CS-bg.info - форумът на CS-bg :: Counter-Strike фен сайт

Extra Items Menu v2.0

Тук е мястото да представите плъгин(и), написани от вас!

Модератори: Екип C-Strike, Помощник-модератори

Extra Items Menu v2.0

Мнениеот Desmeon » 21 Май 2016, 21:57

Extra Items Menu
Версия 2.0


- Информация за плъгина:

  • Този плъгин показва меню с допълнителни предмети, когато играча се spawn-е, които дават способности на играча и може да се използва само един от тях на рунд. В новата версия има повече неща и кварове, които може да бъдат променени.

- Изображения:


- Списък с Cvar-ове:

  • health_amount - Кръвта, която се добавя към стойността на играча.
    • По подразбиране: 50
  • armor_amount - Бронята, която се добавя към стойността на играча.
    • По подразбиране: 100
  • he_amount - Броя на гърмящите гранати (HE GRENADES).
    • По подразбиране: 1
  • flash_amount - Броя на заслепяващите гранати (FLASHBANGS).
    • По подразбиране: 2
  • smoke_amount - Броя на димящите гранати (SMOKE GRENADES).
    • По подразбиране: 1
  • max_speed - Скоростта на играча.
    • По подразбиране: 350.0
  • max_gravity - Гравитацията на играча.
    • По подразбиране: 0.6
  • invis_percent - Невидимостта на играча в проценти.
    • По подразбиране: 80
  • chat_prefix - Префикса в чата.
    • По подразбиране: Extra Items Menu
  • dhud_message - Дали съобщенията да ги изписва в DHUD. Ако не, ще бъдат в чата.
      По подразбиране: 1 (1 - on / 0 - off)
  • vip_only - Дали менюто да е зададено само за VIP играчи.
      По подразбиране: 0 (1 - on / 0 - off)
  • vip_flag - Ако менюто е зададено само за VIP играчи, какъв да бъде флага, за да го използват.
    • По подразбиране: b
  • emit_sound - Да има ли звук при избиране на предметите.
    • По подразбиране: 1 (1 - on / 0 - off)

- Инсталация:

  • Първа стъпка: Разархивирате файла ExtraItemsMenu.amxx в папката plugins.
  • Втора стъпка: Разархивирате файла ExtraItemsMenu.sma в папката scritping.
  • Трета съпка: Разархивирате папката sound във вашата cstrike папка на сървъра и замествате.
  • Четвърта стъпка: Добавяте ExtraItemsMenu.amxx във файла plugins.ini.

- Изтегли плъгина:

  • Изтегли от dox.bg - Вътре в архива се съдържат 3 неща, които трябва да бъдат инсталирани, за да работи плъгина. По-горе е показано как се инсталира.
Последна промяна Desmeon на 13 Юли 2016, 12:12, променена общо 16 пъти
Desmeon

Аватар
Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 05 Май 2013, 18:48
Местоположение: Дом на масата.
Skype: ЛС!
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.0

Мнениеот LAWLIET » 22 Май 2016, 08:58

Първо, може без .amxx в архива, който иска ще си го компилира... за по-сигурно :)
Второ, като гледам какви елементарни кодове искаш във форума да ти редактираме много ама много се съмнявам ти да си писал този плъгин.
Като гледам дори менюто си го генерирал с AMXX Menu Generator 1.3..
Първата къдрава скобка на plugin_init си я сложил директно след функцията, а не на нов ред както в останалите функций.. това говори, че кода е буквално сглобяван (взимано от тук от там) най-вероятно.

Иначе плъгина е хубав.
Също тъмно-синият HUD не се вижда много добре, поне на снимката - можеш да смениш цвета.
Също ако добавиш CVAR да се избира между HUD и DHUD би било по-добре! :)
LAWLIET

Аватар
CS-GOLD Owner
CS-GOLD Owner
 
Регистриран на: 06 Ное 2010, 19:09
Местоположение: В cs-bg.info
Skype: LawlietBG
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.1

Мнениеот Desmeon » 22 Май 2016, 10:17

Промените може да ги видите най-отгоре.
Последна промяна Desmeon на 04 Юни 2016, 18:14, променена общо 1 път
Desmeon

Аватар
Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 05 Май 2013, 18:48
Местоположение: Дом на масата.
Skype: ЛС!
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.2

Мнениеот TheRedShoko » 25 Май 2016, 21:44

Няколко неща:
- при използването на RegisterHam долу в метода използвай returns за ham, тоест PLUGIN_CONTINUE > HAM_IGNORED, PLUGIN_HANDLED > HAM_SUPERCEDE. Ако използваш грешни return няма да ти се получава желания резултат. Ако се разровиш из библиотеките ще видиш, че
Код: Избери целия код
PLUGIN_CONTINUE = 0
PLUGIN_HANDLED = 1

HAM_IGNORED = 1
HAM_SUPERCEDE = 4

Няма как да връщаш различни стойности и да очакваш еднакав резултат.

- когато използваш post ham, тоест метода се извиква след извършването на ham-a както е в случая
Код: Избери целия код
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawn", 1)

метода се извиква след spawn. При такива ситуации return стойностите нямат значение и биват игнорирани.
Код: Избери целия код
if(!is_user_connected(id))
      return PLUGIN_CONTINUE
може да стане >
Код: Избери целия код
if(!is_user_connected(id))
{
   return
}

като по този начин
Код: Избери целия код
return PLUGIN_HANDLED
не е нужно в края на метода. Това не е грешка, казвам го за информация само.
- в менюто можеш да го опростиш като просто switch-ваш item-a. Ето какво имам предвид
Код: Избери целия код
    new data[6], iName[64], access, callback
    
    menu_item_getinfo
(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) 
    
    new key 
= str_to_num(data)
    
    switch
(key)
    {
        case 1:
        {
            set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_health))
            set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_armor))
            
            set_dhudmessage
(200, 200, 200, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour HP and AP is increased!", szPrefix)
            
        
}
        case 2:
        {
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_smokegrenade")
            
            set_dhudmessage
(0, 191, 255, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYou received Full Grenade pack!", szPrefix)
        }
        case 3:
        {
            set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(cvar_speed))
            
            set_dhudmessage
(0, 0, 255, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour speed is increased!", szPrefix)
        }
        case 4:
        {
            set_user_gravity(id, get_pcvar_float(cvar_gravity))
            
            set_dhudmessage
(165, 42, 42, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour gravity is lower!", szPrefix)
        }
        case 5:
        {
            user_foot[id] = true
            set_user_footsteps
(id, 1)
            
            set_dhudmessage
(160, 32, 240, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour footsteps are silent!", szPrefix)
        }
        case 6:
        {
            user_invi[id] = true
            set_user_rendering
(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_invisible))
            
            set_dhudmessage
(0, 0, 205, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYou are invisible now!", szPrefix)
        }
        case 7:
        {
            if(get_user_flags(id) & read_flags(string))
            {
                 cs_set_user_model(id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ? "Jigsaw" : "Smith")
                 
                 set_dhudmessage
(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
                 show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour skin is different!", szPrefix)
            }
            else
            
{
                cmd_menu(id)
                ColorChat(id, GREEN, "[%s]^1 %s", szPrefix, szNoVipMSG)
            }
        }        
    

->
Код: Избери целия код
    
    switch
(item)
    {
        case 0:
        {
            set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_health))
            set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_armor))
            
            set_dhudmessage
(200, 200, 200, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour HP and AP is increased!", szPrefix)
            
        
}
        case 1:
        {
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_smokegrenade")
            
            set_dhudmessage
(0, 191, 255, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYou received Full Grenade pack!", szPrefix)
        }
        case 2:
        {
            set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(cvar_speed))
            
            set_dhudmessage
(0, 0, 255, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour speed is increased!", szPrefix)
        }
        case 3:
        {
            set_user_gravity(id, get_pcvar_float(cvar_gravity))
            
            set_dhudmessage
(165, 42, 42, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour gravity is lower!", szPrefix)
        }
        case 4:
        {
            user_foot[id] = true
            set_user_footsteps
(id, 1)
            
            set_dhudmessage
(160, 32, 240, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour footsteps are silent!", szPrefix)
        }
        case 5:
        {
            user_invi[id] = true
            set_user_rendering
(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_invisible))
            
            set_dhudmessage
(0, 0, 205, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYou are invisible now!", szPrefix)
        }
        case 6:
        {
            if(get_user_flags(id) & read_flags(string))
            {
                 cs_set_user_model(id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ? "Jigsaw" : "Smith")
                 
                 set_dhudmessage
(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
                 show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour skin is different!", szPrefix)
            }
            else
            
{
                cmd_menu(id)
                ColorChat(id, GREEN, "[%s]^1 %s", szPrefix, szNoVipMSG)
            }
        }        
    
}

по този начин избягваш създаването на нови променливи и понякога ще ти се налага да използваш слота за info. Отново не е грешка давам го само за информация.
-
Код: Избери целия код
return PLUGIN_HANDLED_MAIN

ненужно е в края на
Код: Избери целия код
public settings(id, menu, item)



Като цяло доста добре за пръв плъгин :) Радвам се, че има хора, на които им е интересно и искат да се учат. Продължавай в същия дух :o
Последна промяна TheRedShoko на 26 Май 2016, 06:33, променена общо 1 път
TheRedShoko

Аватар
Hardwell (Сървър отговорник)
Hardwell (Сървър отговорник)
 
Регистриран на: 23 Мар 2015, 18:41
Skype: nqq ti kaa :}
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.2

Мнениеот Desmeon » 25 Май 2016, 23:11

Благодаря ти за съветите. Кода е променен успешно! :o
Desmeon

Аватар
Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 05 Май 2013, 18:48
Местоположение: Дом на масата.
Skype: ЛС!
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.2

Мнениеот JackEyedJones » 26 Май 2016, 11:02

Като цяло лекцията на зеления е 75 % непълна. Нека сам помисли какво е изпуснал. :oops: В ЛСтата съм ти казвал какво изпускаш и кое се прави. (това към автора). Единствено е вярно това, че функциите се блокират с модула от който се изпълнява масива. Нататък нищо.

При switch(item) с правото превключване на предмета, без друго да е вписал, ще има страничен ефект. Дано го е открил. Точно за да се избегне това, се ползва

Код: Избери целия код
new data[6], iName[64], access, callback
   
    menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
   
    new key = str_to_num(data)
JackEyedJones

Аватар
Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 18 Апр 2014, 06:17
Местоположение: Plovdiv, Bulgaria, Europe, Entire World
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.2

Мнениеот LAWLIET » 26 Май 2016, 22:12

TheRedShoko написа:Няколко неща:
- при използването на RegisterHam долу в метода използвай returns за ham, тоест PLUGIN_CONTINUE > HAM_IGNORED, PLUGIN_HANDLED > HAM_SUPERCEDE. Ако използваш грешни return няма да ти се получава желания резултат. Ако се разровиш из библиотеките ще видиш, че
Код: Избери целия код
PLUGIN_CONTINUE = 0
PLUGIN_HANDLED = 1

HAM_IGNORED = 1
HAM_SUPERCEDE = 4

Няма как да връщаш различни стойности и да очакваш еднакав резултат.

- когато използваш post ham, тоест метода се извиква след извършването на ham-a както е в случая
Код: Избери целия код
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwdPlayerSpawn", 1)

метода се извиква след spawn. При такива ситуации return стойностите нямат значение и биват игнорирани.
Код: Избери целия код
if(!is_user_connected(id))
      return PLUGIN_CONTINUE
може да стане >
Код: Избери целия код
if(!is_user_connected(id))
{
   return
}

като по този начин
Код: Избери целия код
return PLUGIN_HANDLED
не е нужно в края на метода. Това не е грешка, казвам го за информация само.
- в менюто можеш да го опростиш като просто switch-ваш item-a. Ето какво имам предвид
Код: Избери целия код
    new data[6], iName[64], access, callback
    
    menu_item_getinfo
(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) 
    
    new key 
= str_to_num(data)
    
    switch
(key)
    {
        case 1:
        {
            set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_health))
            set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_armor))
            
            set_dhudmessage
(200, 200, 200, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour HP and AP is increased!", szPrefix)
            
        
}
        case 2:
        {
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_smokegrenade")
            
            set_dhudmessage
(0, 191, 255, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYou received Full Grenade pack!", szPrefix)
        }
        case 3:
        {
            set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(cvar_speed))
            
            set_dhudmessage
(0, 0, 255, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour speed is increased!", szPrefix)
        }
        case 4:
        {
            set_user_gravity(id, get_pcvar_float(cvar_gravity))
            
            set_dhudmessage
(165, 42, 42, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour gravity is lower!", szPrefix)
        }
        case 5:
        {
            user_foot[id] = true
            set_user_footsteps
(id, 1)
            
            set_dhudmessage
(160, 32, 240, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour footsteps are silent!", szPrefix)
        }
        case 6:
        {
            user_invi[id] = true
            set_user_rendering
(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_invisible))
            
            set_dhudmessage
(0, 0, 205, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYou are invisible now!", szPrefix)
        }
        case 7:
        {
            if(get_user_flags(id) & read_flags(string))
            {
                 cs_set_user_model(id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ? "Jigsaw" : "Smith")
                 
                 set_dhudmessage
(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
                 show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour skin is different!", szPrefix)
            }
            else
            
{
                cmd_menu(id)
                ColorChat(id, GREEN, "[%s]^1 %s", szPrefix, szNoVipMSG)
            }
        }        
    
}

->
Код: Избери целия код
    
    switch
(item)
    {
        case 0:
        {
            set_user_health(id, get_user_health(id) + get_pcvar_num(cvar_health))
            set_user_armor(id, get_user_armor(id) + get_pcvar_num(cvar_armor))
            
            set_dhudmessage
(200, 200, 200, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour HP and AP is increased!", szPrefix)
            
        
}
        case 1:
        {
            give_item(id, "weapon_hegrenade")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_flashbang")
            give_item(id, "weapon_smokegrenade")
            
            set_dhudmessage
(0, 191, 255, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYou received Full Grenade pack!", szPrefix)
        }
        case 2:
        {
            set_user_maxspeed(id, get_pcvar_float(cvar_speed))
            
            set_dhudmessage
(0, 0, 255, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour speed is increased!", szPrefix)
        }
        case 3:
        {
            set_user_gravity(id, get_pcvar_float(cvar_gravity))
            
            set_dhudmessage
(165, 42, 42, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour gravity is lower!", szPrefix)
        }
        case 4:
        {
            user_foot[id] = true
            set_user_footsteps
(id, 1)
            
            set_dhudmessage
(160, 32, 240, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour footsteps are silent!", szPrefix)
        }
        case 5:
        {
            user_invi[id] = true
            set_user_rendering
(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_invisible))
            
            set_dhudmessage
(0, 0, 205, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
            show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYou are invisible now!", szPrefix)
        }
        case 6:
        {
            if(get_user_flags(id) & read_flags(string))
            {
                 cs_set_user_model(id, cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T ? "Jigsaw" : "Smith")
                 
                 set_dhudmessage
(0, 255, 0, -1.0, 0.25, 0, 5.0, 5.0, 0.1, 0.2)
                 show_dhudmessage(id, "[%s] Extra Items Menu^nYour skin is different!", szPrefix)
            }
            else
            
{
                cmd_menu(id)
                ColorChat(id, GREEN, "[%s]^1 %s", szPrefix, szNoVipMSG)
            }
        }        
    

по този начин избягваш създаването на нови променливи и понякога ще ти се налага да използваш слота за info. Отново не е грешка давам го само за информация.
-
Код: Избери целия код
return PLUGIN_HANDLED_MAIN

ненужно е в края на
Код: Избери целия код
public settings(id, menu, item)



Като цяло доста добре за пръв плъгин :) Радвам се, че има хора, на които им е интересно и искат да се учат. Продължавай в същия дух :o


Съгласен съм, но това с частта дето се игнорират ретрърните е пълен булшит. :sarcastic_hand: :dcygpd:
LAWLIET

Аватар
CS-GOLD Owner
CS-GOLD Owner
 
Регистриран на: 06 Ное 2010, 19:09
Местоположение: В cs-bg.info
Skype: LawlietBG
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.2

Мнениеот TheRedShoko » 26 Май 2016, 22:48

Искаш да кажеш, че ако returnеш HAM_SUPERCEDE на post ham дейността на ham-a ще бъде блокирана? :mnmn?: Пробвай и ми кажи резултата... Само ще подскажа, ще игнорира returna, защото няма никакво значение. Действието на ham-a е извършено и каквото и да returnеш все същото. + мисля, че темата е за оценка на плъгина и на работата на автора, а не да показваме кой колко знае.
TheRedShoko

Аватар
Hardwell (Сървър отговорник)
Hardwell (Сървър отговорник)
 
Регистриран на: 23 Мар 2015, 18:41
Skype: nqq ti kaa :}
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.2

Мнениеот LAWLIET » 27 Май 2016, 12:47

Ето за това:

Код: Избери целия код
if(!is_user_connected(id))
      return PLUGIN_CONTINUE

говоря, че не се игнорират return-ите.
LAWLIET

Аватар
CS-GOLD Owner
CS-GOLD Owner
 
Регистриран на: 06 Ное 2010, 19:09
Местоположение: В cs-bg.info
Skype: LawlietBG
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.2

Мнениеот OciXCrom » 27 Май 2016, 15:01

PLUGIN_CONTINUE няма никаква функция в този код, стига да говориш за въпросния "post ham". Достатъчно е да стои само "return". С нищо не пречи ако има PLUGIN_CONTINUE, но е напълно ненужно и може да стане объркване при бъдещи промени.
OciXCrom

Аватар
OciXCrom™ Official Profile
OciXCrom™ Official Profile
 
Регистриран на: 21 Мар 2013, 14:21
Местоположение: jb.iplay.bg:27015
Skype: doctor.crom1234
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.2

Мнениеот Desmeon » 27 Май 2016, 22:09

Само не разбирам защо спамите в темата, като може да се разбирате на ЛС?! Както каза @TheRedShoko:
Мисля, че темата е за оценка на плъгина и на работата на автора, а не да показваме кой колко знае.
Desmeon

Аватар
Потребител
Потребител
 
Регистриран на: 05 Май 2013, 18:48
Местоположение: Дом на масата.
Skype: ЛС!
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.2

Мнениеот LAWLIET » 29 Май 2016, 14:49

Unbr3akable написа:Само не разбирам защо спамите в темата, като може да се разбирате на ЛС?! Както каза @TheRedShoko:
Мисля, че темата е за оценка на плъгина и на работата на автора, а не да показваме кой колко знае.


Ocixcrom ти го каза по-добре и по-подробно от другият, защото както @TheRedShoko каза се игнорирала стойността на return-а, съгласих се моя грешка не бях видял думата "стойността".
LAWLIET

Аватар
CS-GOLD Owner
CS-GOLD Owner
 
Регистриран на: 06 Ное 2010, 19:09
Местоположение: В cs-bg.info
Skype: LawlietBG
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.7

Мнениеот MeTJlaTa » 04 Юни 2016, 22:13

Пренаписах съдържанието, тъй като мисля че част от кода може да изглежда по - добре:

Команди (say, say_team): item, items, /item, /items

Флагове (опция 7): ADMIN_LEVEL_A

Настройки:
amx_extra_hp "50" //количество Health
amx_extra_hp "50" //количество Armor
amx_extra_max "250" //максимално количество Health | Armor
amx_extra_speed "2" //по колко пъти повече от нормалното да се умножи скоростта
amx_extra_gravity "0.5" //гравитация
amx_extra_invisibility "80" //видимост
amx_extra_spawn "0" // 1вкл./0изкл. извикването на menu - то при spawn

Код: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <coll_msg>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "Extra Items Menu"
#define VERSION "1.7"

#define Level ADMIN_LEVEL_A

new const cmd_menu[][] =
{
    
"say item",
    
"say items",
    
"say /item",
    
"say /items",
    
"say_team item",
    
"say_team items",
    
"say_team /items"
}

new 
string[3], limit[33]
new 
cvar_prefixcvar_hpcvar_apcvar_maxcvar_speedcvar_gravitycvar_invisibilitycvar_spawng_Max

new bool:speed[33]

public 
plugin_init()
{
    
register_plugin(PLUGINVERSION"{ S p @ W n } +++")
    
    
RegisterHam(Ham_Spawn"player""HookSpawn"true)
    
    
register_event("HLTV""event_HLTV""a""1=0""2=0")
    
register_event("CurWeapon""event_CurWeapon""be""1=1")
    
    for(new 
0sizeof(cmd_menu); i++)
    {
        
register_clcmd(cmd_menu[i], "open_menu")
    }
    
    
set_task(120.0"Info", .flags="b")
}
public 
plugin_cfg()
{
    
register_cvar(PLUGINVERSIONFCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
    
    
get_pcvar_string(cvar_prefixstringcharsmax(string))
    
cvar_prefix register_cvar("amx_extra_prefix""CsBg")
    
    
cvar_hp register_cvar("amx_extra_hp""50")
    
cvar_ap register_cvar("amx_extra_ap""50")
    
cvar_max register_cvar("amx_extra_max""250")
    
cvar_speed register_cvar("amx_extra_speed""2")
    
cvar_gravity register_cvar("amx_extra_gravity""0.5")
    
cvar_invisibility register_cvar("amx_extra_invisibility""80")
    
cvar_spawn register_cvar("amx_extra_spawn""1")
    
    
g_Max get_maxplayers()
}
public 
Info()
{
    
Chat(0"^3[%s] ^4Ako iskash da si izberesh ^3Extra Item^1, ^4napishi^1: /items^1."string)
}
public 
client_connect(id)
{
    
limit[id] = false 
}
public 
client_putinserver(id)
{
    
set_task(20.0"Info"id)
}
public 
client_disconnect(id)
{
    
remove_task(id)
    
speed[id] = false 
}
public 
event_HLTV()
{
    for(new 
0<= g_Maxi++)
    {
        
speed[i] = false
        limit
[i] = false
    
}
}
public 
HookSpawn(const id)
{
    if( !
is_user_alive(id) )
        return 
    
    
speed[id] = false 
    limit
[id] = false 
    set_user_footsteps
(id0)
    
set_user_rendering(id_000_0)
    
    if(
get_pcvar_num(cvar_spawn) ? 0
    {
        
set_task(1.0"open_menu"id)
    }
}
public 
event_CurWeapon(id)
{
    if( 
speed[id] )
    {
        
set_user_maxspeed(idget_user_maxspeed(id) * get_pcvar_num(cvar_speed))
    }
}
public 
open_menu(id)
{
    if( !
is_user_alive(id) )
    {
        
Chat(id"^3[%s] ^4Trqbva da si jiv^1!"string)
        
client_cmd(id"spk buttons/button2")
        return 
PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    new 
Text[256 char]
    
formatex(Textcharsmax(Text), "\w[%s]^nExtra Items Menu \dv1.7"cvar_prefix)
    
    new 
menu menu_create(Text"handler_menu")
    
    
menu_additem(menu"\yExtra HP + AP""1"0)
    
menu_additem(menu"\yAll Grenades""2"0)
    
menu_additem(menu"\yFaster Speed""3"0)
    
menu_additem(menu"\yLow Gravity""4"0)
    
menu_additem(menu"\yNo Footsteps""5"0)
    
menu_additem(menu"\yInvisibility""6"0)
    
menu_additem(menu"\yChameleon \r(VIP's Only)""7"0
    
    
menu_display(idmenu0)
    
    return 
PLUGIN_HANDLED_MAIN
}
public 
handler_menu(idmenuitem)
{
    if( !
is_user_alive(id) || item )
        return 
        
    if(
limit[id])
    {
        
Chat(id"^3[%s] ^4Veche si imash item^1!"string)
        return 
    }
        
    static 
Data[8], _AccessCallbackKEYHpApMax
    menu_item_getinfo
(menuitem_AccessDatacharsmax(Data), __Callback)
    
    
KEY str_to_num(Data)
    
    
Hp get_pcvar_num(cvar_hp)
    
Ap get_pcvar_num(cvar_ap)
    
Max get_pcvar_num(cvar_max)
    
    switch(
KEY)
    {
        case 
1:
        {
            if( 
get_user_health(id) >= Max || get_user_armor(id) >= Max )
            {
                
open_menu(id)
                
set_user_health(idMax)
                
cs_set_user_armor(idMaxCS_ARMOR_NONE)
                
Chat(id"^3[%s] ^4Dostigna maksimalno kolichestvo zapasi!"string)
                
client_cmd(id"spk buttons/button2")
                
limit[id] = true
                
return 
            }
            
            
set_user_health(idget_user_health(id) + Hp)
            
cs_set_user_armor(idget_user_armor(id) + ApCS_ARMOR_VESTHELM)
            
Chat(id"^3[%s] ^4Ti poluchi^1: ^3+ %i Hp ^1|^3 %i Ap ^1!"stringHpAp)
            
client_cmd(id"spk items/medshot4")
            
limit[id] = false
        
}
        case 
2:
        {
            static 
guns CSW_HEGRENADE|CSW_FLASHBANG|CSW_SMOKEGRENADE
            
            
if( user_has_weapon(idguns) ) 
            {
                
cs_set_user_bpammo(idgunscs_get_user_bpammo(idguns) +1)
                
client_cmd(id"spk items/9mmclip1")
            } else {
                
give_item(id"weapon_hegrenade")
                
give_item(id"weapon_flashbang")
                
give_item(id"weapon_smokegrenade")
            }
            
            
Chat(id"^3[%s] ^4Ti poluchi^1: ^3He ^1| ^3Flash ^1| ^3Smoke ^4grenades ^1!"string)
        }
        case 
3:
        {
            
set_user_maxspeed(idget_user_maxspeed(id) * get_pcvar_num(cvar_speed))
            
Chat(id"^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Faster Speed ^1!"string)
            
client_cmd(id"spk ambience/biotone")
            
speed[id] = true
        
}
        case 
4:
        {
            
set_user_gravity(idget_pcvar_float(cvar_gravity))
            
Chat(id"^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Low Gravity ^1!"string)
            
client_cmd(id"spk debris/beamstart8")
        }
        case 
5:
        {
            
set_user_footsteps(id1)
            
Chat(id"^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3No Footsteps ^1!"string)
            
client_cmd(id"spk items/gunpickup2")
        }
        case 
6:
        {
            
set_user_footsteps(id1)
            
set_user_rendering(idkRenderFxNone255255255kRenderTransAlphaget_pcvar_num(cvar_invisibility))
            
Chat(id"^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Invisibility ^1!"string)
            
client_cmd(id"spk buttons/blip1")
        }
        case 
7:
        {
            if( !(
get_user_flags(id) & Level) )
            {
                
open_menu(id)
                
Chat(id"^3[%s] ^4Trqbva da si ^3VIP"string)
                
client_cmd(id"spk buttons/button2")
                
limit[id] = false 
                
return 
            }
            
            new 
CsTeams:userTeam cs_get_user_team(id)
            
            if(
userTeam == CS_TEAM_T)
            {
                switch(
random(2))
                {
                    case 
1cs_set_user_model(id"gsg9")
                    case 
2cs_set_user_model(id"urban")
                }
            } else {
                switch(
random(2))
                {
                    case 
1cs_set_user_model(id"arctic")
                    case 
2cs_set_user_model(id"terror")
                }                
            }
            
            
Chat(id"^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Chameleon ^1!"string)
            
client_cmd(id"spk fvox/activated")
        }
    }
    
    
menu_destroy(menu)
    
limit[id] = true
Последна промяна MeTJlaTa на 05 Юни 2016, 20:21, променена общо 1 път
MeTJlaTa

Аватар
email: ale_1993@abv.bg
email: ale_1993@abv.bg
 
Регистриран на: 27 Ное 2011, 19:20
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.7

Мнениеот RideeR » 05 Юни 2016, 11:40

MeTJlaTa написа:Пренаписах съдържанието, тъй като мисля че част от кода може да изглежда по - добре:

Команди (say, say_team): item, items, /item, /items

Флагове (опция 7): ADMIN_LEVEL_A

Настройки:
amx_extra_hp "50" //количество Health
amx_extra_hp "50" //количество Armor
amx_extra_max "250" //максимално количество Health | Armor
amx_extra_speed "2" //по колко пъти повече от нормалното да се умножи скоростта
amx_extra_gravity "0.5" //гравитация
amx_extra_invisibility "80" //видимост

Код: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <coll_msg>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "Extra Items Menu"
#define VERSION "1.7"

#define Level ADMIN_LEVEL_A

new const cmd_menu[][] =
{
    "say item",
    "say items",
    "say /item",
    "say /items",
    "say_team item",
    "say_team items",
    "say_team /items"
}

new string[3], limit[33]
new cvar_prefix, cvar_hp, cvar_ap, cvar_max, cvar_speed, cvar_gravity, cvar_invisibility, g_Max

new bool
:speed[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, "{ S p @ W n } +++")
    
    RegisterHam
(Ham_Spawn, "player", "HookSpawn", true)
    
    register_event
("HLTV", "event_HLTV", "a", "1=0", "2=0")
    register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "be", "1=1")
    
    for
(new i = 0; i < sizeof(cmd_menu); i++)
    {
        register_clcmd(cmd_menu[i], "open_menu")
    }
    
    set_task
(120.0, "Info", .flags="b")
}
public plugin_cfg()
{
    register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
    
    get_pcvar_string
(cvar_prefix, string, charsmax(string))
    cvar_prefix = register_cvar("amx_extra_prefix", "CsBg")
    
    cvar_hp 
= register_cvar("amx_extra_hp", "50")
    cvar_ap = register_cvar("amx_extra_ap", "50")
    cvar_max = register_cvar("amx_extra_max", "250")
    cvar_speed = register_cvar("amx_extra_speed", "2")
    cvar_gravity = register_cvar("amx_extra_gravity", "0.5")
    cvar_invisibility = register_cvar("amx_extra_invisibility", "80")
    
    g_Max 
= get_maxplayers()
}
public Info()
{
    Chat(0, "^3[%s] ^4Ako iskash da si izberesh ^3Extra Item^1, ^4napishi^1: /items^1.", string)
}
public client_connect(id)
{
    limit[id] = false 
}
public client_putinserver(id)
{
    set_task(20.0, "Info", id)
}
public client_disconnect(id)
{
    remove_task(id)
    speed[id] = false 
}
public event_HLTV()
{
    for(new i = 0; i <= g_Max; i++)
    {
        speed[i] = false
        limit
[i] = false
    
}
}
public HookSpawn(const id)
{
    if( !is_user_alive(id) )
        return 
    
    speed
[id] = false 
    limit
[id] = false 
    set_user_footsteps
(id, 0)
}
public event_CurWeapon(id)
{
    if( speed[id] )
    {
        set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) * get_pcvar_num(cvar_speed))
    }
}
public open_menu(id)
{
    if( !is_user_alive(id) )
    {
        Chat(id, "^3[%s] ^4Trqbva da si jiv^1!", string)
        client_cmd(id, "spk buttons/button2")
        return PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    new Text
[256 char]
    formatex(Text, charsmax(Text), "\w[%s]^nExtra Items Menu \dv1.7", cvar_prefix)
    
    new menu 
= menu_create(Text, "handler_menu")
    
    menu_additem
(menu, "\yExtra HP + AP", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\yAll Grenades", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\yFaster Speed", "3", 0)
    menu_additem(menu, "\yLow Gravity", "4", 0)
    menu_additem(menu, "\yNo Footsteps", "5", 0)
    menu_additem(menu, "\yInvisibility", "6", 0)
    menu_additem(menu, "\yChameleon \r(VIP's Only)", "7", 0) 
    
    menu_display
(id, menu, 0)
    
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}
public handler_menu(id, menu, item)
{
    if( !is_user_alive(id) || item < 0 )
        return 
        
    if
(limit[id])
    {
        Chat(id, "^3[%s] ^4Veche si imash item^1!", string)
        return 
    
}
        
    static Data
[8], _Access, Callback, KEY, Hp, Ap, Max
    menu_item_getinfo
(menu, item, _Access, Data, charsmax(Data), _, _, Callback)
    
    KEY 
= str_to_num(Data)
    
    Hp 
= get_pcvar_num(cvar_hp)
    Ap = get_pcvar_num(cvar_ap)
    Max = get_pcvar_num(cvar_max)
    
    switch
(KEY)
    {
        case 1:
        {
            if( get_user_health(id) >= Max || get_user_armor(id) >= Max )
            {
                open_menu(id)
                set_user_health(id, Max)
                cs_set_user_armor(id, Max, CS_ARMOR_NONE)
                Chat(id, "^3[%s] ^4Dostigna maksimalno kolichestvo zapasi!", string)
                client_cmd(id, "spk buttons/button2")
                limit[id] = true
                return 
            
}
            
            set_user_health
(id, Hp)
            cs_set_user_armor(id, Ap, CS_ARMOR_VESTHELM)
            Chat(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi^1: ^3+ %i Hp ^1|^3 %i Ap ^1!", string, Hp, Ap)
            client_cmd(id, "spk items/medshot4")
            limit[id] = false
        
}
        case 2:
        {
            static guns = CSW_HEGRENADE|CSW_FLASHBANG|CSW_SMOKEGRENADE
            
            if
( user_has_weapon(id, guns) ) 
            
{
                cs_set_user_bpammo(id, guns, cs_get_user_bpammo(id, guns) +1)
                client_cmd(id, "spk items/9mmclip1")
            } else {
                give_item(id, "weapon_hegrenade")
                give_item(id, "weapon_flashbang")
                give_item(id, "weapon_smokegrenade")
            }
            
            Chat
(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi^1: ^3He ^1| ^3Flash ^1| ^3Smoke ^4grenades ^1!", string)
        }
        case 3:
        {
            set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) * get_pcvar_num(cvar_speed))
            Chat(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Faster Speed ^1!", string)
            client_cmd(id, "spk ambience/biotone")
            speed[id] = true
        
}
        case 4:
        {
            set_user_gravity(id, get_pcvar_float(cvar_gravity))
            Chat(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Low Gravity ^1!", string)
            client_cmd(id, "spk debris/beamstart8")
        }
        case 5:
        {
            set_user_footsteps(id, 1)
            Chat(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3No Footsteps ^1!", string)
            client_cmd(id, "spk items/gunpickup2")
        }
        case 6:
        {
            set_user_footsteps(id, 1)
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_invisibility))
            Chat(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Invisibility ^1!", string)
            client_cmd(id, "spk buttons/blip1")
        }
        case 7:
        {
            if( !(get_user_flags(id) & Level) )
            {
                open_menu(id)
                Chat(id, "^3[%s] ^4Trqbva da si ^3VIP", string)
                client_cmd(id, "spk buttons/button2")
                limit[id] = false 
                return 
            
}
            
            new CsTeams
:userTeam = cs_get_user_team(id)
            
            if
(userTeam == CS_TEAM_T)
            {
                switch(random(2))
                {
                    case 1: cs_set_user_model(id, "gsg9")
                    case 2: cs_set_user_model(id, "urban")
                }
            } else {
                switch(random(2))
                {
                    case 1: cs_set_user_model(id, "arctic")
                    case 2: cs_set_user_model(id, "terror")
                }                
            
}
            
            Chat
(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Chameleon ^1!", string)
            client_cmd(id, "spk fvox/activated")
        }
    }
    
    menu_destroy
(menu)
    limit[id] = true

Поне да му беше оставил автора, това си е негова идея, неговия плъгин..
RideeR

Аватар
Сървър Отговорник
Сървър Отговорник
 
Регистриран на: 17 Мар 2015, 19:04
Skype: ЛС!
[ Профил в сайта ]

Re: Extra Items Menu v1.7

Мнениеот LAWLIET » 05 Юни 2016, 17:47

B7W написа:
MeTJlaTa написа:Пренаписах съдържанието, тъй като мисля че част от кода може да изглежда по - добре:

Команди (say, say_team): item, items, /item, /items

Флагове (опция 7): ADMIN_LEVEL_A

Настройки:
amx_extra_hp "50" //количество Health
amx_extra_hp "50" //количество Armor
amx_extra_max "250" //максимално количество Health | Armor
amx_extra_speed "2" //по колко пъти повече от нормалното да се умножи скоростта
amx_extra_gravity "0.5" //гравитация
amx_extra_invisibility "80" //видимост

Код: Избери целия код
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <coll_msg>
#include <hamsandwich>
#include <fun>

#define PLUGIN "Extra Items Menu"
#define VERSION "1.7"

#define Level ADMIN_LEVEL_A

new const cmd_menu[][] =
{
    "say item",
    "say items",
    "say /item",
    "say /items",
    "say_team item",
    "say_team items",
    "say_team /items"
}

new string[3], limit[33]
new cvar_prefix, cvar_hp, cvar_ap, cvar_max, cvar_speed, cvar_gravity, cvar_invisibility, g_Max

new bool
:speed[33]

public plugin_init()
{
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, "{ S p @ W n } +++")
    
    RegisterHam
(Ham_Spawn, "player", "HookSpawn", true)
    
    register_event
("HLTV", "event_HLTV", "a", "1=0", "2=0")
    register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "be", "1=1")
    
    for
(new i = 0; i < sizeof(cmd_menu); i++)
    {
        register_clcmd(cmd_menu[i], "open_menu")
    }
    
    set_task
(120.0, "Info", .flags="b")
}
public plugin_cfg()
{
    register_cvar(PLUGIN, VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_SPONLY|FCVAR_UNLOGGED)
    
    get_pcvar_string
(cvar_prefix, string, charsmax(string))
    cvar_prefix = register_cvar("amx_extra_prefix", "CsBg")
    
    cvar_hp 
= register_cvar("amx_extra_hp", "50")
    cvar_ap = register_cvar("amx_extra_ap", "50")
    cvar_max = register_cvar("amx_extra_max", "250")
    cvar_speed = register_cvar("amx_extra_speed", "2")
    cvar_gravity = register_cvar("amx_extra_gravity", "0.5")
    cvar_invisibility = register_cvar("amx_extra_invisibility", "80")
    
    g_Max 
= get_maxplayers()
}
public Info()
{
    Chat(0, "^3[%s] ^4Ako iskash da si izberesh ^3Extra Item^1, ^4napishi^1: /items^1.", string)
}
public client_connect(id)
{
    limit[id] = false 
}
public client_putinserver(id)
{
    set_task(20.0, "Info", id)
}
public client_disconnect(id)
{
    remove_task(id)
    speed[id] = false 
}
public event_HLTV()
{
    for(new i = 0; i <= g_Max; i++)
    {
        speed[i] = false
        limit
[i] = false
    
}
}
public HookSpawn(const id)
{
    if( !is_user_alive(id) )
        return 
    
    speed
[id] = false 
    limit
[id] = false 
    set_user_footsteps
(id, 0)
}
public event_CurWeapon(id)
{
    if( speed[id] )
    {
        set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) * get_pcvar_num(cvar_speed))
    }
}
public open_menu(id)
{
    if( !is_user_alive(id) )
    {
        Chat(id, "^3[%s] ^4Trqbva da si jiv^1!", string)
        client_cmd(id, "spk buttons/button2")
        return PLUGIN_HANDLED
    
}
    
    new Text
[256 char]
    formatex(Text, charsmax(Text), "\w[%s]^nExtra Items Menu \dv1.7", cvar_prefix)
    
    new menu 
= menu_create(Text, "handler_menu")
    
    menu_additem
(menu, "\yExtra HP + AP", "1", 0)
    menu_additem(menu, "\yAll Grenades", "2", 0)
    menu_additem(menu, "\yFaster Speed", "3", 0)
    menu_additem(menu, "\yLow Gravity", "4", 0)
    menu_additem(menu, "\yNo Footsteps", "5", 0)
    menu_additem(menu, "\yInvisibility", "6", 0)
    menu_additem(menu, "\yChameleon \r(VIP's Only)", "7", 0) 
    
    menu_display
(id, menu, 0)
    
    return PLUGIN_HANDLED_MAIN
}
public handler_menu(id, menu, item)
{
    if( !is_user_alive(id) || item < 0 )
        return 
        
    if
(limit[id])
    {
        Chat(id, "^3[%s] ^4Veche si imash item^1!", string)
        return 
    
}
        
    static Data
[8], _Access, Callback, KEY, Hp, Ap, Max
    menu_item_getinfo
(menu, item, _Access, Data, charsmax(Data), _, _, Callback)
    
    KEY 
= str_to_num(Data)
    
    Hp 
= get_pcvar_num(cvar_hp)
    Ap = get_pcvar_num(cvar_ap)
    Max = get_pcvar_num(cvar_max)
    
    switch
(KEY)
    {
        case 1:
        {
            if( get_user_health(id) >= Max || get_user_armor(id) >= Max )
            {
                open_menu(id)
                set_user_health(id, Max)
                cs_set_user_armor(id, Max, CS_ARMOR_NONE)
                Chat(id, "^3[%s] ^4Dostigna maksimalno kolichestvo zapasi!", string)
                client_cmd(id, "spk buttons/button2")
                limit[id] = true
                return 
            
}
            
            set_user_health
(id, Hp)
            cs_set_user_armor(id, Ap, CS_ARMOR_VESTHELM)
            Chat(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi^1: ^3+ %i Hp ^1|^3 %i Ap ^1!", string, Hp, Ap)
            client_cmd(id, "spk items/medshot4")
            limit[id] = false
        
}
        case 2:
        {
            static guns = CSW_HEGRENADE|CSW_FLASHBANG|CSW_SMOKEGRENADE
            
            if
( user_has_weapon(id, guns) ) 
            
{
                cs_set_user_bpammo(id, guns, cs_get_user_bpammo(id, guns) +1)
                client_cmd(id, "spk items/9mmclip1")
            } else {
                give_item(id, "weapon_hegrenade")
                give_item(id, "weapon_flashbang")
                give_item(id, "weapon_smokegrenade")
            }
            
            Chat
(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi^1: ^3He ^1| ^3Flash ^1| ^3Smoke ^4grenades ^1!", string)
        }
        case 3:
        {
            set_user_maxspeed(id, get_user_maxspeed(id) * get_pcvar_num(cvar_speed))
            Chat(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Faster Speed ^1!", string)
            client_cmd(id, "spk ambience/biotone")
            speed[id] = true
        
}
        case 4:
        {
            set_user_gravity(id, get_pcvar_float(cvar_gravity))
            Chat(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Low Gravity ^1!", string)
            client_cmd(id, "spk debris/beamstart8")
        }
        case 5:
        {
            set_user_footsteps(id, 1)
            Chat(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3No Footsteps ^1!", string)
            client_cmd(id, "spk items/gunpickup2")
        }
        case 6:
        {
            set_user_footsteps(id, 1)
            set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 255, 255, 255, kRenderTransAlpha, get_pcvar_num(cvar_invisibility))
            Chat(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Invisibility ^1!", string)
            client_cmd(id, "spk buttons/blip1")
        }
        case 7:
        {
            if( !(get_user_flags(id) & Level) )
            {
                open_menu(id)
                Chat(id, "^3[%s] ^4Trqbva da si ^3VIP", string)
                client_cmd(id, "spk buttons/button2")
                limit[id] = false 
                return 
            
}
            
            new CsTeams
:userTeam = cs_get_user_team(id)
            
            if
(userTeam == CS_TEAM_T)
            {
                switch(random(2))
                {
                    case 1: cs_set_user_model(id, "gsg9")
                    case 2: cs_set_user_model(id, "urban")
                }
            } else {
                switch(random(2))
                {
                    case 1: cs_set_user_model(id, "arctic")
                    case 2: cs_set_user_model(id, "terror")
                }                
            
}
            
            Chat
(id, "^3[%s] ^4Ti poluchi sposobnost^1: ^3Chameleon ^1!", string)
            client_cmd(id, "spk fvox/activated")
        }
    }
    
    menu_destroy
(menu)
    limit[id] = true
}

Поне да му беше оставил автора, това си е негова идея, неговия плъгин..


Ахх голямата идея, голямия плъгин от 200 реда (не съм го гледал сигурно е толкова) който се пише за 10 минути.. каква голяма идея, това ще се запише в историята.
Да остави автора? Метлата е писал този код пък да му слага друг автор? Може да го напише, че е негова "идеята" ако мога изобщо така да я нарека.
Нищо лично към никой, нито "критично" ха-ха :flowers:
LAWLIET

Аватар
CS-GOLD Owner
CS-GOLD Owner
 
Регистриран на: 06 Ное 2010, 19:09
Местоположение: В cs-bg.info
Skype: LawlietBG
Профил в Steam
[ Профил в сайта ]

Следваща


Ето че в края на този месец се навършват точно 10 години от официалното пускане на българския CS фен сайт.
ESEA имат удоволствието да обявят сезон 25 на своята лига, който ще включва повече дивизии за някои региони, както и редица подобрения базирани на обратната връзка от сезон 24.
DreamHack потвърдиха, че Ninjas in Pyjamas и Virtus.pro са получили покани за тяхното събитие Masters в Малмьо.

Назад към Ваши плъгини

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Creative Commons License

Valve, Steam, поредицата Counter-Strike и логото на всяко от изброените са търговски марки и/или
регистрирани търговски марки на Valve Corporation. Всички други търговски марки са собственост на съответните им собственици.

Design: iVoka • Special thanks: VaRkOlAKA
За сайта | Екип | За реклама | Карта на сайта | За контакти

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | Theme by A1ex, edit by iVoka
Превод: Йоан Арнаудов | Корекции: Ивомир Петров
Условия за ползване | Политика на поверителност