В края на темата съм прикачил rmf, bsp и нужните текстури от урока.
1. Направете блокче 128х64 с текстура {3dmeagle (това е птицата).
2. В средата на птицата поставете друго блокче с текстура origin.
3. Маркирайте двата блока и ги направете func_tracktrain със следните настройки:
- Render mode: Solid(no lights)
- FX Amount: 255
- First stop target: 1
- Distance between the wheels: 100
- Initial speed: 240
- Speed: 240
- Flags:
- No User Control
- Passable
5. Параметри на path_track:
- Първи:
- Name: 1
- Next stop target: 2
- Втори:
- Name: 2
- Next stop target: 3
- Осми:
- Name: 8
- Next stop target: 1
Главата на птицата трябва да е обърната на ляво в 2d top изгледа!
Ето го крайния резултат:
RMF, WAD, BSP:
>> DOWNLOAD <<
Копирането е забранено!