CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Тука е мястото за всякакви приказки, отнасящи се за модовете Amx и Amx X!
User avatar
iVoka
CS-bg.info Admin
CS-bg.info Admin
Posts: 1324
Joined: 29 Jun 2007, 12:21
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: ivobg92
Contact:

CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by iVoka »

CSFile.Info OpenGL32 Detect v2.2
Описание:
Текущата версия: 2.2
Дата на обвновяване: 17.02.2011
Чийтърски библиотеки: 13

Модула засича чийтърския OpenGL32 и е в допълнение към модула за управление на сървъра AMXModX.
Откриването се извършва с проверка на клиентския файл с файла на сървъра, при съвпъдение следва наказание.

История на обновяването
Обновяване 2.2.1 [23.04.2011] (не е официална версия)
Пътя до opengl32 файла е изменен от /hlds/opengl32/ на /hlds/cstrike/opengl32/ иначе нищо друго не е променяно (в архива, плъгина е без модула mysql)
Обновяване 2.2 [17.02.2011]
New:Файла е разделен на 2 части: с поддръжка SQL и без поддръжка
Update:Oправен е бъга на Backdoor.
Update:Стабилизирана работа с AMXBans стари/нови версии.
Обновяване 2.1 [20.02.2010]
Fix:Оправен е бъга който причинява спиране на сървъра.
New:Добавено е негов вид наказание.
New:Добавени са нови уведомителни съобщения.
New:Добавена е работа с mySQL (ще работят само във връзка с [CSF-AC] 1.24 и повече)
Update:Добавено е чийтърско opengl32.dll
Обновяване 2.0 [24.01.2010]
New:Използва се автоматичен режим за смяна на файловете.
Update:Оптимизиран код.

Инсталация:
1. Файлa csf_opengl32.amxx се слага в папка plugins (cstrike\addons\amxmodx\plugins).
2. Файла opengl32.dll се слага в главната папка на сървъра (там където е hlds.exe).
3. Папката opengl32 се слага в главната папка на сървъра(там където е hlds.exe).
4. Във файла plugins.ini csf_opengl32.amxx трябва да е първи (преди плъгините на amx mod-a) .
5. Сложете конфигурационните файлове (csf_ac_opengl32.cfg & csf_ac_opengl32_lastdll.cfg) в папката cstrike\addons\amxmodx\configs\csf_anticheat
6. Рестартирайте/пуснете сървъра.

Настройки на OpengGL32 Detect (Съдържание на csf_ac_opengl32.cfg)
echo "[CSF-AC] OpenGL32 * Config Loaded"

// Засичане на OpenGL32.dll
// По подразбиране "1"
csf_opengl32 "1"

// Вид на логването при засичане на OpenGL32.dll
// По подразбиране "1"
//
// 1 - Логване във файл
// 2 - Логване в mySQL [Ще работят само във връзка с [CSF-AC] 1.24 и повече] (Достъпно в SQL версии)
// 3 - Логване в mySQL + Файл [Ще работят само във връзка с [CSF-AC] 1.24 и повече] (Достъпно в SQL версии)
//
csf_opengl32_logtype "1"

// Време след което играчът ще бъде наказан
// По подразбиране "10.0" (сек)
csf_opengl32_checktime "10.0"

// Вид на наказанието при откриване на OpenGL32.dll
//
// 0 - Кикнат [kick #userid "reason"]
// 1 - Бан чрез addip [kick #userid "reason";wait;addip "time" "ip";wait;writeip]
// 2 - Бан с използване на AMXX [amx_ban "name" "time" "reason"]
// 3 - Бан чрез AMXBans
// 4 - Изпрати команда "QUIT"
// 5 - Негов вид наказание
//
// По подразбиране "2"
csf_opengl32_bantype "2"

// Време на бана при откриване на OpenGL32.dll
// По подразбиране "20160"
csf_opengl32_bantime "20160"

// Вид на сигналите когато открие OpenGL32.dll
//
// 0 - Изключване (Само в лог)
// 1 - Съобщение в чата
// 2 - HUD Сообщение
// 3 - AMX_CSAY RED Съобщение
// 4 - AMX_TSAY RED Съобщение
// 5 - AMX_SAY Съобщение
//
// По подразбиране "2"
csf_opengl32_bansay "2"

// Тип на бана при използване AMXBans
//
// 1 - Бан по IP
// 2 - Бан по SteamID
// 3 - Бан по UserID
// 4 - Бан по IP + "REASON"
// 5 - Бан по SteamID + "REASON"
// 6 - Бан по UserID + "REASON"
//
// По подразбиране "1"
csf_opengl32_amxbanstype "1"

// Вид на бана при използване AMXBans
//
// 0 - Стар [amx_ban "time" "nick" "reason"]
// 1 - Нов [amx_ban "nick" "time" "reason"]
//
// По подразбиране "1"
csf_opengl32_amxbanstype_newtype "1"

// Негов вид наказания при засичане на OpenGL32.dll
//
// Тази променлива ви позволява да използвате всеки друг плъгин, който е инсталиран на сървъра, за наказания/блокиране на чийтъра,
// По този начин увеличавате гъвкавостта на системата за наказание
//
// Линията може да съдържа:
// %userid% - User ID
// %authid% - Auth ID
// %name% - Ник на играча
// %ip% - IP адрес
// %time% - Време на наказанието
// %reason% - Причина за наказанито ([CSF-AC] OpenGL32 Detected)
//
// Пример:
//
// csf_ac_mypunishment "amx_megasuperban %userid% %time% %reason%"
csf_opengl32_mypunishment ""
FAQ (Често Задавани Въпроси):
1. Не можете да правите проверка с AMXX на няколко различни файла едновременно.
2. Ако файла на сървъра и клиента не съвпадат, то той няма да бъде баннат.
3. Ако на вашият сървър opengl32.dll е 72kb, а на клиента 54kb, то той няма да бъде баннат.
4. Файлът автоматично се променя, след всяка смяна на картата.
5. Файлът не може да се сменя на всеки рунд! Само когато картата се смени!

За Linux
Въпрос. Кажете ни за chmod на Linux. Какви права трябва да бъдат поставени и на кои файлове ?
Отговор. opengl32.dll който е в основната hlds директория, стойноста му трябва да е Chmod:777 , csf_ac_opengl32_lastdll.cfg Chmod:777 същата стойност, а останалите файлове и папки трябва да са с 664 стойност.

За добавяне/премахване на OpenGl32_n.dll :
Ако смятате, че някой *.dll ви е ненужен можете спокойно да го премахнете.
Ако смятате, че трябва да добавите *.dll' ок можете смело да добавите.
В плъгина не е фиксиран списъка с файла OpenGL32. Вие можете да добавяте или премахвате файлове от папката opengl32

Точни настройки за връзка с AMX BANS

Code: Select all

csf_opengl32_bantype "3" 
csf_opengl32_amxbanstype "4"
csf_opengl32_amxbanstype_newtype "0"
Точни настройки за връзка с Advanced Bans (бан по IP)

Code: Select all

csf_opengl32_bantype "5" 
csf_opengl32_mypunishment "amx_banip %userid% %time% %reason%"
Внимание! Анти-вирусните засичат в чийтърските .dll файлове всякакви видове троянски коне и вируси. Teзи .dll файлове не се зареждат нито в сървъра нито в системата, те са нужни само за сверяване с .dll файловете на клиента.

Превода е лично мой и забранявам копирането му в други сайтове без мое разрешение !


--->ИЗТЕГЛИ ПЛЪГИНА<---
--->ИЗТЕГЛИ csf_ac_opengl32.cfg на BG<---
Last edited by WaLkZ on 29 Jan 2015, 18:57, edited 11 times in total.
User avatar
DeviLeR
Потребител
Потребител
Posts: 292
Joined: 06 Jun 2009, 15:36
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: TheRealDeviLeR

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by DeviLeR »

Закачих темичката, защото това е една популярна и често използвана защита. :)
User avatar
BonevB
Потребител
Потребител
Posts: 686
Joined: 05 Apr 2010, 13:15
CS Nick: BonevB
Favorite version: CS: 1.6
Location: Русе

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by BonevB »

Всъщност това е нещо като мод на CSF-AC. По-добре закачи и тази тема - http://cs-bg.info/forum/viewtopic.php?f=7&t=79593.
User avatar
DeviLeR
Потребител
Потребител
Posts: 292
Joined: 06 Jun 2009, 15:36
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: TheRealDeviLeR

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by DeviLeR »

Mr.Bean wrote:Всъщност това е нещо като мод на CSF-AC. По-добре закачи и тази тема - http://cs-bg.info/forum/viewtopic.php?f=7&t=79593.
Закачих и нея.
User avatar
WaLkZ
Потребител
Потребител
Posts: 98
Joined: 23 Apr 2011, 00:42
Favorite version: CS: 1.6
Location: Варна

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by WaLkZ »

Mr.Bean wrote:Всъщност това е нещо като мод на CSF-AC. По-добре закачи и тази тема - http://cs-bg.info/forum/viewtopic.php?f=7&t=79593.
Това е допълнителния плъгин който проверява за файла opengl32.dll в главната папка на цс на клиента, а този opengl32.dll е всъщност WALLHACK-a. и така руснаците са измислили как да се засича и банва wallhack-a не на 100% но върши работа :dcygpd: Отностно редакциите просто в .txt файлове си бях запаметил преводите понеже ги бях качвал в един друг цс сайт :D
User avatar
uncompromissing!
Потребител
Потребител
Posts: 113
Joined: 06 Dec 2010, 16:36

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by uncompromissing! »

От това нещо ми банна почти всички хора в сървъра без причина..
User avatar
Vanhai
Vanhai
Vanhai
Posts: 307
Joined: 17 Jun 2011, 17:30

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by Vanhai »

Ако направя csf_opengl32_logtype 1 на csf_opengl32_logtype 0, ще спре ли въобще логването?
User avatar
WaLkZ
Потребител
Потребител
Posts: 98
Joined: 23 Apr 2011, 00:42
Favorite version: CS: 1.6
Location: Варна

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by WaLkZ »

Vanhai wrote:Ако направя csf_opengl32_logtype 1 на csf_opengl32_logtype 0, ще спре ли въобще логването?
Пробвай, нямам представа.
User avatar
inspiration.
Deactivated account
Posts: 167
Joined: 19 Sep 2011, 16:27

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by inspiration. »

Как да го направя да банва с Advanced bans ?
User avatar
Fo-
Потребител
Потребител
Posts: 51
Joined: 08 Nov 2012, 19:16
Skype: wlado_-_
CS Nick: F.o.
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: 76561198085755555
Contact:

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by Fo- »

Какво бихте ми препоръчали за AC? Трябва ми лек AC, който да не дава фалшиви тревги, но всъщото време да не седи само ей така.
User avatar
inspiration.
Deactivated account
Posts: 167
Joined: 19 Sep 2011, 16:27

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by inspiration. »

fanfo wrote:Какво бихте ми препоръчали за AC? Трябва ми лек AC, който да не дава фалшиви тревги, но всъщото време да не седи само ей така.
Въпросът ти не е за тук. Тук се коментира дадената защита , дали ти харесва или не , има ли проблем и т.н с конкретната защита ( В случая тази от темата) ,а не се задават подобни въпроси.
User avatar
WaLkZ
Потребител
Потребител
Posts: 98
Joined: 23 Apr 2011, 00:42
Favorite version: CS: 1.6
Location: Варна

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by WaLkZ »

FC Arsenal wrote:Как да го направя да банва с Advanced bans ?
Минало е бая време откакто си задал въпроса, но понеже в преди малко проявих интерес нека се пробваме да го нагласим.
Пробвай с тези настройки:
csf_opengl32_bantype "5"
csf_ac_mypunishment "amx_addban %ip% %time% %reason%"

amx_addban е команда от Advanced Bans, от там видях подредбата на дадения бан, нямам идея дали ще стане нещо, но без проба няма как да разберем (видях някаква реклама на руски сървър на който пише, че opengl32 detect банва с advanced bans , тоест така са си го нагласили на въпросният сървър)
User avatar
LAWLIET
CS-GOLD Owner
CS-GOLD Owner
Posts: 116
Joined: 06 Nov 2010, 19:09
Skype: LawlietBG
CS Nick: LAWLIET
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: kaloian5
Location: В cs-bg.info
Contact:

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by LAWLIET »

А засича ли OPK ?
User avatar
vrabche
Потребител
Потребител
Posts: 3
Joined: 23 Mar 2013, 02:03
Skype: shakemvm.official
CS Nick: shakemvm
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: shakemvm

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by vrabche »

Това нещо не помага :D

-- 06 Апр 2014 21:59 --

"wallhack" за стеам :D на скайп " krisko_beat_2 " :D
User avatar
WereWolfBg
Потребител
Потребител
Posts: 1
Joined: 28 Aug 2009, 23:33
Skype: werewolfbg.com
Location: Пловдив

Re: CSFile.Info OpenGL32 Detect v.2.2 [17.02.2011]

Post by WereWolfBg »

това се байпасва лесно права длл с името опенгл32.длл който е празен и после с олли хооквам към празното длл истинското опенгл32.длл с сменено име и античиита го д*ха
Post Reply

Return to “AMX Mod (X)”