Подробен урок за Zombie Plague 4.3

В този раздел ще намерите много полезни теми, свързани с CS 1.6

В темите можете да пишете единствено ако имате въпрос, свързан с конкретния урок!
User avatar
da vi eba majkata
Потребител
Потребител
Posts: 61
Joined: 09 Nov 2009, 20:48
Skype: counter-strike.1-6
CS Nick: [GM]KiLLeR
Favorite version: CS: 1.6

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by da vi eba majkata »

Абе ти очи ли нямаш

Мерси много а как да махна парите в сървъра, защото в zombieplague.cfg ми е така zp_remove_money 0 а в сървъра пак има пари
Направи го zp_remove_money 1
User avatar
Pp-neneTo99
Потребител
Потребител
Posts: 2
Joined: 25 Jul 2010, 16:08
Skype: neneto16192398
CS Nick: neneTo99-
Favorite version: CS: 1.6
Location: пловдив

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by Pp-neneTo99 »

ем бива ама мойе ли да ми обесниш как да сменя ръцете на зомбитата? :wink:
User avatar
Mana4eTo0o
Потребител
Потребител
Posts: 7
Joined: 25 Jul 2010, 15:34

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by Mana4eTo0o »

За плъгина давам оценка 4.В началото ми хареса но след това просто го превел.

Относно как да си направиш безкраини палнители влизаш
counter strike/cstike/addons/amxmodx/confing/zombieplague.cfg

Намираш това

// Humans
// ------
zp_human_health 100 // Health
zp_human_last_extrahp 300 // Last human's extra health reward
zp_human_speed 240 // Speed
zp_human_gravity 1.0 // Gravity (0.5 = half)
zp_human_armor_protect 1 // Armor needs to be reduced completely in order to get infected
zp_human_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
zp_human_damage_reward 200 // How much damage humans must deal on zombies to get an ammo pack
zp_human_frags_for_kill 2 // How many frags humans get for killing a zombie

След това:
zp_human_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]

На теб ти е 0 тряба да го направиш 1

0 означава че ще ти свръшват -Както ти е на теб
1 когато презаредиш имаш безкраини пълнители
2 всички имат безкрайни патрони (знам че ти изглежда привлекателно,но ако направиш трвбвя да си оправиш кнокбака иначе зомбите нямат шанс

Надявам се да сам помогнал ако имаш други проблеми пиши ''_''
User avatar
AYO_ss
Потребител
Потребител
Posts: 15
Joined: 20 Aug 2009, 00:50
Location: Силистра

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by AYO_ss »

Mana4eTo0o wrote:За плъгина давам оценка 4.В началото ми хареса но след това просто го превел.

Относно как да си направиш безкраини палнители влизаш
counter strike/cstike/addons/amxmodx/confing/zombieplague.cfg

Намираш това

// Humans
// ------
zp_human_health 100 // Health
zp_human_last_extrahp 300 // Last human's extra health reward
zp_human_speed 240 // Speed
zp_human_gravity 1.0 // Gravity (0.5 = half)
zp_human_armor_protect 1 // Armor needs to be reduced completely in order to get infected
zp_human_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]
zp_human_damage_reward 200 // How much damage humans must deal on zombies to get an ammo pack
zp_human_frags_for_kill 2 // How many frags humans get for killing a zombie

След това:
zp_human_unlimited_ammo 1 // Unlimited ammo [0-disabled // 1-BP ammo // 2-clip ammo]

На теб ти е 0 тряба да го направиш 1

0 означава че ще ти свръшват -Както ти е на теб
1 когато презаредиш имаш безкраини пълнители
2 всички имат безкрайни патрони (знам че ти изглежда привлекателно,но ако направиш трвбвя да си оправиш кнокбака иначе зомбите нямат шанс

Надявам се да сам помогнал ако имаш други проблеми пиши ''_''
Тва с превода не го разбрах но както и да е.
Урока съм го правил наизуст само бях отворил zombieplague.cfg и zombieplague.ini защото няма да как да знам абсолютно всички команди.
User avatar
V.I.P S7anb3to
V.I.P
V.I.P
Posts: 100
Joined: 10 Sep 2009, 08:36
Skype: s7anb3to
CS Nick: V.I.P S7anb3to
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: Dan7e

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by V.I.P S7anb3to »

Много полезен урок доста ми помогна :)
User avatar
da vi eba majkata
Потребител
Потребител
Posts: 61
Joined: 09 Nov 2009, 20:48
Skype: counter-strike.1-6
CS Nick: [GM]KiLLeR
Favorite version: CS: 1.6

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by da vi eba majkata »

Pp-neneTo99 wrote:ем бива ама мойе ли да ми обесниш как да сменя ръцете на зомбитата? :wink:
Така нека да преминем към смяната на моделите на зомбитата
влизате във директорията
addons/amxmodx/scripting/zp_zclasses40.sma

Отваряте го с някоя текстообработваща програма

и трябва да ви излезе това:

// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Balanced Zombie A.Y.O" }
new const zclass1_info[] = { "=Balanced=" }
new const zclass1_model[] = { "gonome" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_knife_ayo_zombie.mdl" }
const zclass1_health = 1800
const zclass1_speed = 190
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knockback = 1.0

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie A.Y.O" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "leaper" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_ayo_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5

// Poison Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Jump Zombie A.Y.O" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+ Knockback+" }
new const zclass3_model[] = { "leaper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloody_uctt.mdl" }
const zclass3_health = 1400
const zclass3_speed = 190
const Float:zclass3_gravity = 0.75
const Float:zclass3_knockback = 1.25

// Big Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Fat Zombie A.Y.O" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed- Knockback--" }
new const zclass4_model[] = { "gonome" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloody_uctt.mdl" }
const zclass4_health = 2700
const zclass4_speed = 155
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knockback = 0.5

// Leech Zombie Attributes
new const zclass5_name[] = { "Leech Zombie A.Y.O" }
new const zclass5_info[] = { "HP- Knockback+ Leech++" }
new const zclass5_model[] = { "hulk" }
new const zclass5_clawmodel[] = { "v_bloody_uctt.mdl" }
const zclass5_health = 1300
const zclass5_speed = 190
const Float:zclass5_gravity = 1.0
const Float:zclass5_knockback = 1.25
const zclass5_infecthp = 200 // extra hp for infections

ще ви дам пример как да смените зомбитата как да увеличите бързината и гравитацията на зомбитата :wink:

// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Fast Zombie A.Y.O" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "leaper" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_ayo_zombie.mdl" }
const zclass2_health = 900
const zclass2_speed = 225
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knockback = 1.5


нека модела на зомбито ни да се казва "Nemesis"
ръцете му щте ги наречем "v_knife_nemesis2"

Ще увелича скороста на 280

живота на 1500

А гравитацията на 400

Ще сменя също и името например зомбито ще се казва Nemesis-cs-bg.info

И сега вижте как трябва да се получи



// Raptor Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Nemesis-cs-bg.info" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++ Knockback++" }
new const zclass2_model[] = { "Nemesis" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_knife_nemesis2.mdl" }
const zclass2_health = 1500
const zclass2_speed = 280
const Float:zclass2_gravity = 0.4
const Float:zclass2_knockback = 1.5


След като приключите затваряте разбира се сейфате го задължително като му давате "yes" :wink:

След това във папка cstrike/addons/amxmodx/scripting ще видите един файл който се казва
"compile.exe"
Кликвате два пъти върху него и чакате докато най отдолу ви покаже "Press enter to exit..._"

Това показва че плугина се е компилирал и ви остава само едно ....:

Влизате във cstrike/addons/amxmodx/scripting/compiled

Там са запаметени настроените от вас нови плъгини

Търсите в тази папка плъгина "zp_zclasses40.amxx" и го замествате със тоя във директория
cstrike/addons/amxmodx/plugins

И вече имате нови скинове на зомбитата и новите им настройки като бързина , гравитация, и име са запазени
User avatar
AYO_ss
Потребител
Потребител
Posts: 15
Joined: 20 Aug 2009, 00:50
Location: Силистра

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by AYO_ss »

То в папка config ще ти изкара очите zp_zombieclasses.ini .
И на ЛС ти обесних и пак не захапа .
User avatar
xfun
Потребител
Потребител
Posts: 40
Joined: 10 Jan 2009, 19:11
CS Nick: @xfun@{cs}
Favorite version: CS: 1.6
Location: София

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by xfun »

някой знае ли как да комбинирам цветовете за нощно виждане.такаче да станат някви други.не само син,зелен,и червен?
User avatar
HoLLyboy
Потребител
Потребител
Posts: 1
Joined: 09 Aug 2010, 23:44
Skype: add1cted99

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by HoLLyboy »

Можете ли да ми кажете кои е плугина за главен админ,помощник админ,модератор,смс админ,админ,вип.Благодаря предварително. :s
User avatar
byrgasbs - THE KING
Потребител
Потребител
Posts: 411
Joined: 19 Sep 2009, 13:55
Skype: real_mousee
CS Nick: TheMouse
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: RealMouse
Location: Бургас

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by byrgasbs - THE KING »

Браво за урока
Last edited by Delta on 14 Aug 2010, 22:58, edited 1 time in total.
Reason: Без повече коментари от този род!
User avatar
wankkyy
Потребител
Потребител
Posts: 2
Joined: 18 Feb 2010, 19:33
Skype: wankkyy

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by wankkyy »

Помогнете ми как да направия на колко хп да дава 1 аммо моля помогнете ми :heat:
User avatar
mirakodos
Потребител
Потребител
Posts: 5
Joined: 25 Jan 2010, 02:44
CS Nick: Mirakodos
Contact:

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by mirakodos »

Влизаш в gamedir\cstrike\addons\amxmodx\configszombieplague.cfg и търсиш следнят ред:

Code: Select all

zp_human_damage_reward 500 // How much damage humans must deal on zombies to get an ammo pack
Правиш си го на колкото искаш това число 500
User avatar
J0ker4y
Потребител
Потребител
Posts: 17
Joined: 26 Aug 2010, 10:26
Skype: kane_9620
CS Nick: nPoTo
Favorite version: CS: 1.6
Contact:

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by J0ker4y »

а как мога да напрвя да получават по 3 аммо само хора са определен ФЛАГ
User avatar
f3n43_Na_l3vSkI
Потребител
Потребител
Posts: 2
Joined: 26 Oct 2010, 20:53

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by f3n43_Na_l3vSkI »

na mene v tva zombieplague.cfg ima ; ------------------------------------
; Zombie Plague 4.3 Customization File
; ------------------------------------
; Any changes you make here will be
; automatically loaded at map start

; Note: No error parsing is done for this.
; Make sure you don't mistype anything.

[Access Flags]
ENABLE/DISABLE MOD = l
ADMIN MENU = d
START MODE INFECTION = d
START MODE NEMESIS = d
START MODE SURVIVOR = d
START MODE SWARM = d
START MODE MULTI = d
START MODE PLAGUE = d
MAKE ZOMBIE = d
MAKE HUMAN = d
MAKE NEMESIS = d
MAKE SURVIVOR = d
RESPAWN PLAYERS = d
ADMIN MODELS = d

[Player Models] (randomly chosen if more than one)
HUMAN = arctic , guerilla , leet , terror , gign , gsg9 , sas , urban
NEMESIS = zombie_source
SURVIVOR = leet , sas
ADMIN ZOMBIE = zombie_source
ADMIN HUMAN = vip

; If you don't want people using altered player models, enable the following.
; 1 = Bounds Check (model's geometry must fit in the same bbox)
; 2 = CRC Check (file on client must exactly match server's file)
FORCE CONSISTENCY = 0

; By default, zombie models are class specific. You can edit them separately in your zp_zombieclasses.ini
; If, however, you want all zombies to use the same models regardless of class, you can enable this
; setting and add your global zombie models to the "ZOMBIE" line.
SAME MODELS FOR ALL = 0
ZOMBIE = zombie_source

[Weapon Models]
V_KNIFE HUMAN = models/v_knife.mdl
V_KNIFE NEMESIS = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl
V_M249 SURVIVOR = models/v_m249.mdl
GRENADE INFECT = models/zombie_plague/v_grenade_infect.mdl
GRENADE FIRE = models/zombie_plague/v_grenade_fire.mdl
GRENADE FROST = models/zombie_plague/v_grenade_frost.mdl
GRENADE FLARE = models/zombie_plague/v_grenade_flare.mdl
V_KNIFE ADMIN HUMAN = models/v_knife.mdl
V_KNIFE ADMIN ZOMBIE = models/zombie_plague/v_knife_zombie.mdl

[Grenade Sprites]
TRAIL = sprites/laserbeam.spr
RING = sprites/shockwave.spr
FIRE = sprites/flame.spr
SMOKE = sprites/black_smoke3.spr
GLASS = models/glassgibs.mdl

[Sounds] (randomly chosen if more than one)
WIN ZOMBIES = ambience/the_horror1.wav , ambience/the_horror3.wav , ambience/the_horror4.wav
WIN HUMANS = zombie_plague/win_humans1.wav , zombie_plague/win_humans2.wav
WIN NO ONE = ambience/3dmstart.wav
ZOMBIE INFECT = zombie_plague/zombie_infec1.wav , zombie_plague/zombie_infec2.wav , zombie_plague/zombie_infec3.wav , scientist/c1a0_sci_catscream.wav , scientist/scream01.wav
ZOMBIE PAIN = zombie_plague/zombie_pain1.wav , zombie_plague/zombie_pain2.wav , zombie_plague/zombie_pain3.wav , zombie_plague/zombie_pain4.wav , zombie_plague/zombie_pain5.wav
NEMESIS PAIN = zombie_plague/nemesis_pain1.wav , zombie_plague/nemesis_pain2.wav , zombie_plague/nemesis_pain3.wav
ZOMBIE DIE = zombie_plague/zombie_die1.wav , zombie_plague/zombie_die2.wav , zombie_plague/zombie_die3.wav , zombie_plague/zombie_die4.wav , zombie_plague/zombie_die5.wav
ZOMBIE FALL = zombie_plague/zombie_fall1.wav
ZOMBIE MISS SLASH = weapons/knife_slash1.wav , weapons/knife_slash2.wav
ZOMBIE MISS WALL = weapons/knife_hitwall1.wav
ZOMBIE HIT NORMAL = weapons/knife_hit1.wav , weapons/knife_hit2.wav , weapons/knife_hit3.wav , weapons/knife_hit4.wav
ZOMBIE HIT STAB = weapons/knife_stab.wav
ZOMBIE IDLE = nihilanth/nil_now_die.wav , nihilanth/nil_slaves.wav , nihilanth/nil_alone.wav , zombie_plague/zombie_brains1.wav , zombie_plague/zombie_brains2.wav
ZOMBIE IDLE LAST = nihilanth/nil_thelast.wav
ZOMBIE MADNESS = zombie_plague/zombie_madness1.wav
ROUND NEMESIS = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/nemesis2.wav
ROUND SURVIVOR = zombie_plague/survivor1.wav , zombie_plague/survivor2.wav
ROUND SWARM = ambience/the_horror2.wav
ROUND MULTI = ambience/the_horror2.wav
ROUND PLAGUE = zombie_plague/nemesis1.wav , zombie_plague/survivor1.wav
GRENADE INFECT EXPLODE = zombie_plague/grenade_infect.wav
GRENADE INFECT PLAYER = scientist/scream20.wav , scientist/scream22.wav , scientist/scream05.wav
GRENADE FIRE EXPLODE = zombie_plague/grenade_explode.wav
GRENADE FIRE PLAYER = zombie_plague/zombie_burn3.wav , zombie_plague/zombie_burn4.wav , zombie_plague/zombie_burn5.wav , zombie_plague/zombie_burn6.wav , zombie_plague/zombie_burn7.wav
GRENADE FROST EXPLODE = warcraft3/frostnova.wav
GRENADE FROST PLAYER = warcraft3/impalehit.wav
GRENADE FROST BREAK = warcraft3/impalelaunch1.wav
GRENADE FLARE = items/nvg_on.wav
ANTIDOTE = items/smallmedkit1.wav
THUNDER = zombie_plague/thunder1.wav , zombie_plague/thunder2.wav

[Ambience Sounds] (randomly chosen if more than one) (only .wav and .mp3 formats supported) (duration is in seconds)
INFECTION ENABLE = 0
INFECTION SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
INFECTION DURATIONS = 17
NEMESIS ENABLE = 0
NEMESIS SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
NEMESIS DURATIONS = 17
SURVIVOR ENABLE = 0
SURVIVOR SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SURVIVOR DURATIONS = 17
SWARM ENABLE = 0
SWARM SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
SWARM DURATIONS = 17
PLAGUE ENABLE = 0
PLAGUE SOUNDS = zombie_plague/ambience.wav
PLAGUE DURATIONS = 17

[Buy Menu Weapons]
PRIMARY = weapon_galil , weapon_famas , weapon_m4a1 , weapon_ak47 , weapon_sg552 , weapon_aug , weapon_scout , weapon_m3 , weapon_xm1014 , weapon_tmp , weapon_mac10 , weapon_ump45 , weapon_mp5navy , weapon_p90
SECONDARY = weapon_glock18 , weapon_usp , weapon_p228 , weapon_deagle , weapon_fiveseven , weapon_elite
ADDITIONAL ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade

[Extra Items: Weapons and their costs]
NAMES = Napalm Nade , Frost Nade , Flare , AWP Magnum Sniper , M249 Para Machinegun , SG550 Auto-Sniper , G3SG1 Auto-Sniper
ITEMS = weapon_hegrenade , weapon_flashbang , weapon_smokegrenade , weapon_awp , weapon_m249 , weapon_sg550 , weapon_g3sg1
COSTS = 6 , 6 , 6 , 8 , 10 , 12 , 12

[Hard Coded Items Costs]
NIGHT VISION = 0
ANTIDOTE = 10
ZOMBIE MADNESS = 10
INFECTION BOMB = 20

[Weather Effects]
RAIN = 0
SNOW = 0
FOG = 0
FOG DENSITY = 0.0018
FOG COLOR = 128 128 128

[Custom Skies] (randomly chosen if more than one)
ENABLE = 1
SKY NAMES = space

[Lightning Lights Cycle]
LIGHTS = ijklmnonmlkjihgfedcb , klmlkjihgfedcbaabcdedcb , bcdefedcijklmlkjihgfedcb

[Zombie Decals] (for bloodstains/footsteps)
DECALS = 99 , 107 , 108 , 184 , 185 , 186 , 187 , 188 , 189

[Knockback Power for Weapons] (use -1.0 to disable knockback power for the weapon)
P228 = 2.4
SCOUT = 6.5
XM1014 = 8.0
MAC10 = 2.3
AUG = 5.0
ELITE = 2.4
FIVESEVEN = 2.0
UMP45 = 2.4
SG550 = 5.3
GALIL = 5.5
FAMAS = 5.5
USP = 2.2
GLOCK18 = 2.0
AWP = 10.0
MP5NAVY = 2.5
M249 = 5.2
M3 = 8.0
M4A1 = 5.0
TMP = 2.4
G3SG1 = 6.5
DEAGLE = 5.3
SG552 = 5.0
AK47 = 6.0
P90 = 2.0

[Objective Entities] (and anything that would affect gameplay that needs to be removed)
CLASSNAMES = func_bomb_target , info_bomb_target , info_vip_start , func_vip_safetyzone , func_escapezone , hostage_entity , monster_scientist , func_hostage_rescue , info_hostage_rescue , env_fog , env_rain , env_snow , item_longjump , func_vehicle

[SVC_BAD Prevention] (if you experience *many* SVC_BAD kicks, try one of the following)
; A. Increase the delay between model changes here (in 0.1 increments until the kicks are gone)
MODELCHANGE DELAY = 0.2
; B. If you still get recurring kicks, try enabling this setting: (experimental!)
HANDLE MODELS ON SEPARATE ENT = 0

; If you want your models to have accurate hitboxes, try enabling this.
; Note: make sure your models don't have messed up hitboxes, otherwise
; this setting might cause your server insane cpu usage and lag!
SET MODELINDEX OFFSET = 0

nqkoi da mi pishe ls :D
Last edited by itsakA on 26 Oct 2010, 21:26, edited 1 time in total.
Reason: Писането на кирилица е задължително!
User avatar
The-No0n3
Потребител
Потребител
Posts: 38
Joined: 27 May 2010, 11:30
CS Nick: TheNo0n3
Favorite version: CS: 1.6
Steam Community ID: TheNo0n3

Re: Подробен урок за Zombie Plague 4.3

Post by The-No0n3 »

Аз смятах да прая такав урок и изведнъж некакав урок от 2009 излезе пред очите ми
Last edited by itsakA on 26 Oct 2010, 22:33, edited 1 time in total.
Reason: „В темите имате право да пишете, само ако имате проблем, пряко свързан със съответния урок.“
Post Reply

Return to “Уроци”