Мерси много а как да махна парите в сървъра, защото в zombieplague.cfg ми е така zp_remove_money 0 а в сървъра пак има пари
Направи го zp_remove_money 1
Мерси много а как да махна парите в сървъра, защото в zombieplague.cfg ми е така zp_remove_money 0 а в сървъра пак има пари
Направи го zp_remove_money 1
Тва с превода не го разбрах но както и да е.Mana4eTo0o wrote:За плъгина давам оценка 4.В началото ми хареса но след това просто го превел.
Относно как да си направиш безкраини палнители влизаш
counter strike/cstike/addons/amxmodx/confing/zombieplague.cfg
Намираш това
// Humans
// ------
zp_human_health 100 // Health
zp_human_last_extrahp 300 // Last human's extra health reward
zp_human_speed 240 // Speed
zp_human_gravity 1.0 // Gravity (0.5 = half)
zp_human_armor_protect 1 // Armor needs to be reduced completely in order to get infected
zp_human_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
zp_human_damage_reward 200 // How much damage humans must deal on zombies to get an ammo pack
zp_human_frags_for_kill 2 // How many frags humans get for killing a zombie
След това:
zp_human_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
На теб ти е 0 тряба да го направиш 1
0 означава че ще ти свръшват -Както ти е на теб
1 когато презаредиш имаш безкраини пълнители
2 всички имат безкрайни патрони (знам че ти изглежда привлекателно,но ако направиш трвбвя да си оправиш кнокбака иначе зомбите нямат шанс
Надявам се да сам помогнал ако имаш други проблеми пиши ''_''
Така нека да преминем към смяната на моделите на зомбитатаPp-neneTo99 wrote:ем бива ама мойе ли да ми обесниш как да сменя ръцете на зомбитата?
addons/amxmodx/scripting/zp_zclasses40.sma
Отваряте го с някоя текстообработваща програма
и трябва да ви излезе това:
// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Balanced Zombie A.Y.O" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "gonome" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_ayo_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0
// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie A.Y.O" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "leaper" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_ayo_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5
// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jump Zombie A.Y.O" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "leaper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloody_uctt.mdl" }
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25
// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Fat Zombie A.Y.O" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" }
new const zclass4_model[] = { "gonome" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloody_uctt.mdl" }
const zclass4_health = 2700
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5
// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie A.Y.O" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "hulk" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloody_uctt.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections
ще ви дам пример как да смените зомбитата как да увеличите бързината и гравитацията на зомбитата
// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie A.Y.O" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "leaper" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_ayo_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5
нека модела на зомбито ни да се казва "Nemesis"
ръцете му щте ги наречем "v_knife_nemesis2"
Ще увелича скороста на 280
живота на 1500
А гравитацията на 400
Ще сменя също и името например зомбито ще се казва Nemesis-cs-bg.info
И сега вижте как трябва да се получи
// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Nemesis-cs-bg.info" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "Nemesis" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_nemesis2.mdl" }
const zclass2_health = 1500
const zclass2_speed = 280
const Float:zclass2_gravity = 0.4
const Float:zclass2_knockback = 1.5
След като приключите затваряте разбира се сейфате го задължително като му давате "yes"
След това във папка cstrike/addons/amxmodx/scripting ще видите един файл който се казва
"compile.exe"
Кликвате два пъти върху него и чакате докато най отдолу ви покаже "Press enter to exit..._"
Това показва че плугина се е компилирал и ви остава само едно ....:
Влизате във cstrike/addons/amxmodx/scripting/compiled
Там са запаметени настроените от вас нови плъгини
Търсите в тази папка плъгина "zp_zclasses40.amxx" и го замествате със тоя във директория
cstrike/addons/amxmodx/plugins
И вече имате нови скинове на зомбитата и новите им настройки като бързина , гравитация, и име са запазени
Code: Select all
zp_human_damage_reward 500 // How much damage humans must deal on zombies to get an ammo pack