Всички предмети могат да се местят от CTs, ако са func_wall.
Ако даден предмет е func_wall, но не искате CTs да го местят, сложете му име ignore.
Вратата, която се отваря след изтичане на времето за строене, трябва да е func_wall с име barrier.
Направих една картинка, за да се ориентирате по-добре:
Кликни върху нея за по-голям размер.
Създаване на BaseBuilder карта
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Създаване на BaseBuilder карта
Last edited by muxaxa on 11 Mar 2012, 15:31, edited 2 times in total.
- vesicha6
- Потребител
- Posts: 134
- Joined: 17 Mar 2010, 18:12
- CS Nick: ves
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: jigul4icata
Re: Създаване на BaseBuilder карта
Мислех ,че ще е по-трудно правенето на тези карти ,но изглежда хипер лесно Добър Урок !
- PachOoO
- Потребител
- Posts: 1
- Joined: 28 Jun 2011, 15:39
Re: Създаване на BaseBuilder карта
Гоблинчо ;д не мисли много ! :Д Всички карти се правят лесно стига да знаеш как .. Браво за урока.
- Gameplay-BG Support
- Потребител
- Posts: 37
- Joined: 22 Oct 2011, 19:58
- Skype: Ludiq_S_kifLa
- CS Nick: No Bace face ( DGD )
- Favorite version: CS: 1.6
- Contact:
Re: Създаване на BaseBuilder карта
Значи , само на който предмет си написал Func_wall само той ще се мести от CTs?
- TheAnimal
- Потребител
- Posts: 363
- Joined: 22 Dec 2007, 18:20
- CS Nick: skin
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: skincar94
- Location: Варна
- Contact:
Re: Създаване на BaseBuilder карта
На предмет с func_wall, на който НЕ му е зададено никакво име.Тоест, задаваш на предмета func_wall и друго не правиш.
- Taurus
- Потребител
- Posts: 56
- Joined: 12 Sep 2011, 15:25
- Steam Community ID: MapperTaurus
Re: Създаване на BaseBuilder карта
Искам да попитам как така предметите се правят func_wall ...(как се преименуват или групират ? И аз не знам точно как да се изразя).
Моля помогнете с screen - начинаещ съм,правя първата си карта получава ми се сравнително добре.
Благодаря предварително ! http://prikachi.com/images/782/5891782q.jpg
Моля помогнете с screen - начинаещ съм,правя първата си карта получава ми се сравнително добре.
Благодаря предварително ! http://prikachi.com/images/782/5891782q.jpg
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Създаване на BaseBuilder карта
Маркираш обекта, натискаш Ctrl+T и избираш func_wall.
- Taurus
- Потребител
- Posts: 56
- Joined: 12 Sep 2011, 15:25
- Steam Community ID: MapperTaurus
Re: Създаване на BaseBuilder карта
Благодаря ! Сега обаче имам друг проблем
Където съм отбелязал предмета (на снимката) не искам да се мести http://prikachi.com/images/987/5891987n.jpg
Искам да попитам къде се пише това име ''ignore'' ?
Където съм отбелязал предмета (на снимката) не искам да се мести http://prikachi.com/images/987/5891987n.jpg
Искам да попитам къде се пише това име ''ignore'' ?
- muxaxa
- Потребител
- Posts: 584
- Joined: 29 Dec 2007, 20:34
- CS Nick: muxaxa
- Favorite version: CS: 1.6
- Steam Community ID: muxaxa
Re: Създаване на BaseBuilder карта
Ако не си натискал Ctrl+T на този предмет, той няма да се мести. Но ако си му задал функция, ще се мести. Натисни пак Ctrl+T, избери func_wall и в полето "Name" напиши ignore: