Как да си направим Zombie за BaseBuildeR +Admin достъп

В този раздел ще намерите много полезни теми, свързани с CS 1.6

В темите можете да пишете единствено ако имате въпрос, свързан с конкретния урок!
Post Reply
User avatar
CR7 Best - MuHaBaM...
CR7 is The Best in World
CR7 is The Best in World
Posts: 224
Joined: 03 Oct 2015, 16:18
Skype: N/A
CS Nick: MuHaBaM e6a u 3aMuHaBaM
Favorite version: CS: Global Offensive
Steam Community ID: xxcristchon
Location: с. Свобода

Как да си направим Zombie за BaseBuildeR +Admin достъп

Post by CR7 Best - MuHaBaM... »

Здравейте, днес ще Ви покажа как да си направите Zombi за BaseBuildeR мод ---> Tirant 6.5
Е, да започваме!

Отворете си AMX Mod X Studio

И си напишете модулите така:

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
Вече написахте модулите. :)

После на нов ред пишете:

Code: Select all

new const zclass_name[] = { "Тук пишете името на зомбито" }
(Вие написахте какво име да има зомбито! Например: Zombie FAST)

На нов ред:

Code: Select all

new const zclass_info[] = { "\r[Тук пишете информация за зомбито]} (Цветове, които може да се използват "\y"-жълто, "\r"-червено", "\d"-прозрачно/"безцветен")
(Вие написахте информацията на зомбито! Например: HP-- SPEED ++ [бе пишете к'вот искате] )

Нов ред:

Code: Select all

new const zclass_model[] = { "Тук пишете модела на зомбито" }
(моделът на тялото на зомбито! Например: zombie_fast)

Нов ред:

Code: Select all

new const zclass_clawmodel[] = { "Tук пишете модела на ръцете на зомбито" }
(Тук пишете модела на ръцете на зомбито! Например: bb_hants_fast.mdl [в края задължително трябва да има .mdl ] )

Нов ред:

Code: Select all

const zclass_health = (пишете колко кръв да има зомбито)
(Вие написахте колко кръв да има зомбито! Например: 2000, 3000...)

На нов ред:

Code: Select all

const zclass_speed = (пишете колко бързо да тича зомбито)
(Вие написахте колко бързина да има зомбито! Например: 270, 300...)

На нов ред:

Code: Select all

const Float:zclass_gravity = (пишете колко високо да скача зомбито)
(Имайте предвид, че колкото по-малка е цифрата, толкова повече ще скача зомбито! Например: 1.10, 0.95...)

На нов ред:

Code: Select all

const Float:zclass_knockback = (пишете колко далеч да отблъсква при удар)
(Същото е като гравитацията, колкото по-малко, толкова повече! Например: 1.10, 0.95...)

Вие току-що направихте зомбито, но не изцяло!
Кодът Ви трябва да прилича горе-долу така:

Code: Select all

new const zclass_name[] = { "Zombie FAST" }
new const zclass_info[] = { "\r[HP-- SPEED++]" }
new const zclass_model[] = { "zombie_models" }
new const zclass_clawmodel[] = { "zombie_hands" }
const zclass_health = 2000
const zclass_speed = 270
const Float:zclass_gravity = 1.10
const Float:zclass_knockback = 0.10
Удряте два пъти Shift+Enter 3 пъти и пишете:

Code: Select all

new g_zclass_Zombie
(Вие зададохте зомбито като нов клас)

На нов ред напишете:

Code: Select all

public plugin_precache()
Отваряте такива скоби: { } и вътре пишете:

Code: Select all

register_plugin("[MG] Zombie Class: (зомби расата)", "1.1", "Автора")   
g_zclass_Reflect = bb_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
(Вие току-що регистрирахте функциите на зомбито!)
Функциите горе-долу трябва да изглеждат така:

Code: Select all

register_plugin("[MG] Zombie Class: Fast", "1.1", "MuHaBaM")   
g_zclass_Zombie = bb_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)

Кодът Ви трябва да изглежда така:

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>


new const zclass_name[] = { "Zombie Fast" }
new const zclass_info[] = { "\r[HP-- SPEED++]" }
new const zclass_model[] = { "zombie_models" }
new const zclass_clawmodel[] = { "zombie_hands" }
const zclass_health = 2000
const zclass_speed = 270
const Float:zclass_gravity = 1.10
const Float:zclass_knockback = 0.10


new g_zclass_Zombie

public plugin_precache()
{
   register_plugin("[MG] Zombie Class: Name", "1.1", "MuHaBaM")   
   g_zclass_Zombie = bb_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback)
}
Искате да го направите само за Админи? Сега ще Ви покажа как, лесно е... Когато напишете функциите на зомбито пишете запетая след

Code: Select all

zclass_knockback
и пишете ->

Code: Select all

Admin_Access
! След това отивате към реда

Code: Select all

new g_zclass_Zombie
и над него пишете:

Code: Select all

#define Admin_Access ADMIN_FLAG/LEVEL
, като на мястото на FLAG/LEVEL пишете флага или левела, с който искате да се използва! Кодът Ви горе-долу трябва да изглежда така:

Code: Select all

#include <amxmodx>
#include <basebuilder>


new const zclass_name[] = { "Zombie FAST" }
new const zclass_info[] = { "\r[HP-- SPEED++]" }
new const zclass_model[] = { "zombie_models" }
new const zclass_clawmodel[] = { "zombie_hands" }
const zclass_health = 2000
const zclass_speed = 280
const Float:zclass_gravity = 1.10
const Float:zclass_knockback = 0.10

#define Admin_Access ADMIN_CHAT

new g_zclass_Zombie

public plugin_precache()
{
   register_plugin("[MG] Zombie Class: Name", "1.1", "MuHaBaM")   
   g_zclass_Zombie = bb_register_zombie_class(zclass_name, zclass_info, zclass_model, zclass_clawmodel, zclass_health, zclass_speed, zclass_gravity, zclass_knockback, Admin_Access)
}
Ако може, когато копирвате в различни сайтове/форуми поне споменете автора! :)

П.С. - Скоро може да има и видео урок! :)
Last edited by CR7 Best - MuHaBaM... on 20 Aug 2016, 10:02, edited 4 times in total.
User avatar
OciXCrom
OciXCrom™ Official Profile
OciXCrom™ Official Profile
Posts: 585
Joined: 21 Mar 2013, 14:21
Skype: doctor.crom1234
CS Nick: OciXCrom
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: OciXCrom
Location: jb.iplay.bg:27015
Contact:

Re: Как да си направим Zombie за BaseBuildeR +Admin достъп

Post by OciXCrom »

Този код няма да се компилира, тъй като на едно място си написал zclass_Zombie, а на друго zclass_Reflect.

Освен \y и \r, има и \w, \d, \R.

Каква е тая магия за добавяне на администраторски флаг?
User avatar
JackEyedJones
РЕКЛАМАТОР
РЕКЛАМАТОР
Posts: 332
Joined: 18 Apr 2014, 06:17
Skype: voltouch180
CS Nick: <Not Good Simply KoreaN>
Favorite version: CS: 1.6
Location: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
Contact:

Re: Как да си направим Zombie за BaseBuildeR +Admin достъп

Post by JackEyedJones »

Предпоследния аргумент в native-a е администраторския флаг. Сега не е вписал последния и затова се пада последен админ флага. Но иначе така се регистрира с достъп.
User avatar
CR7 Best - MuHaBaM...
CR7 is The Best in World
CR7 is The Best in World
Posts: 224
Joined: 03 Oct 2015, 16:18
Skype: N/A
CS Nick: MuHaBaM e6a u 3aMuHaBaM
Favorite version: CS: Global Offensive
Steam Community ID: xxcristchon
Location: с. Свобода

Re: Как да си направим Zombie за BaseBuildeR +Admin достъп

Post by CR7 Best - MuHaBaM... »

Извинете ме, свикнал съм да пиша Reflex зомби-то и по навик съм го написал.

П.С. - Промених го!
Този код няма да се компилира, тъй като на едно място си написал zclass_Zombie, а на друго zclass_Reflect.

Освен \y и \r, има и \w, \d, \R.

Каква е тая магия за добавяне на администраторски флаг?
Знам, че има още цветове, но тези се ползват често. "Магията я измъдрих" от Jack Eyed Jones и работи! Пробвано е.
Post Reply

Return to “Уроци”