Как се прави кола/мотор/камион?
- KrA40n1
- Потребител
- Posts: 366
- Joined: 19 Aug 2010, 15:11
- CS Nick: KrA40n1
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: OMGwtfOMFGwtfOMG
Как се прави кола/мотор/камион?
1.Правите блок за колата/мотора/камион в моя случай:
2.След това правите блок с текстура "aaatriger" там от където искате да се оправлява и блок стекстура "ORIGIN"(за да не пропада колата):
3.маркирате ги всички заедно без аааtriger(кмиона/колата/мотора и ORIGIN-a)
4.Давате Ctrl+t и задавате func_vehicle
5.Настройки на func_vehicle:
Name - Напълно задължително по ваш избор
First stop target - там пишете имет на превозното средство
Sound - Звукът, който колата/мотора/камиона издава в движение
Length of vehicle - дължината му
Width of vehicle - широчината му
Height above track - Височина на превозното средство
Initial Speed - Слагате му колкото решите само да има
Speed per second - колко юнита изминава в секунда превозното средство
Damage on crush - Колко демидж взима прикатастрофа
Volume - Силата на звука издаван от колата
6.сега е време за блока с текстура aaatriger:
6.1.Маркирате го
6.2.Задавате му функция func_vehiclecontrols
6.3.Настройки:
6.3.1.Vehicle Name - името на превозното средство.
7.Камиона задължително трябва да бъде обърнат наляво в топ изгледа!
7.1.Ако искате да бъде обърнат надругаде ползважте Yaw!
Урокът е писан от мен(KrA40n1) и ако искате да го копирате в друг сайт ми пишете на ЛС!
2.След това правите блок с текстура "aaatriger" там от където искате да се оправлява и блок стекстура "ORIGIN"(за да не пропада колата):
3.маркирате ги всички заедно без аааtriger(кмиона/колата/мотора и ORIGIN-a)
4.Давате Ctrl+t и задавате func_vehicle
5.Настройки на func_vehicle:
Name - Напълно задължително по ваш избор
First stop target - там пишете имет на превозното средство
Sound - Звукът, който колата/мотора/камиона издава в движение
Length of vehicle - дължината му
Width of vehicle - широчината му
Height above track - Височина на превозното средство
Initial Speed - Слагате му колкото решите само да има
Speed per second - колко юнита изминава в секунда превозното средство
Damage on crush - Колко демидж взима прикатастрофа
Volume - Силата на звука издаван от колата
6.сега е време за блока с текстура aaatriger:
6.1.Маркирате го
6.2.Задавате му функция func_vehiclecontrols
6.3.Настройки:
6.3.1.Vehicle Name - името на превозното средство.
7.Камиона задължително трябва да бъде обърнат наляво в топ изгледа!
7.1.Ако искате да бъде обърнат надругаде ползважте Yaw!
Урокът е писан от мен(KrA40n1) и ако искате да го копирате в друг сайт ми пишете на ЛС!
Last edited by KrA40n1 on 24 Mar 2011, 18:21, edited 2 times in total.
- VertageN
- Потребител
- Posts: 837
- Joined: 01 Mar 2011, 08:25
- Steam Community ID: vertagen
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
A как да го направя да изглежда като камион, защото ми става правоагален
- daveb
- Потребител
- Posts: 151
- Joined: 28 Mar 2010, 21:53
- Skype: sharemylove1
- CS Nick: eoL cLaN | eLemenT
- Favorite version: CS: 1.6
- Location: В форума!
- Contact:
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Всяка извивка я правиш от отделни пърчета за да придобие формаVertageN wrote:A как да го направя да изглежда като камион, защото ми става правоагален
- Militia - Berreta
- Потребител
- Posts: 97
- Joined: 15 Sep 2010, 19:40
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Това не е префаба на edikvosi сам се сети от тук...
- -lol-
- ®
- Posts: 387
- Joined: 27 Jan 2011, 11:46
- Steam Community ID: Quadcorebg
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Не си добавил , че където е текстурата оригин , от там излиза звука. Нещо като двигател
- TheAnimal
- Потребител
- Posts: 363
- Joined: 22 Dec 2007, 18:20
- CS Nick: skin
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: skincar94
- Location: Варна
- Contact:
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Само да кажа, че на мен не става, не знам защо.Всичко си е наред и като вляза в лодката(при мене е лодка), не тръгва.Дори не излиза на екрана контролите.Сякаш е просто префаб, а не вехикъл.Прегледах всичко няколко пъти и всичко си е наред...
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
След като направиш func_vehiclecontrols и func_vehicle, трябва да маркираш и двете и да им зададеш func_vehicle.
- TheAnimal
- Потребител
- Posts: 363
- Joined: 22 Dec 2007, 18:20
- CS Nick: skin
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: skincar94
- Location: Варна
- Contact:
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Благодаря!Стана!
- wheelie
- Потребител
- Posts: 4
- Joined: 18 May 2011, 18:41
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Да добавя , че когато правите лодка се използва Height above track .Чрез него определяте на каква височина да е лодката над земята т.е пишете височината на водата
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
И при кола е така, ако се намира по-високо от най-ниското място в картата.wheelie wrote:Да добавя , че когато правите лодка се използва Height above track .Чрез него определяте на каква височина да е лодката над земята т.е пишете височината на водата
- TheAnimal
- Потребител
- Posts: 363
- Joined: 22 Dec 2007, 18:20
- CS Nick: skin
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: skincar94
- Location: Варна
- Contact:
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Не, не се пише височината на водата, а на самата лодка.Така е, защото може да искаш лодката да е малко във водата, както по принцип си е.Винаги пишиш височината на превозното средство(не че имам опит, но е логично).
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Пробвай да видиш, че няма да стане. За да е във водата лодката, трябва Height above track да е по-малко от водата. Ако водата е висока 300 units, Height above track го правиш 297 и лодката ще е леко във водата.TheAnimal wrote:Не, не се пише височината на водата, а на самата лодка.Така е, защото може да искаш лодката да е малко във водата, както по принцип си е.Винаги пишиш височината на превозното средство(не че имам опит, но е логично).
- TheAnimal
- Потребител
- Posts: 363
- Joined: 22 Dec 2007, 18:20
- CS Nick: skin
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: skincar94
- Location: Варна
- Contact:
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Направил съм го както казах.Просто трябва да сложиш прифаба малко във водата и става.Пак си пишеш височината на прифаба, просто го слагаш малко във водата и става.
- Militia - Berreta
- Потребител
- Posts: 97
- Joined: 15 Sep 2010, 19:40
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Ако не става в началото подкарай лодката и ще стане..TheAnimal wrote:Направил съм го както казах.Просто трябва да сложиш прифаба малко във водата и става.Пак си пишеш височината на прифаба, просто го слагаш малко във водата и става.
- HellGames
- Потребител
- Posts: 72
- Joined: 26 Feb 2012, 17:10
- Skype: hellgames1
- CS Nick: HellGames
- Favorite version: other
- Steam Community ID: 76561198072207210
- Location: гр. Троян
Re: Как се прави кола/мотор/камион?
Много готин урок. Само не разбрах това Initial Speed за какво служи. Настроих го на 50, на 100, на 250... Няма никаква промяна в скоростта.