deathrun_dustroad

Тук ще получите мнения за картите, направени от вас. Обсъждат се и всякакви въпроси, свързани с картите и mapping-а.
Post Reply
User avatar
Militia - Berreta
Потребител
Потребител
Posts: 97
Joined: 15 Sep 2010, 19:40

deathrun_dustroad

Post by Militia - Berreta »

Author : Berreta

Снимка CTS
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4
Снимка 5
Снимка 6
Изтегли
32 = CT
4 = T
3mb

Най нормална стандартна карта за най обикновен deathrun server без гравитации и autobhop.Е може и с тях, но няма да е интересно..
User avatar
Downderry
Потребител
Потребител
Posts: 161
Joined: 21 Nov 2012, 15:55
Skype: suport.cryzer-bg
CS Nick: PRO KILLER 2013
Favorite version: CS: 1.6
Location: SOFIA
Contact:

Re: deathrun_dustroad

Post by Downderry »

3 Забележки

1 - Има места разтегнати текстури изглежда ужасно.
2 - Не трябва да правиш с настройки само knife да получат, картата на мода май няма да работи правилно, тоест няма да получат пистолет Counter.
3 - Знам думата road че имаш предвид за това https://www.google.bg/search?q=road&biw ... CAYQ_AUoAQ, ама не виждам такова, нещо през mapperските годините научих че като правя карта името трябва да е нещо което свързва картата като например de_green, нещо с зелено, следователно ще има нещо зелено в мапа. С няколко думи искам да кажа че името на мапа трябва да е нещо като го прочетеш да разбереш какъв е мапа и какво има в него.
User avatar
KrA40n1
Потребител
Потребител
Posts: 366
Joined: 19 Aug 2010, 15:11
CS Nick: KrA40n1
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: OMGwtfOMFGwtfOMG

Re: deathrun_dustroad

Post by KrA40n1 »

miroslav456 wrote:3 Забележки

1 - Има места разтегнати текстури изглежда ужасно.
2 - Не трябва да правиш с настройки само knife да получат, картата на мода май няма да работи правилно, тоест няма да получат пистолет Counter.
3 - Знам думата road че имаш предвид за това https://www.google.bg/search?q=road&biw ... CAYQ_AUoAQ, ама не виждам такова, нещо през mapperските годините научих че като правя карта името трябва да е нещо което свързва картата като например de_green, нещо с зелено, следователно ще има нещо зелено в мапа. С няколко думи искам да кажа че името на мапа трябва да е нещо като го прочетеш да разбереш какъв е мапа и какво има в него.
Вместо да кажеш нещо тъпо по-добре си замълчи, защото тва е само заяждане, не няма проблем с ножа, и едва ли изглежда толкова зле, играл съм картата и човека както винаги се представил блестящо, така че казах ти, нещо да не се правиш на разбирач, ама както и да е, един ден ще разбереш, че нещата, който си писал са пълни глупости, надявам се това да не е късно. И не виждам какъв е проблема да е dustroad при положение, че ти ходиш по улиците на dust, разликата брат:

Image vs. Image

#razlikata #brat #neSeZaqjdaiIzli6no ;)
User avatar
Downderry
Потребител
Потребител
Posts: 161
Joined: 21 Nov 2012, 15:55
Skype: suport.cryzer-bg
CS Nick: PRO KILLER 2013
Favorite version: CS: 1.6
Location: SOFIA
Contact:

Re: deathrun_dustroad

Post by Downderry »

miroslav456 wrote:
KrA40n1 wrote:
miroslav456 wrote:3 Забележки

1 - Има места разтегнати текстури изглежда ужасно.
2 - Не трябва да правиш с настройки само knife да получат, картата на мода май няма да работи правилно, тоест няма да получат пистолет Counter.
3 - Знам думата road че имаш предвид за това https://www.google.bg/search?q=road&biw ... CAYQ_AUoAQ, ама не виждам такова, нещо през mapperските годините научих че като правя карта името трябва да е нещо което свързва картата като например de_green, нещо с зелено, следователно ще има нещо зелено в мапа. С няколко думи искам да кажа че името на мапа трябва да е нещо като го прочетеш да разбереш какъв е мапа и какво има в него.
Вместо да кажеш нещо тъпо по-добре си замълчи, защото тва е само заяждане, не няма проблем с ножа, и едва ли изглежда толкова зле, играл съм картата и човека както винаги се представил блестящо, така че казах ти, нещо да не се правиш на разбирач, ама както и да е, един ден ще разбереш, че нещата, който си писал са пълни глупости, надявам се това да не е късно. И не виждам какъв е проблема да е dustroad при положение, че ти ходиш по улиците на dust, разликата брат:

Image vs. Image

#razlikata #brat #neSeZaqjdaiIzli6no ;)

Нищо тъпо не съм казал, щом мапа е road, главно трябва да има road толкова ли не разбрахте???

Ето и какво имам предвид.

Kaто името на мапа е dustroad или каквото и да е главно трябва да това да се показва, все едно да напишеш приказка за "Зайченцето бяло",
И да пише два реда за него и после започвате по другата тема да говорите.

1 - Има места разтегнати текстури изглежда ужасно.

Това е много важно за да изглежда един мап добре трябва да не е с разтегнати текстури!

2 - Пропуснах, едно нещо

Дай някакви други текстури стига с този dust, всички мразят de_dust
http://maps.cs-bg.info/search.php?searc ... ype=maps16, хората искат лично нещо ново да играят, аз лично съм намразил de_dust играл съм го играл съм го играл съм други карти с dust текстури, и вече ме вбесяват тези вид карти с dust текстури.

Има и други хора, хората искат нещо ново както weathley, the sot, Таurus, Glock18 казаха,

Мапа трябва да е як!
Без грешки!
Внимателно да се слагат текстурите!
Нещо иновативно!
Нещо което не е лесно като 4 стени земя и небе и това е мапа, мапа трябва да е по трудно направен и да бъде харесан от играчите!
Мапа трябва да бъде Оживен
Текстури някакви интересни

Аз това го разбрах почти за една година, и също така има мапъри по 4-5 години правят карти и правят същите карти съвсем същото ниво
Аз не се карам с никого и не се заяждам не обичам да се заяждам, както казах в 17buddies давам реална преценка и рейтинг. Не ги давам както някои други, като ataky, на нещо ужасно дава 10/10 той от е gb - gamebanana.

Аз гледам
relism, desing, level, looks, gameplay, bugs, problems, textures.

Това следните неща които гледам, вижте мен като за пример не искам да се хваля но за почти една година доста напреднах с маппинга. Отначало не знаех нищо за маппинга, сега :wink: вече знам повече и разбирам доста.

Че показвам моята реална преценка и давам правилни съвети това не е тъпо а много умно, и не се заяждам.
На мен никой не ми е помагал и давал такава помощ, освен следните хора glock18, taurus, the sot и weathley това са хората които ми помогнаха най много, много съм им благодарен те са от gb

Ето да видите малко изработки на the sot

http://cs.gamebanana.com/maps/184308

http://cs.gamebanana.com/maps/146344

Mapper е от 4 години и на първия си мап (146344) има значка за най харесван мап.
User avatar
avexcas
Потребител
Потребител
Posts: 56
Joined: 10 Feb 2013, 09:42
CS Nick: Avexcazz
Favorite version: CS: Global Offensive

Re: deathrun_dustroad

Post by avexcas »

Голямо впечетление ми направи с разсъждението си за думата "road" човечеца отгоре. Идеите, които ги е дал съм съгласен с тях, но пък момчето се старае да постигне нещо. Ти да не мислиш, че въпросният мапър е направил мапа от раз? Ти знаеш ли колко хляб е ял, дет' се вика?!
Картата си има напълно подходящо име. Не го превеждай в буквален смисъл, че като съдържа една думичка и това трябва да му е значението. Думата значи в буквален превод и общ "път", не е задължително да е асфалтов.
Та това си е чиста пътека, защото ако си цъкал deathrun карти ще разбереш, че те се състоят от една алея/пътека пълна с капани и трудности. Това, че авторът й е избрал да има еди какви си текстури не те засяга. Текстурите са изтъркани, но пък за сметка на това капаните са готини. Каква е идеята на текстурите в подобен вид карта като има изобретателност в нея,, та те стават незначими ако се заиграеш.

Картата си е доста хубавичка, перфе си е без добавки. Капаните са горе-долу едни и същи, но пък за сметка на това не е много къса и е трудна.
User avatar
Downderry
Потребител
Потребител
Posts: 161
Joined: 21 Nov 2012, 15:55
Skype: suport.cryzer-bg
CS Nick: PRO KILLER 2013
Favorite version: CS: 1.6
Location: SOFIA
Contact:

Re: deathrun_dustroad

Post by Downderry »

avexcas wrote:Голямо впечетление ми направи с разсъждението си за думата "road" човечеца отгоре. Идеите, които ги е дал съм съгласен с тях, но пък момчето се старае да постигне нещо. Ти да не мислиш, че въпросният мапър е направил мапа от раз? Ти знаеш ли колко хляб е ял, дет' се вика?!
Картата си има напълно подходящо име. Не го превеждай в буквален смисъл, че като съдържа една думичка и това трябва да му е значението. Думата значи в буквален превод и общ "път", не е задължително да е асфалтов.
Та това си е чиста пътека, защото ако си цъкал deathrun карти ще разбереш, че те се състоят от една алея/пътека пълна с капани и трудности. Това, че авторът й е избрал да има еди какви си текстури не те засяга. Текстурите са изтъркани, но пък за сметка на това капаните са готини. Каква е идеята на текстурите в подобен вид карта като има изобретателност в нея,, та те стават незначими ако се заиграеш.

Картата си е доста хубавичка, перфе си е без добавки. Капаните са горе-долу едни и същи, но пък за сметка на това не е много къса и е трудна.
:sarcastic_hand: :sarcastic_hand: :sarcastic_hand:

Аз мога също да направя подобен мап като говорим за карти вижте ми новия мап

Image

re-make на de_dust2 вече de_dust2_2015

Дада, има някакви малки проблеми с текстурите може би някъде но не влияят на gameplaya

Какво е новото

- С нови текстури използвах следните wadove
de_nust2, de_cbble, de_aztec и може и някой друг да се използвал.

- С модели
2 статуи

- Нови места

– Ново небе

– Фонтан

– Оправени някои неща

- Добавени още кутии



Знам какво е да си mapper аз също съм mapper!

-- 04 Фев 2015 11:17 --
miroslav456 wrote:
avexcas wrote:Голямо впечетление ми направи с разсъждението си за думата "road" човечеца отгоре. Идеите, които ги е дал съм съгласен с тях, но пък момчето се старае да постигне нещо. Ти да не мислиш, че въпросният мапър е направил мапа от раз? Ти знаеш ли колко хляб е ял, дет' се вика?!
Картата си има напълно подходящо име. Не го превеждай в буквален смисъл, че като съдържа една думичка и това трябва да му е значението. Думата значи в буквален превод и общ "път", не е задължително да е асфалтов.
Та това си е чиста пътека, защото ако си цъкал deathrun карти ще разбереш, че те се състоят от една алея/пътека пълна с капани и трудности. Това, че авторът й е избрал да има еди какви си текстури не те засяга. Текстурите са изтъркани, но пък за сметка на това капаните са готини. Каква е идеята на текстурите в подобен вид карта като има изобретателност в нея,, та те стават незначими ако се заиграеш.

Картата си е доста хубавичка, перфе си е без добавки. Капаните са горе-долу едни и същи, но пък за сметка на това не е много къса и е трудна.
:sarcastic_hand: :sarcastic_hand: :sarcastic_hand:

Аз мога също да направя подобен мап като говорим за карти вижте ми новия мап

Image

re-make на de_dust2 вече de_dust2_2015

Дада, има някакви малки проблеми с текстурите може би някъде но не влияят на gameplaya

Какво е новото

- С нови текстури използвах следните wadove
de_nust2, de_cbble, de_aztec и може и някой друг да се използвал.

- С модели
2 статуи

- Нови места

– Ново небе

– Фонтан

– Оправени някои неща

- Добавени още кутии



Знам какво е да си mapper аз също съм mapper!
Та това си е чиста пътека, защото ако си цъкал deathrun карти ще разбереш, че те се състоят от една алея/пътека пълна с капани и трудности. Това, че авторът й е избрал да има еди какви си текстури не те засяга. Текстурите са изтъркани, но пък за сметка на това капаните са готини. Каква е идеята на текстурите в подобен вид карта като има изобретателност в нея,, та те стават незначими ако се заиграеш.

Картата си е доста хубавичка, перфе си е без добавки. Капаните са горе-долу едни и същи, но пък за сметка на това не е много къса и е трудна.
Аз знам какво да гледам като маппър
- Първо играчите искат нещо ново, и по яко

С тези de_dust текстури всички пропяха, нека да използва някакви други текстури

http://maps.cs-bg.info/search.php?searc ... ype=maps16

Вижте колко мапа с такива текстури сигурно има и други ама не са добавени!
A да не говорим колко dust карти има http://maps.cs-bg.info/search.php?searc ... ype=maps16

хора им е писнало да играят с de_dust текстури, хора искат предизвикателства едно типични капани показва че не знае
много за капаните, аз лично играя много често deathrun и искам карти които са предизвикателни с много различни капани и + това да има и предизвикателства да сложи 5 капана къс мап това е нищо.

ето направо си играйте на този мап,


http://maps.cs-bg.info/maps/cs/3315/


Не гледайте мен, аз сега наскоро започнах маппинга и да няма 1 година и толкова добре да се справям не е за вярване, започнах април или юни до сега правя карти и вижте ми последната карта (dust2015), според мен за толкова кратко време добре се справям.
User avatar
Militia - Berreta
Потребител
Потребител
Posts: 97
Joined: 15 Sep 2010, 19:40

Re: deathrun_dustroad

Post by Militia - Berreta »

Miro...Както и да го гледаш картата е deathrun_dustroad попринцип дефакто погледнато реално квото и да направиш картата е deathrun_dustroad и друго подходящо име не можеш да намериш щото искаш или не се движиш по dustroad колко тря да си зле за да кажеш на карта с точно име че името е сгрешено...Да дойдем за добре познатия на всички ни dust (dust)текстури колкото и да казваш, че си намразил dust и каквото и да било друго излишно и елементарно мнение (по всяка тема)Ти проявяваш същата (ламерщина надявам се за тая дума да няма смаляване на текста от зорките модератори)[btw не мисля че използването на dust текстури е ламерщина] Намразил бил dust и бил про ли там за къв се определяш не знам..Пък ми прави remake на dust2...Най обикновено елементарно поведение на маймуна да промениш нещо чуждо///Квато и карта да направиш пак ще си по слаб мапър от мен или от много други мапъри във сайта.. :) По добре да направиш чисто нова карта със dust текстури от колкото да правиш remake на-най известната карта във Counter-Strike Толкова ли ти е малко въображението ? хахаха Толкова ли си спрял, че не можеш да измислиш своя тактическа карта ??хаха И пак ти казвам квато и карта да направиш със (помощи) от хиляда други пак няма да си по добър мапър от мен..Такива като тебе не разбраха ли, че колкото и да пипат д2 по добре няма да я направите..Аз също споделям мнението, че dust е доста използван и за това не виждам нещо лошо във dust текстури ...Къв реализъм очакваш във deathrun карта???И си е достатъчно реална картата..По реална от много други..Строил съм я Basic/Standard ...Така, че за Basic/Standard е достатъчно реална!!!Аз от твойте карти не виждам нищо особенно а ме плюеш тука се едно си мега добър лол...За да видиш , че се справям достатъчно добре с mappinga можеш да отидеш във 17buddies/mapping contest 2012 и да видия творбата ми..Кофти, че отдавна не съм пускал карта няма време...Иначе ще ти покажа кво е mapping..


Не може да стане никакъв бъг заради ножа,щом съм го направил така сигурно няма да има бъгове!!!



Забележка няма разтегнати текстури.Тва дето си го написал е лъжа.
Last edited by Militia - Berreta on 25 Feb 2015, 13:54, edited 3 times in total.
User avatar
Downderry
Потребител
Потребител
Posts: 161
Joined: 21 Nov 2012, 15:55
Skype: suport.cryzer-bg
CS Nick: PRO KILLER 2013
Favorite version: CS: 1.6
Location: SOFIA
Contact:

Re: deathrun_dustroad

Post by Downderry »

Няма какво да му обясняваш бана ще те чака я виж какво имам тук
Militia - Berreta wrote:sigurno nqmam vuzmojnost da pi6a na kirilica glupako kvi pogovorki mi rusi6 koq tvoq karta struva lamqr :D na LS ne e naru6enie latinicata lamer ti si tup ciganin moga da te biq na si4ko ! tup mangal !


Обиждаш ме!
Last edited by Devereaux on 21 Feb 2015, 21:38, edited 1 time in total.
Reason: Нарушена т.7. - Безсмислен коментар/спам!
User avatar
Militia - Berreta
Потребител
Потребител
Posts: 97
Joined: 15 Sep 2010, 19:40

Re: deathrun_dustroad

Post by Militia - Berreta »

http://prikachi.com/images.php?images/382/7937382A.jpg псува ме първи на расова/етническа основа без причина защитавам достойнството си..Имам национална лоялност нормално е да му го върна както е редно отивам до магазина и идвам ..
Last edited by Devereaux on 21 Feb 2015, 21:37, edited 1 time in total.
Reason: Нарушена т.7. - Безсмислен коментар/спам!
User avatar
danger25
Потребител
Потребител
Posts: 326
Joined: 29 Aug 2009, 20:41
Skype: xtreme-mb
CS Nick: D@NG3R`
Favorite version: CS: 1.6
Location: Асеновград
Contact:

Re: deathrun_dustroad

Post by danger25 »

Аз ви казах, че тоя миро е пълен дебил и не го писах да се заяждам виждате си, че е истина ....
Last edited by enco on 01 Mar 2015, 10:57, edited 1 time in total.
Reason: Нарушена т.7 - Безсмислен коментар / спам
Post Reply

Return to “Карти”