120000, 0.040000, -0.003500, 0, 100, 100, 1.4, 1.4,1.4); // в нашият случай "19065" е id-то на object-а, т.е шапката на дядо коледа.
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, "Вие си сложихте шапка!"); // това е съобщението, което ще бъде изпратено при използване на командата.
}//тази скоба е накрая за затваряне на проверката
else if(santahat[playerid] == 1)// "else" се използва при повторна проверка на една и съща променлива.
{
santahat[playerid] = 0; //това задава променливата на 0
RemovePlayerAttachedObject(playerid, santahaton);// премахва шапката
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, "Вие махнахте шапката си!");// връща съобщение
}
return 1;
} // затваряме командата
Code: Select all
CMD:santahat(playerid, params[])
{ // отваряме командата
new santahaton; // променлива за слагане и махане на шапката.
new santahat; // променлива която ще бъде проверявана дали е използвана или не.
if(santahat[playerid] == 0)// проверява, ако е използвана вече тази команда ще бъде премахната шапката.
{
santahaton = SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 19065, 2, 0.120000, 0.040000, -0.003500, 0, 100, 100, 1.4, 1.4,1.4); // в нашият случай "19065" е id-то на object-а, т.е шапката на дядо коледа.
santahat[playerid] = 1; //това задава променливата на 1
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, "Вие си сложихте шапка!"); // това е съобщението, което ще бъде изпратено при използване на командата.
}//тази скоба е накрая за затваряне на проверката
else if(santahat[playerid] == 1)// "else" се използва при повторна проверка на една и съща променлива.
{
RemovePlayerAttachedObject(playerid, santahaton);// премахва шапката
santahat[playerid] = 0; //това задава променливата на 0
SendClientMessage(playerid, 0x00FF00FF, "Вие махнахте шапката си!");// връща съобщение
}
return 1;
} // затваряме командата
Поздрави.