Направете 1 стена която изглежда така от далеч (текстурата няма значение) http://er4o.org/gallery/949e2909ad88448 ... e3bcc1.JPG
Това е много грозно е "ламерско" затова ние ще я скелнем както му викам аз .Изберете стената чрез Sellect toola.
след като изберете стената натиснете Toogle texture application Shift+A (кубчето сас 3 различни страни) намира се под Block toola.
Излиза 1 прозорец на които пише Scale Shitf Rotation http://er4o.org/gallery/f710e5e244cbcea ... e86336.JPG Отивате на Scale Виждате че X:1 и Y:1 ние трябва да ги направим на X:3,4,5 Y:3,4,5 до 7 в много редки случаи може и над 10 за X и Y.
Ето това получих аз http://er4o.org/gallery/c237a4a7e55812b ... 1e666a.JPG
ВАЖНО: За земята максималното скелване е 3 за стени скали вода може и над 3,ако скелнете земята над 3 изглежда много грозно.Е това е от мен скоро и още уроци може да напиша ако имате предложение за някои урок пратете ми съобщение тук в саита
Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)
- PsYxOpAt
- Потребител
- Posts: 88
- Joined: 20 Oct 2009, 12:02
- Skype: eminem4949
- CS Nick: PsYxOpAt
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: ocmm
- Location: гр. Бургас
- Contact:
- tnk_x5000
- Потребител
- Posts: 66
- Joined: 05 Aug 2008, 21:37
- Skype: tnk_x5000
- Contact:
Re: Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)
Нека обясня какво става ако текстурата стане по-голяма:
LightMap са едни квадрати от които зависи сянката, а тези квадрати се определят от големината на текстурата.Колкото по-малка е текстурата, толкова по-малки са квадратите, следователно сянката става по-хубава(но и времето за компилация става по-гълго), и колкото по-голяма е текстурата толкова по-големи са квадратите, следователно сянката ще е по-гадна(но ще компилира по-малко).
LightMap са едни квадрати от които зависи сянката, а тези квадрати се определят от големината на текстурата.Колкото по-малка е текстурата, толкова по-малки са квадратите, следователно сянката става по-хубава(но и времето за компилация става по-гълго), и колкото по-голяма е текстурата толкова по-големи са квадратите, следователно сянката ще е по-гадна(но ще компилира по-малко).
- mimodev
- Потребител
- Posts: 20
- Joined: 12 Feb 2013, 10:51
- Skype: tyrnene_cyti
- CS Nick: Mimo
- Favorite version: CS: 1.6
- Location: Bulgaria
- Contact:
Re: Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)
Благодаря ти за урока! Много ще помогне!
А това за сянката... Няма ли да е по - добре изобщо да няма сянка??? Ако няма сенки мисля, че колкото и да е голяма картата няма да насича на потребители с слаби машини като мен например
А това за сянката... Няма ли да е по - добре изобщо да няма сянка??? Ако няма сенки мисля, че колкото и да е голяма картата няма да насича на потребители с слаби машини като мен например
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)
Не знам доколко fps зависи от сенките, но със сенки определено картата изглежда по-добре.
- mimodev
- Потребител
- Posts: 20
- Joined: 12 Feb 2013, 10:51
- Skype: tyrnene_cyti
- CS Nick: Mimo
- Favorite version: CS: 1.6
- Location: Bulgaria
- Contact:
Re: Как да оголемим текстурата си чрез VHE(Scale)
Е така е изглежда по - добре