Хора с VAG автомобили, главно 2.0TDI
- NikolayDONG
- V.I.P
- Posts: 839
- Joined: 14 Jan 2010, 20:31
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: lastsummerbg
Хора с VAG автомобили, главно 2.0TDI
Имам въпрос към колегите, каращи VAG автомобил с въпросния двигател, независимо 140 или 170, дали е сменявал привода (шестограма) на маслената помпа, тъй като нещо съм се наплашил, а всеки казват, че е необходимо да се смени...
- WonG
- Audi Fan.
- Posts: 276
- Joined: 24 Jun 2013, 17:02
- Contact:
Re: Хора с VAG автомобили, главно 2.0TDI
Питай тук: https://www.facebook.com/groups/bloodgroupAudi/
Там ще отговорят.
Там ще отговорят.
- impossibleartist
- Потребител
- Posts: 291
- Joined: 01 Dec 2013, 13:43
- Skype: ЛС!
- CS Nick: ` Imp0ss!bLe ;]]
- Favorite version: CS: Global Offensive
- Steam Community ID: impossibleartist
- Location: var/www
- Contact:
Re: Хора с VAG автомобили, главно 2.0TDI
Ако колата ти е на 100000км и още не ти е дал проблем, значи скоро ще трябва да смениш този шестограма. Този проблем го има на автомобилите с надлъжен мотор (Audi A4/A6, Passat) и е свързан с балансиращите валове. Преди имах Golf 4ка 1.9 TDI един приятел от сервиза ми каза "Ако е с верига чупи обтегача, ако е с зъбни колела замазва шестограма защото всичко е на твърда връзка и се получава голямо натоварване на шестограма". Всички двигатели 2.0 TDI имат този проблем. Съвета ми е да смениш този шестограм и да си караш на спокойствие.
- NikolayDONG
- V.I.P
- Posts: 839
- Joined: 14 Jan 2010, 20:31
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: lastsummerbg
Re: Хора с VAG автомобили, главно 2.0TDI
Гарантираш ли спокойствието? Тези дни ще намина до Порше за оригинален шестограм и влиза в сервиза за "спокойствие".